مهاجرت کاری ایسلند

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند

اولین سوالی که در باب مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند برای متقاضیان پیش می آید، چگونگی مهاجرت به ایسلند و گرفتن وکیل با تجربه می باشد. از دیگر سوالات در این زمینه، شرایط دریافت ویزای کار ایسلند و همچنین مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری ایسلند می باشد. آیا شما عزیزان اطلاعاتی از مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند را دارید؟

این مقاله توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای متقاضیان آماده شده، که اطلاعات خود را در رابطه با کار در ایسلند و مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند ارتقا دهند. شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی و حضوری، از وکلای مجرب و حقوقدان های حرفه ای ما مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. از جمله کشورهای حوزه اسکاندیناوی، می توان ایسلند را نام برد، که افراد زیادی خواهان مهاجرت به آن می باشند. به این منظور لازم است که اطلاعات کافی در رابطه با مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند داشته باشید.

بررسی شرایط پذیرش کار در کشور ایسلند

مقاله مهاجرت به ایسلند کمک بسیاری در باب این موضوع، در اختیار شما قرار می‌دهد. موقعیت های هر شخص، جهت ورود به کشورهای مقصد، متفاوت می باشد. کثرت مردم، با تخصص های خود اقدام به مهاجرت می‌کنند. لیکن برخی هم به علت عدم تخصص و تعداد کم کارگران در کشور مورد نظر اقدام به اقامت می کنند. به این منظور، افراد نیاز است شرایط گفته شده در ادامه را دارا باشند:

  • فرم درخواست باید تکمیل باشد
  • لازم است فرم درخواست توسط هر 2 طرف امضاء شده باشد
  • باید قرارداد کاری داشته باشد
  • یک نسخه کپی ازتمام صفحات پاسپورت
  • یک قطعه عکس به ابعاد عکس موجود در صفحه اصلی پاسپورت
  • بررسی سابقه کیفری متقاضی جهت اطلاع از عدم سوء پیشینه
  • دارا بودن بیمه درمانی (خدمات اجتماعی وهمچنین بیمه سلامت و سایر بیمه ها)
  • گواهی مسکن

بررسی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند

جهت دریافت محل اقامت برای افراد حرفه ای و همچنین اخذ اجازه کاری، نیاز است مدارکی ارائه شود که به شرح آن در ذیل می پردازیم:

  • یک نسخه کپی از پاسپورت
  • به همراه داشتن تصویر یکی از صفحات پاسپورت
  • فرم تکمیل شده درخواست شما
  • فرم درخواست برای مجوز کار
  • قرارداد کار
  • دارا بودن بیمه خدمات درمانی و اثبات آن
  • دارا بودن گواهی مسکن
  • بررسی سوابق کیفری متقاضی

به 3 دسته از اشخاص در این کشور، ویزای کاری تعلق می گیرد که شامل:

پارامترشرح
متخصصان حرفه ایدر این کشور اجازه اقامت، فقط می تواند در حیطه های خاص انجام شود
کسری موقت کارگردر شرایطی به کارگران خارجی اجازه اقامت داده می شود، که اتحادیه اروپا نیروی کار نداشته باشد.
ورزشکارانویزای در نظر گرفته شده برای مربیان و افراد ورزشی می باشد که در المپیک ها و انجمن های ورزشی مشغول می‌ شوند. این اقامت در صورتی قابل تمدید است. شخص متقاضی همچنان شرایط ملزوم را دارا باشد و پس از یک سال که اقامت آنان پایان پذیرد، تمدید خواهد شد. درصورتی که ارسال متقاضی در زمان معین شده توسط اداره مهاجرت صادر نگردد، درخواست وی منقضی می شود. شایان ذکرست درخواست کننده کشور ایسلند را در فاصله زمانی اقامت قبلی تا ارسال مجوز اقامت نهایی ترک نماید.

بررسی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند

شرایط اخذ تابعیت کشور ایسلند

اگر شخصی تابعیت ایسلندی ندارد و در خارج اروپا زندگی می‌ کند، در صورتی که مقصود اقامت بیشتر از 3 ماه باشد، نیاز است که در آغاز، درخواست فرستادن اقامت از جانب اداره مهاجرت کشور ایسلند را انجام دهد و برعکس، اشخاصی که در اتحادیه اروپا عضو باشند دیگر نیازی به این مجوز نخواهد بود. شایان ذکر است، درخواست متقاضی باید به همراه تمامی مدارک مربوط به اداره مهاجرت این کشور تحویل داده شود. زمانی که قصد کار در این کشور را داشته باشید، در این صورت نیاز است، کارفرما به اداره کار این کشور مراجعه کند. این زمانی است که اداره مذکور اقدام به جذب نیرو می کند، که مدت آن سه ماه در نظر گرفته شده است و زمانی که هیچ شخصی متقاضی شغل های ارائه شده نباشد، اداره مهاجرت، آگهی سه ماهه بعدی را به اشتراک میگذارد.

در صورتی که شغل ارائه شده توسط این ادارات مورد پذیرش شهروندان این کشور قرار نگیرد، اداره ایسلند در این زمان مجوز افراد خارجی را که کارفرما برای خود در نظر گرفته است صادر می کند. نیاز است قبل از ورود به این کشور، درخواست اقامت کاری عرضه شود و در صورتی که شخص، به عنوان توریست به ایسلند ورود کند، مراحل درخواست وی، جهت اخذ اقامت این کشور پایان پذیرفته و رسیدگی‌های لازم متوقف می شود.

اگر متقاضی به هر دلیلی در کشور ایسلند حضور پیدا کند، باید این کشور را تا مادامی که پروسه وی جهت اخذ اقامت در حال انجام باشد، کشور را ترک کرده و با آن وارد نشود. طبق گفته های فوق، پس از صدور اقامت، شخص می تواند به راحتی در این کشور عزیمت کند. مطالب ذکر شده در بالا، تنها مختصری از موضوع می‌ باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله اقامت از طریق کار در ایسلند اطلاعات جامع تری کسب کنید.

تحصیل در ایسلند

کشور ایسلند جزء کشورهایی محسوب می‌شود که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. کشور مذکور توانسته در حیطه آموزشی در سطح مطوبی قرار گیرد. مدارک لازم برای اخذ پذیرش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متغیر و به شرح زیر است:

مقطع تحصیلیمدارک
کارشناسیارائه مدرکی که نشان دهنده پذیرش تحصیلی درخواست کننده باشد.
ارائه ریزنمرات
ترجمه مدرک دیپلم
کارشناسی ارشدارائه پاسپورت درخواست کننده
ارائه فرم پذیرش
ریز نمرات به همراه اصل مدارک

لازم به ذکر است در صورت امکان کلیه مدارک توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور برابر با اصل شود سپس تحویل گردد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امکان را یه شما عزیزان می‌دهد تا هرگونه سوال و ابهام در زمینه مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار ایسلند را برطرف کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *