مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از سایر مباحثی می باشد که بایستی مورد توجه افراد متقاضی در خصوص اقامت و تابعیت و قرار گیرد. جزیره پرنس ادوارد (P.E.I.) کوچک ترین استان کشور کانادا است. اما این بدان معنا نیست که فرصت های عالی برای مهاجران جدید کانادایی وجود ندارد چرا که این کشور دارای گزینه های مختلف مهاجرت برای متقاضیانی می باشد.

اقتصاد و اشتغال جزیره پرنس ادوارد کانادا

کشاورزی، گردشگری و ماهیگیری صنایع اصلی در جزیره پرنس ادوارد است. حدود 30% از سیب زمینی کانادا در جزیره پرنس ادوارد تواید می شود. مهم ترین منبع درآمد این استان و از 2000 مزرعه کشاورزی دراین استان است. به ویژه در این استان صنعت گردش گری، در حال افزایش است. زیرا جذابیت، منظره و زمین گلف جزیره هر سال تعداد زیادی بازدید کننده را جذب می کند. بخش تولید به طور عمده شامل پردازش مواد غذایی می باشد. فناوری پیشرفته نیز به ویژه در زمینه های پزشکی، الکترونیک و کشاورزی اهمیت دارد.

صنعت ماهیگیری این کشور که که از کارهای عمده این استان است. به علت وجود جمعیت زیاد در این مناطق، کاهش یافته است. تأثیر این کاهش، این است که نرخ بیکاری در جزیره پرنس ادوارد به بیش از 10% برسد که منجر شده دولت این کشور در حال تلاش برای آموزش کارکنان صنایع ماهیگیری بدون مشاغل برای کار در صنایع رشد P.E.I. است.

طرق مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا

PEI برنامه هوایی اقیانوس اطلس می باشد. در سال 2017، مجموعا تا 2000 درخواست برای برنامه هوایی اقیانوس اطلس ارائه شده است، این برنامه که دربرگیرنده یک برنامه اقامت دائم مستقر با حضور کارفرمای سه گانه پذیرفته خواهد شد. در این نوع از برنامه هیچ گونه ارزیابی از تاثیرات بازار کار نیست. کارفرمایان مجوز کار موقت دارند تا بتوانند برای استخدام کارگران اقدام نمایند.
برنامه بین المللی متقابل آتلانتیک (AISP) به شرح زیر است:

آیتمپارامتر
شغلیپیشنهاد شغلی تمام وقت

شغل متقاضی باید براساس 0، A، B یا C داشته باشد.

تجربه کاری1 سال در رابطه با شغل مورد نظر
مدرک تحصیلیدیپلم دبیرستان
سطح زبان4 نمره زبان کانادایی در زبان انگلیسی یا Niveau de compétence Linguistique Canadien زبان فرانسه

افرادی که تمایل به مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق برنامه عالی حرفه ای اقیانوس اطلس (AHSP) دارند باید دارای شرایط زیر باشند:

  • پیشنهاد شغلی تمام وقت با یک قرارداد یک ساله
  • وظیفه باید دارای طبقه بندی حرفه ای 0 ،A یا B باشد.
  • متقاضیان باید یک سال تجربه در رابطه با شغل داشته باشند.
  • متقاضیان باید دیپلم دبیرستان داشته باشند و
  • سطح 4 نمره زبان کانادایی در زبان انگلیسی یا Niveau de compétence Linguistique Canadien در فرانسه مورد نیاز است.

مهاجرت به Prince Edward کانادا از طریق تحصیلات

برای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق تحصیلات برنامه تحصیلات بین المللی متقاضیان باید دارای پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت می باشند. ملزم به در یافت مجوزهایی از سطح مهارت 0 ،A از جانب یک کارفرما جزیره پرنس ادوارد باشد.

از جمله این شرایط عبارتند از:

  • حداقل 6 ماه برای کارفرما جزیره پرنس ادوارد کار کرده است.
  • کار شخص مورد نظر در کانادا باید قانونی باشد.
  • باید یک مجوز کار معتبر از طریق فارغ التحصیل داشته باشد.
  • متقاضی باید در صورت لزوم در مصاحبه ای در دفتر مهاجرت این کشور شرکت کنند.
  • در طول تحصیل تمام وقت حداقل یک دوره دیپلم یا دوره 2 ساله را به پایان رسانده باشد.
  • متقاضی باید در طول 2 سال گذشته از تحصیل در دانشگاه جزیره پرنس ادوارد فارغ التحصیل شود.
  • سن شخص متقاضی باید بین سنین 21 تا 55 ساله باشد.
  • متقاضی باید توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی و فرانسوی را داشته باشد.
  • متقاضی باید توانایی حمایت مالی و همچنین تامین مالی کافی را داشته باشد.

جهت تحصیل در کانادا مقاله لینک شده را از طریق مراجعه به سایت رسمی ما مطالعه بفرمائید.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق تجارت

شخص متقاضی مهاجرت به کانادا باید دارای میزان از سرمایه باشد که دارای ارزش خالص قابل اطمینان شخصی به میزان 600000CAD (دلار کانادا) داشته باشند. همچنین داشتن مواردی نظیر مهارت، آموزش، سن، توانایی زبان و تجربه در این راستا الزامی می باشد. در جزیره پرنس ادوارد، خانواده های متوسط ​​می توانند به دلیل هزینه های نسبتا پایین زندگی، نسبت به برخی از استان های دیگر کانادا، از زندگی راحت تری برخوردار باشند. هزینه های مسکن و گرمایش همچنین از کمترین میزان هزینه در کانادا است. حداقل دستمزد اجباری 10.35CAD (دلار کانادا) در ساعت است.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق تجارت

وضعیت مسکن در Prince Edward Island کانادا

جزیره پرنس ادوارد کم جمعیت است. در نتیجه مسکن ارزان قیمت در استان به طور گسترده ای در دسترس است. قیمت متوسط ​​یک خانه در این این جزیره حدود 200000CAD (دلار کانادا) است. این یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای زندگی در این کشور است. علاوه بر این، میانگین درصد درآمد خانوار توسط هزینه های مالکیت، بین %21 تا 32% متفاوت است. بسته به نوع خانه که در میان کمترین میزان در کانادا است.

با توجه به اتمام مقاله مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا در صورتی که شما هم متمایل به مسبب نمودن اطلاعات بیشتری در زمینه سایر موضوعات مربوط به کشور کانادا هستید. از این رو این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به مقالاتی نظیر مهاجرت آسان و سریع کانادا و اسکیل ورکر کانادا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *