مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به استان یوکان

مهاجرت به استان یوکان

مهاجرت به استان یوکان برای مهاجرانی است که دارای تجربه و مهارت های مورد نظر برای برنامه های اکسپرس انتری، نیروهای کار ماهر و نامزد تجاری هستند. برای اتباع خارجی این امکان در نظر گرفته شده که در مدت زمان کوتاهی نسبت به سایر رده های مهاجرتی کشور کانادا اقدامات لازم را جهت اخذ اقامت دائم این کشور انجام دهند. اگر شما متقاضی مهاجرت به استان یوکان می باشید، پیشنهاد می شود این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش در آمده است، مطالعه نمایید.

معرفی یوکان کانادا

اگر بخواهیم به بررسی مهاجرت به استان یوکان بپردازیم، بهتر است پیش از آن اطلاعاتی در رابطه با این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهیم. این استان در شمال غربی کشور کانادا واقع شده است. این کشور در تاریخ کانادا جایگاه افسانه ای را به خود اختصاص داده است.

یوکان کوچک ترین و غربی ترین استان در کانادا می باشد. در این کشور شهروندان بسیار کمی زندگی می کنند به صورتی که حدودا 35000 نفر جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. حدودا 28000 نفر از این جمعیت در مرکز این استان یعنی شهر وایت هورس زندگی می کنند. تنها شهر در این استان شهر وایت هورس می باشد. مساحت کلی این استان 480000 کیلومتر مربع می باشد. 470000 کیلومتر مربع آن مساحت زمینی و 8100 کیلومتر آن مساحت آبی می باشد.

نام استان یوکان از رودخانه یوکان گرفته شده است که به معنای رود بزرگ می باشد. بلندترین نقطه ای استان کوه لوگن می باشد که ارتفاع آن 5959 متر می باشد. که بعد از کوه مک کینلی مرتفع ترین نقطه در آمریکا شمالی محسوب می شود. این استان در زمستان دارای آب و هوای سرد و طولانی و در فصل تابستان آب و هوای گرم و کوتاهی دارد. در دوران باستان شناسی استان یوکان قسمتی از ناحیه جغرافیایی برینگیا بوده است.

اقتصاد استان یوکان

اقتصاد در این کشور تحت تاثیر معدن کاری طلا، مس، روی و سرب می باشد. در این استان فرصت های شغلی زیادی به خصوص در زمینه معدن وجود دارد. به دلیل اینکه صنعت توسط دولت اداره می شود، بازار کار معدن نسبتا امن می باشد. یکی دیگر از عوامل که در اقتصاد این کشور اثر دارد صنعت گردشگری و توریست می باشد.

جهت مهاجرت به کانادا و اطلاع از رشد اقتصاد در این کشور نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

رشد اقتصاد در کانادا

مهاجرت به Yukan از طریق اکسپرس انتری

افرادی که قصد مهاجرت به استان یوکان را دارند باید بدانند که یکی از راه های مهاجرت به این استان اکسپرس انتری یوکان می باشد. این برنامه از طریق سیستم گزینش مهاجرتی اکسپرس انتری فدرال متقاضیان را می پذیرد. کارفرمایان این کشور که امکان استفاده از نیروی کار که شهروند کانادا باشد یا افرادی که اقامت دائم کانادا را دریافت کرده اند ندارند. می توانند نیروی کار را از بین پناهندگان، مهاجران و شهروندان در اکسپرس انتری فدرال استفاده کرده و آن ها را در شغل مورد نظر استخدام کنند.

مهاجرت به استان یوکان از طریق نیروی کار ماهر

این برنامه به کارفرمایان این اجازه را می دهد تا نیروهای کار ماهر و متخصص با مهارت لازم را برای کسب اقامت دائم کشور کانادا حمایت نماید. متقاضیانی که تحت حمایت قرار می گیرند. از این رو باید براساس رتبه بندی های ملی شغلی که NOC نام دارد در سطوح مهارت های شغلی 0 یا A یا B مشغول به کار شوند. متقاضیان باید مدارک معتبری مورد نیاز برای تجارت یا شغلی خاص را داشته باشند. مجوزهای فرد باید توسط دولت برای انجام شغل تایید شود. همچنین فرد نباید تقاضا پناهندگی در این کشور را داشته باشد. کار در کشور کانادا از شرایط به خصوصی برخوردار می باشد که در مقاله مذکور شرح داده شده است.

مهاجرت به استان یوکان از طریق نیروی کار ماهر

نیروی کار تاثیرگذار در استان یوکان کانادا

این برنامه برای کمک به کارفرمایان جهت حمایت و پشتیبانی از نیروهای کار مهاجر و خارجی در نظر گرفته شده است. این نیروهای کار باید در مشاغل پاره وقت و مشاغلی که نیاز به مهارت و تخصص نمی باشد، مشغول به کار شوند که نیاز زیادی به این افراد در منطقه احساس می شود. متقاضیانی که تحت حمایت هستند، باید پیشنهاد شغلی از کارفرمایان در استان یوکان دریافت کرده باشند. متقاضیان توجه نمایند که در زمان درخواست نیازی نیست در استان یوکان حضور داشته باشند.

مهاجرت به استان یوکان و هزینه زندگی

افرادی که قصد مهاجرت به استان یوکان را دارند باید از هزینه های زندگی در این استان آگاه باشند. زیرا هزینه های زندگی و تامین هزینه های آن بسیار مهم می باشد. هزینه زندگی در کانادا نسبتا بالا می باشد. به طور متوسط میزان حقوق و دستمزد در این استان 45000CAD (دلار کانادا) می باشد. با این میزان حقوق شرایط زندگی راحت می باشد. هزینه های مسکن با توجه به نوع خانه و منطقه متفاوت می باشد.هزینه های مربوط به خانه باید مبلغی بین 120000CAD الی 191000CAD (دلار کانادا) در نظر گرفته می شود. جهت مطالعه.

همانطور که مطالعه کردید اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت به استان یوکان و شرایط مهاجرت به این استان به نگارش در آمده است. اگر شما متقاضی مهاجرت به کشور کانادا هستید پیشنهاد می شود مقاله کانادا را بهتر بشناسیم مطالعه نمایید. پیشنهاد می شود پیش از اقدام برای مهاجرت طی مشورت با متخصصان مهاجرتی بهترین روش را انتخاب نمایید. سپس اقدامات لازم را انجم دهید. کارشناسان و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعاتی لازم را دراختیار متقاضیان قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *