ویزای کاری

ویزای کاری بوروندی

ویزای کاری بوروندی

ویزای کاری بوروندی برای افرادی که قصد دارند در این کشور کار کنند مورد نیاز است. اما این کشور ویزایی به عنوان ویزای کار ندارد شما باید ویزای کوتاه مدت و یا بلند مدت را اخذ کنید و سپس با ورود به این کشور و کار باید مجوز کار را بگیرید. برای کار در بوروندی شرایط و موقعیت های شغلی روشن و واضحی به عنوان لیست مشاغل مورد نیاز اعلام نشده است و شما نمی توانید با اطمینا در مسیر مهاجرت کاری به بوروندی قدم بردارید. اگر حرفه و مهارت معینی را در رزومه خود دارید توجه خود را به کشورهای برتر مانند آلمان معطوف کنید. این مطلب در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری بوروندی نگارش شده است و در صورتی که قصد اخذ مشاوره دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرایط اخذ ویزای کار بوروندی

بیشتر مسافرانی که مایلند استقبال گرم بوروندی را تجربه کنند، باید برای ویزای بوروندی اقدام کنند، این بخش اطلاعاتی هر آنچه را که باید در مورد شرایط ویزا برای بازدید از بوروندی بدانید، به شما می گوید. مهم است که قبل از بازدید خود با این شرایط قانونی ورود آشنا شوید، زیرا در بیشتر موارد، قبل از سفر باید ویزای بوروندی را دریافت کنید. شرایط ویزا توسط سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک بوروندی، واقع در منطقه ای که شما ساکن هستید، کنترل می شود و از طریق بازدید از وب سایت وزارت امور خارجه بوروندی قابل مشاهده است و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

ویزا برای مسافران بین المللی که از بوروندی برای اقامت کوتاه مدت به صورت موقت به دلایل گردشگری، تجاری، تحصیلی یا پزشکی بازدید می کنند، صادر می شود. ویزا معمولا برای حداکثر 30 یا 90 روز بسته به کشور محل اقامت شما صادر می شود. ویزای کار در بوروندی معتبر به شما این امکان را می دهد که از طریق یک بندر ورودی وارد کشور شوید و برای مدت مشخص شده در ویزای خود در کشور بمانید. توجه داشته باشید که شما محدود به فعالیت یا دلیل ذکر شده در درخواست خود هستید، به عنوان مثال، اگر برای تعطیلات یا ملاقات خانوادگی درخواست ویزا داده اید، در طول اقامت خود مجاز به کار در کشور نیستید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در بوروندی هستید:

نرخ اشتغال در بوروندی

مراحل اخذ ویزای کار بوروندی

تنها یک راه برای درخواست ویزای بوروندی وجود دارد. شما باید در نزدیکترین سفارت بوروندی یا نمایندگی دیپلماتیک خود وقت بگیرید. از آنجا، بسته به سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک کشوری که استفاده می ‌کنید، ممکن است از شما خواسته شود که اسکن‌ های بیومتریک اثر انگشت یا ویژگی‌ های صورت خود را ارائه دهید. این یک فرآیند سریع، محتاطانه و غیر مزاحم است که با دوربین دیجیتال و اسکن اثر انگشت 10 رقمی با اسکنر انگشت دیجیتال، تصویر صورت را می گیرد و در سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک انجام می شود. شما باید فرم درخواست ویزای بوروندی را تکمیل کنید که می توانید از دفاتر سفارت/مأموریت دیپلماتیک دریافت کنید. تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید، هزینه ویزا را پرداخت کنید و سپس مدارک و درخواست را در سفارت/نمایندگی دیپلماتیک ارسال کنید.

مراحل اخذ ویزای کار بوروندی

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار بوروندی

برخی از دفاتر مهاجرت به بوروندی از شما می خواهند که اسناد را شخصاً ارسال کنید، در حالی که برخی دیگر از طریق پست نیز اجازه ارسال را می دهند. هنگامی که برای ویزای بوروندی درخواست می کنید، برای پشتیبانی از درخواست خود به مدارک معین زیر نیاز دارید:

در لیست شاهد مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار بوروندی می باشید:

  • 2 نسخه از فرم درخواست
  • 2 عکس اندازه گذرنامه از خودتان در زمینه ترجیحا سفید
  • پاسپورت شما حداقل شش ماه دیگر از تاریخ ورود اعتبار دارد و حداقل دو صفحه خالی دارد
  • 2 فتوکپی تایید شده از صفحه اطلاعات شخصی پاسپورت شما
  • اگر شهروند کشوری نیستید که از آن درخواست می کنید، اجازه اقامت یا سایر مدارک اقامت قانونی
  • اثبات بلیط رفت و برگشت یا برگشت
  • مدرک اقامت در بوروندی، مانند تأییدیه رزرو هتل شما
  • اگر برای مقاصد تجاری سفر می کنید، یک دعوت نامه از شرکت میزبان
  • اثبات پرداخت هزینه ویزا

هزینه ویزای کار بوروندی

هزینه های ویزای بوروندی بسته به کنسولگری/مأموریت دیپلماتیک و کشوری که از آن درخواست می کنید ممکن است متفاوت باشد. ابتدا باید هزینه دقیق را با آنها بررسی کنید. با این حال، موارد زیر نمونه ای از آخرین هزینه های شناخته شده است: هزینه و زمان پردازش ویزای یکبار ورود، با حداکثر اعتبار حداکثر تا 90 روز اقامت، 90$ (دلار آمریکا) خواهد بود و دریافت آن 15 تا 30 روز کاری به طول می انجامد.

هزینه و زمان پردازش ویزای چند بار ورود با حداکثر اعتبار تا 90 روز اقامت 90$ (دلار آمریکا) خواهد بود و برای پردازش 15 تا 30 روز کاری به طول می انجامد. مدت اعتبار ویزای فوق یک ماه از تاریخ صدور می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت کاری به بوروندی و اخذ ویزای کار و یا کار در کشورهای برتر جهت کار و اخذ اقامت خدمات کامل و تخصصی را به شما ارائه می دهد.

سوالات مهم در باب ویزای کار بوروندی

در این بخش پاسخ گوی مهم ترین سوالات شما خواهیم بود:

  • مراحل اخذ ویزای کار بوروندی به چه صورت است؟ تنها یک راه برای درخواست ویزای بوروندی وجود دارد. شما باید در نزدیکترین سفارت بوروندی یا نمایندگی دیپلماتیک خود وقت بگیرید. از آنجا، بسته به سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک کشوری که استفاده می ‌کنید، ممکن است از شما خواسته شود که اسکن‌ های بیومتریک اثر انگشت یا ویژگی‌ های صورت خود را ارائه دهید. این یک فرآیند سریع، محتاطانه و غیر مزاحم است که با دوربین دیجیتال و اسکن اثر انگشت 10 رقمی با اسکنر انگشت دیجیتال، تصویر صورت را می گیرد و در سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک انجام می شود. شما باید فرم درخواست ویزای بوروندی را تکمیل کنید که می توانید از دفاتر سفارت/مأموریت دیپلماتیک دریافت کنید.
  • شرایط اخذ ویزای کار بوروندی به چه صورت است؟ بیشتر مسافرانی که مایلند استقبال گرم بوروندی را تجربه کنند، باید برای ویزای بوروندی اقدام کنند، این بخش اطلاعاتی هر آنچه را که باید در مورد شرایط ویزا برای بازدید از بوروندی بدانید، به شما می گوید. مهم است که قبل از بازدید خود با این شرایط قانونی ورود آشنا شوید، زیرا در بیشتر موارد، قبل از سفر باید ویزای بوروندی را دریافت کنید. شرایط ویزا توسط سفارت یا نمایندگی دیپلماتیک بوروندی، واقع در منطقه ای که شما ساکن هستید، کنترل می شود و از طریق بازدید از وب سایت وزارت امور خارجه بوروندی قابل مشاهده است و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. ویزا برای مسافران بین المللی که از بوروندی برای اقامت کوتاه مدت به صورت موقت به دلایل گردشگری، تجاری، تحصیلی یا پزشکی بازدید می کنند، صادر می شود. ویزا معمولا برای حداکثر 30 یا 90 روز بسته به کشور محل اقامت شما صادر می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *