ویزای کاری

ویزای کاری بنگلادش

ویزای کاری بنگلادش

ویزای کاری بنگلادش برای ورود و کار در این کشور برای اتباع خارجی طراحی شده است. ویزای کاری بنگلادش فقط برای افرادی صادر می شود که از قبل در این کشور کار پیدا کرده اند. البته لازم به ذکر است که، ویزای کاری یکبار ورود است و برای 9 روز اعتبار دارد. رشد قابل توجه بنگلادش در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی طی سال های اخیر، موجب درخواست بی شمار اتباع خارجی برای دریافت ویزای کاری شده است.

هنگامی که یک پیشنهاد شغلی در بنگلادش دارید، باید درخواست ویزای کاری خود را به صورت آنلاین در وب سایت اداره مهاجرت بنگلادش ثبت کنید. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، ارتقاء سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط درخواست ویزای کاری می باشد. با دریافت ویزای کاری می توانید از مزایا این کشور برای کارمندان خارجی بهره مند شوید.

مراحل درخواست ویزای کاری بنگلادش

تمامی متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای کاری بنگلادش جهت کار و زندگی در این کشور هستند، باید مراحل درخواست ویزای کاری خود را به صورت کامل طی کنند. در غیر این صورت در روند اخذ ویزای کاری خود با مشکلات پیچیده ای مواجه خواهند شد. به طور کلی روند درخواست ویزای کار شامل چندین رویه است که به باید صورت دقیق طی شوند. یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای تحصیلی بنگلادش، پیدا کردن شغل مناسب در این کشور می باشد. اگر در بنگلادش شغلی ندارید، نمی توانید برای ویزای کار درخواست دهید، به طور کلی کار پیدا کنید و سپس مراحل درخواست ویزای کاری این کشور را دنبال کنید.

در جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه و ارائه شده، می توانید مراحل درخواست ویزای کاری بنگلادش را مشاهده فرمایید:

مراحل درخواستتوضیحات
بررسی اعتبار پاسپورتدر قدم اول باید اعتبار پاسپورت خود را بررسی کنید، پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه دیگر پس از تاریخ قصد خروج از بنگلادش اعتبار داشته باشد.
دریافت دعوت نامه کارکارفرمای شما در بنگلادش، مسئول دریافت دعوتنامه از وزارت کشور بنگلادش است.
تکمیل فرم درخواست کار در بنگلادشفرم را به صروت آنلاین در وب سایت وزارت خارجه بنگلادش بیابید.
جمع آوری مدارک مورد نیازمتقاصیان حین درخواست باید مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی بنگلادش را جمع آوری و ارائه کنند.
ارسال درخواستمتقاضیان باید درخواست ویزای کاری را به صورت حضوری ارسال کنند.
هزینه درخواستهزینه درخواست ویزای کار را باید حین درخواست ویزا پرداخت نمایید.

مراحل درخواست ویزای کاری بنگلادش

واجدین شرایط دریافت ویزای کاری بنگلادش

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای کاری هستند، باید واجد شرایط درخواست ویزای کاری این کشور باشند. در غیر این صورت امکان دریافت یوزای کاری بنگلادش را نخواهند داشت. به صورت کلی برای دریافت ویزای کاری باید واجد شرایط زیر باشید:

  • متقاضیان باید تحصیلات حرفه ای را به پایان رسانده باشند.
  • متقاضیانی که دارای شرایط ویژه هستند که آنها را واجد شرایط شغلی می کند، حتی اگر فاقد تحصیلات مناسب باشند.
  • متقاضیان از طریق یک کارفرما در بنگلادش شغلی پیدا کرده اند.
  • سن متقاصیان باید بالای 18 سال باشد.
  • متقاضیان نباید سابقه جنایی داشته باشند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای کاری بنگلادش توسط اتباع خارجی را طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای کاری بنگلادش توسط اتباع خارجی

شرایط تمدید ویزای کاری بنگلادش

یکی از اصلی ترین چالش های ویزای کاری بنگلادش، روند تمدید ویزای کاری این کشور می باشد. تمامی دارندگان ویزای کاری که اعتبار ویزای آنها به پایان رسیده، می توانند برای تمدید ویزای خود اقدام نمایند. برای تمدید ویزای کاری باید یک درخواست آنلاین به اداره مهاجرت ارائه دهید. سپس باید با پلیس بنگلادش وقت رزرو کنید و مدارک را تحویل دهید.

در نهایت اینکه باید هزینه درخواست جهت تمدید ویزای کاری را پرداخت کنید. نکته قابل توجه این است که روند تمدید ویزای کار به دلیل وجود بورکراسی های اداری پیچیده بسیار زمان بر است. البته لازم به ذکر است که بدانید، متقاضیان باید حداقل یک ماه قبل از انقضای ویزای کاری خود مدارک را ارسال نمایند. همچنین معمولا در ویزای کاری زمان انتظار برای قرار وجود دارد. بنابراین مطمئن شوید که برنامه را حدود 3 ماه قبل شروع کرده اید.

مدارکی که باید هنگام درخواست برای تمدید ویزای کاری باید ارسال کنید عبارت اند از:

  • ارائه پاسپورت معتبر ملی به همراه کپی از تمام صفحات آن
  • ارائه فرم پیشنهاد استخدام که به صورت فایل قابل دانلود می باشد.
  • اثبات 3 دستمزد آخر شما در بنگلادش
  • ارسال مدارک اضافی که از متقاضیان درخواست می شود.
  • پس از تکمیل درخواست آنلاین جهت تمدید، ایمیلی را دریافت خواهید کرد.

همراهی اعضای خانواده با دارندگان ویزای کاری بنگلادش

یکی از اصلی ترین مزایا اخذ ویزای کاری بنگلادش همراهی اعضای خانواده برای دارندگان ویزای کاری می باشد. به طور کلی دارندگان ویزای کاری می توانند اعضای خانواده خود را به همراه خود به این کشور بیاورند. به عبارت دیگر، اگر ویزای کاری را دریافت می کنید می توانید برای همراه داشتن اعضای خانواده تحت تکفل خود اقدام کنید. واجدین شرایط برای دریافت ویزای کاری اعضای خانواده در بنگلادش به شرح زیر می باشند:

  • درخواست ویزا برای همسر یا شریک ثبت نام شده متقاضیان
  • هر دو زوج که قصد مهاجرت به بنگلادش را دارند باید بالای 25 سال سن داشته باشند و یا در انتظار یک فرزند باشند. یا اینکه حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشند.
  • فرزندان متقاضیان باید کمتر از 18 سال سن داشته باشند. همچنین آنها بین 18 تا 21 سال سنت دارند و مجرد هستند، و مجوز اقامت قبلی در بنگلادش داشته اند.

علاوه بر این اگر از نظر مالی فرزندان خود را حمایت می کنید، و او با شما زندگی می کند آنها نباید تحصیل کنند. یعنی باید آنها زندگی مستقل داشته باشند. همچنین کودک در نتیجه مشکلات سلامتی وابسته است. از سوی دیگر، برای اینکه اعضای خانواده تحت تکفل خود را با همراه خود به بنگلادش بیاورید باید سالانه حداقل 250000BTD تا 450000BTD (تاکا بنگلادش) قبل زا مالیات درآمد داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دریافت ویزای کاری بنگلادش با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات ویزای کاری بنگلادش

در این بخش توجه شما را به پرتکرارترین سوالات در خصوص ویزای کاری بنگلادش جلب می داریم:

  • مراحل درخواست ویزای کاری بنگلادش شامل چه مواردی می باشد؟ مراحل درخواست شامل بررسی اعتبار پاسپورت، دریافت دعوت نامه کار، تکمیل فرم درخواست کار در بنگلادش، جمع آوری مدارک مورد نیاز، جمع آوری مدارک مورد نیاز، جمع آوری مدارک مورد نیاز، ارسال درخواست و هزینه درخواست می شود.
  • برای دریافت ویزای کاری بنگلادش باید واجد چه شرایطی باشید؟ متقاضیانی که دارای شرایط ویژه هستند که آنها را واجد شرایط شغلی می کند، حتی اگر فاقد تحصیلات مناسب باشند. متقاضیان از طریق یک کارفرما در بنگلادش شغلی پیدا کرده اند. شغل مورد نظر کمتر از آن چیزی که به یک شهروند بنگلادشی می دهد پرداخت نمی کند. شغل مورد نظر کمتر از آن چیزی که به یک شهروند بنگلادشی می دهد پرداخت نمی کند. سن متقاصیان باید بالای 18 سال باشد. متقاضیان نباید سابقه جنایی داشته باشند.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *