مهاجرت سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی

سرمایه گذاری در مالزی یکی از روش های مهاجرت برای متقاضیان خارجی بوده و همچنین موجب اخذ اقامت قانونی در این کشور زیبا و پهناور خواهد بود. چنانچه شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در رابطه با سرمایه گذاری در مالزی هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات کاملی دست یابید.

در سال های اولیه استقلال این کشور که منجر به یک درگیری با همسایه خود یعنی کشور اندونزی شده بود. با این حال، عواملی نظیر یک دولت قوی و پایدار و یک نیروی کارآمد تحصیل کرده و بلندپرواز در این کشور، منجر به کسب شهرت به عنوان یک مرکز بزرگ برای کسب و کار اقتصادی در قاره آسیا شد. در دهه 1980، مالزی دارای یک اقتصاد بین المللی شد. تا به امروز یکی از مهم ترین، با نفوذترین و ثروتمندترین کشورهای موجود در قاره آسیا به شمار می رود.

آشنایی با اصلی ترین عوامل سرمایه گذاری در مالزی

به صورت کلی می توان گفت که ثروت اقتصادی امروز مالزی توسط عواملی نظیر تخصص خود در صنعت خدمات، زمینه های مالی و بانکی و همچنین گردشگری و هم چنین به طور فزاینده پدیده گردشگری پزشکی، تولید می شود. صنعت منظم مالزی شامل ساخت و ساز، الکترونیک، نفت و گاز، اکتشاف و تولید، کشاورزی و ماهیگیری است. شرکای اصلی تجاری مالزی کشورهای سنگاپور، چین، ژاپن و ایالات متحده آمریکا هستند.

از جمله مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • در حال حاضر از جمله سریع ترین برنامه های مهاجرت به این منطقه رو به رشد است.
  • کشور مالزی دارای قوانین به روز مهاجرت در سطح جهانی است.
  • در ویزای سرمایه گذار این کشور تضمین حق اقامت متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.
  • متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور و کلیه وابستگان آنها قادر به دریافت یک ویزای 10 ساله می باشند. این ویزا به نوعی یک مجوز اقامت است.

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای سرمایه گذاری مالزی

متقاضیان سرمایه گذاری در مالزی برای نشان دادن توانایی مالی خود در مالزی باید اثبات نمایند. از این رو به هیچگونه کمک دولتی این کشورنیاز ندارند. الزامات مالی در این کشور به شرح زیر است:
الف- متقاضیان سرمایه گذاری این کشور که سن شان زیر 50 سال باشد ملزم به اثبات دارایی های قابل اعتباری که میزان آن حداقل 500000€ (یورو) باشد. اثبات درآمد این اشخاص که میزان آن حداقل €10000 (یورو) در هر ماه باشد.
ب- متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور که سن 50 ساله و بالاتر باشد ملزم به اثبات دارایی های بانکی خود می باشند. میزان اعتبار آن حداقل €350000 (یورو) باشد. اثبات درآمد خود که میزان آن حداقل €10000 (یورو) در هر ماه باشد.

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای سرمایه گذاری مالزی

الزامات نامه تصویب اعتبارات خود برای سرمایه گذاری در مالزی

هنگامی که شخص متقاضی سرمایه گذاری در این کشور موفق به دریافت یک نامه تصویب مشروط می شوند ملزم به ارائه مدارک زیر می باشند:
برای متقاضیان زیر 50 سال:

  • (ارائه یک حساب بانکی با سپرده حداقل €300000 (یورو
  • با این توضیح که این میزان پس از یک سال، تا مبلغ 40000€ (یورو) ممکن است برای هزینه های تایید شده مربوط به خرید خانه، آموزش کودکان در مالزی یا اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

برای متقاضیان 50 ساله و بالاتر:

  • (ارائه یک حساب بانکی با سپرده حداقل €150000 (یورو
  • با این توضیح که این میزان پس از یک سال، تا مبلغ €50000 (یورو) ممکن است برای هزینه های تایید شده مربوط به خرید خانه، آموزش کودکان در مالزی یا اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد

آشنایی با سیستم مالیاتی کشور مالزی

کشور مالزی دارای شبکه گسترده ای از توافق نامه های مالیاتی دوگانه با دیگر کشورها است. ساکنین مالزی قادر به ادعای بازپرداخت مالیات بر درآمد خارجی که در خارج از کشور باشد گرفته می شود. کشور مالزی از سیستم مالیاتی ارضی استفاده می کند. ساکنان این کشور فقط اقدام به پرداخت مبلغی از درآمد خود برای تامین منبع مالی خود می کنند. به صورتی که نرخ مالیات مترقی بر درآمد قابل پرداخت حداکثر به 24% می رسد.

با توجه به اتمام مقاله سرمایه گذاری در مالزی در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با سایر شرایط مهاجرت به کشور مالزی شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به مقالاتی نظیر کار در مالزی که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موجود می باشند به اطلاعات کاملی دست یابید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *