مهاجرت سرمایه گذاری در لیتوانی

سرمایه گذاری در لیتوانی

سرمایه گذاری در لیتوانی

سرمایه گذاری در لیتوانی در سال 2024 می تواند یکی از ایمن ترین راه ها برای ورود سرمایه شخصی به قاره اروپا شناخته شود. برخی افراد به دنبال این هستند که با ایجاد سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی اقامت اروپا را بدست آورند. برای چنین تصمیم مهمی که شما قرار هست مبالغی را به یورو برای ایجاد یک بیزینس یا شرکت و یا سرمایه گذاری به این کشور ببرید کاملا باید کارشناسی شده پیش رود. معمولا برخی کشورهای اروپایی با ایجاد سرمایه گذاری های کلان و خرید ملک بدون هیچ تعهدی برای ایجاد بیزینس به فرد خارجی اقامت می دهند. روش های سرمایه گذاری در این کشور متفاوت می باشد. اکثر روش ها به اخذ اقامت این کشور ختم خواهند شد به جزء خرید اوراق قرضه.

  • چه برنامه هایی برای سرمایه گذاری در لیتوانی برای یک شهروند خارجی وجود دارد؟
  • چه میزان سرمایه برای ایجاد یک شرکت در لیتوانی مورد نیاز است؟
  • آیا می توان با خرید ملک یا خرید اوراق قرضه در لیتوانی به اقامت دست یافت؟

برای انتخاب بهترین مسیر برای سرمایه گذاری در این کشور بایستی ابتدا با یک مشاور یا وکیل صحبت نموده و سپس اقدام به روال اجرایی نمائید. بدین منظور مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما را با تنظیم این نوشتار کامل راهنمائی ابتدایی می نمایند.

اینفوگرافی سرمایه گذاری در لیتوانی

مزایای سرمایه گذاری در لیتوانی

لیتوانی یکی از 3 کشور حوزه بالتیک می باشد که در سال های اخیر به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران تجارت خارجی تبدیل شده است. با توجه به مزیت های اصلی تجاری کشور، از جمله موقعیت جغرافیایی مناسب، نرخ پایین مالیات شرکت ها، جمعیت بسیار تحصیل کرده، لجستیک توسعه یافته و هزینه ها که 4 برابر پایین تر از میانگین اتحادیه اروپا است، تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب نموده است.

برای مشاوره سرمایه گذاری فرم زیر را تکمیل کنید:


از مزایای سرمایه گذاری در این کشور به چند نمونه حائز اهمیت توجه خواهیم نمود:

  • تجارت در محیطی دوستانه و ایمن
  • رشد اقتصادی این کشور
  • پیشرفت در یکی از مناطق آزاد اقتصاد اروپا
  • امکان سفر به سایر کشورهای اروپایی به صورت آزادانه
  • امکان اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق سرمایه گذاری
  • امکان تحصیل رایگان و برخورداری از سایر حقوق شهروندی

به منظور بهبود فضای کسب و کار در این کشور، دولت لیتوانی اخیراً تغییراتی در قانون مهاجرت به لیتوانی اعمال کرده است. این اصلاحات با هدف محدود کردن شرکت های ساختگی و صوری توسط سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند اجازه اقامت لیتوانی را بدون انجام هیچگونه فعالیت تجاری واقعی در کشور به دست آورند، مقرر گردیده است. این اصلاحیه از اول نوامبر 2014 لازم الاجرا شد.

برنامه های سرمایه گذاری در لیتوانی

برنامه های سرمایه گذاری در اروپا متفاوت است و در برخی از کشورها می توان با خرید ملک، ایجاد و یا خرید بیزینس، ثبت شرکت، استارت آپ و خرید اوراق قرضه دولتی به اقامت رسید. حال اینجا سوال می شود که برنامه های سرمایه گذاری برای دستیابی به اقامت لیتوانی شامل چه مسیرهایی می شود؟ باید گفت که لیتوانی همانند برخی کشورها پاسپورت را با برنامه های اقامت طلایی اهدا نمی کند. به طور کلی انواع روش های سرمایه گذاری در این کشور عبارتست از:

انواع روش های سرمایه گذاری در لیتوانی

در کشور لیتوانی می توان با ایجاد یک شرکت یا یک بیزینس با فرآیندی مشخص که در ادامه به توضیح آن می پردازیم اقامت این کشور را به دست آورد.

فرصت های تجاری در نیوزلند

بهترین فرصت های تجاری برای شروع کسب و کار در نیوزلند کدام است:

  • راه اندازی یک کسب و کار طراحی وب و بازاریابی آنلاین
  • ایجاد دوره توسعه وب
  • راه اندازی یک شرکت تور
  • راه اندازی یک تجارت لجستیک

در این بخش شاهد زمینه های مناسب سرمایه گذاری در لیتوانی هستید:

زمینه های مناسب سرمایه گذاری در لیتوانی

ثبت شرکت در لیتوانی

شرایط دریافت اجازه اقامت در ازای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لیتوانی بر اساس قوانین وضع شده از سوی اداره مهاجرت این کشور بر اساس آخرین قوانین حاکم در سال 2024 نیز در گروی طی نمودن و فراهم ساختن این 6 شرط است:

  • سرمایه گذار باید حداقل 6 ماه قبل از درخواست اجازه اقامت، یک شركت لیتوانیایی را اداره كند.
  • این شرکت لیتوانیایی باید حداقل 3 نفر از ساکنان لیتوانیایی را استخدام کند و کمک های تأمین اجتماعی آنها را بپردازد، متوسط ​​میزان کمک هزینه ماهیانه تأمین اجتماعی در لیتوانی تقریباً 160€ (یورو) برای 1 نفر است.
  • سرمایه گذاری به میزان حداقل 28000€ (یورو) در شرکت لیتوانیایی
  • حداقل 14000€ (یورو) از سرمایه شرکت باید سرمایه شخصی سرمایه گذار خارجی باشد.
  • سرمایه گذار باید در شرکت لیتوانی موقعیتی به عنوان مدیر یا اعضای هیئت مدیره داشته باشد.
  • از سرمایه گذار خواسته می شود که دارای یک محل زندگی باشد.

این نوع شرکت برای فرد خارجی می تواند اقامتی 1 ساله را به دنبال داشته باشد که در ازای انجام تعهدات از سوی متقاضی سال به سال اقامت این شخص تمدید شده و پس از 5 سال به اقامت دائم تبدیل می شود. این اقامت می تواند برای اعضاء خانواده سرمایه گذار یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز تعلق بگیرد.

خرید شرکت در لیتوانی

به منظور به حداقل رساندن هزینه های تأسیس شرکت، یک سرمایه گذار خارجی می تواند یک شرکت قدیمی (یعنی شرکتی که قبلاً به طور قانونی تشکیل شده است.) را در لیتوانی خریداری کند. حقوق مالکیت چنین شرکتی می تواند در هر زمان به سرمایه گذار منتقل شود. شرکت های این چنینی معمولاً کاملاً آماده انتقال هستند: آنها 3 نفر از ساکنین لیتوانی شاغل، سرمایه عام کاملاً پرداخت شده و سایر مالیات های لازم را دارند. سرمایه گذار که چنین شرکتی را خریداری می کند، پس از ارسال اسناد اقامت به اداره مهاجرت لیتوانی، مسئولیت پرداخت مالیات لیتوانی را بر عهده دارد.

یکی دیگر از روش های برگزيده جهت اخذ اقامت این کشور خرید شرکت نوپا، سهام شرکت و یا ثبت شرکت می باشد. هزینه خرید یک شرکت در لیتوانی بسته به تعداد سهامداران شرکت ممکن است متفاوت باشد:

پارامترهزینه به یورو
1 شرکت با داشتن فقط یک سهامدار (یعنی یک نفر)تقریبا 7500€
شرکتی که دارای 2 سهامدار است.برای هر سهامدار تقریبا 6500€
1 شرکت با 3 سهامدار€5500

اخذ اقامت لیتوانی با ثبت شرکت

اگر یک سرمایه گذار غیر اتحادیه اروپا تمام شرایط فوق را برآورده کند، اداره مهاجرت لیتوانی اجازه اقامتی برای متقاضی صادر می کند که برای مدت 1 سال اعتبار دارد. پس از اتمام پروانه اقامت 1 ساله، سرمایه گذار می تواند در صورت تحقق همه شرایط فوق الذکر هر 2 سال یکبار تمدید کند. علاوه بر این به منظور داشتن اجازه اقامت، از سرمایه گذار خواسته می شود تا حداقل 6 ماه در سال در لیتوانی زندگی کند. همچنین، در هر زمان می توان از سرمایه گذار خواسته شد تا مدارکی را ارائه دهد مبنی بر اینکه مشاغل اداره شده توسط وی فرمالیته و صوری نیست.

همچنین در یک موقعیت خاص شخص خارجی می تواند از ابتدا یک اقامت 3 ساله دریافت نماید اگر:

  • مبلغی بیش از 260000€ (یورو) در یک شرکت در لیتوانی سرمایه گذاری کند.
  • حداقل 5 نفر از ساکنان لیتوانی را استخدام کند.

چنین اجازه اقامتی هر 3 سال قابل تمدید است، پس از 5 سال اقامت دائم قابل درخواست است.

شرایط سرمایه گذاری در لیتوانی

برای سرمایه گذارانی که قصد خرید یا ثبت شرکت در لیتوانی را دارند، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت. در واقع اتباع خارجی همانند شهروندان لیتوانی به طور آزادانه می توانند اقدام به خرید و یا ایجاد یک شرکت و یا نمایندگی شرکت را ثبت نمایند. بدین صورت که در ابتدا یک اقامت به اتباع غیر اروپایی اعطاء می گردد. در این مدت متقاضی می تواند بدون اخذ ویزا به سایر کشورهای اروپایی سفر کند. در برخی کشورها برای برخی اتباع محدودیت هایی نیز برای ایجاد شرکت و افتتاح حساب وجود دارد.

اولین شرط سرمایه گذاری در این کشور سن قانونی متقاضی می باشد. متقاضی اصلی می باید 18 سال تمام را داشته باشد. همچنین می باید از شرایط و قوانین این کشور آگاهی کامل را به دست آورد. سرمایه گذاری در این کشور از انواع متفاوتی برخوردار می باشد. همچنین جمع آوری سایر مدارک هویتی اعم از گذرنامه و شناسنامه و تمکن مالی جزء موارد ضروری می باشد.

هزینه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در لیتوانی

هزینه های ثبت شرکت در کشور لیتوانی بدین صورت است:

پارامترهزینه به یورو
ذکر نام شرکت بصورت موقتی در دفتر ثبت نهادهای حقوقی€16
ثبت شرکت در دفتر نهادهای حقوقی€30 الی 60€
ثبت آدرس شرکت متقاضی€200
تاییدیه از سوی دفتر اسناد رسمی€115 الی 150€
تمبر€23
خدمات حقوقی
€300

لازم به ذکر است مدت زمان انجام تاسیس شرکت متقاضی از بیش از 5 الی 10 روز کاری به طول می ‌انجامد.

شرکت خصوصی در لیتوانی با تعهد محدود (LLC)

پرکاربردترین و رایج ترین نوع شرکت در لیتوانی است. تعداد سهامداران این شرکت نبایستی بیشتر از 250 سهامدار باشد. مدیریت و اداره شرکت بر عهده رئیس شرکت یا هیات مدیره می باشد. مسئولیت این نوع از شرکت ها محدود می باشد. بدین معنا که سهامداران و صاحبان این شرکت صرفا به میزان سرمایه ای که اختصاص داده اند، مسئول می باشند. در واقع ضرر و زیان شرکت شامل اموال شخصی آنها نمی گردد. در این بخش از سرمایه گذاری توجه فرمایید که اسامی شرکت می باید از سوی دولت این کشور مورد تایید قرار گرفته باشد. در این صورت ابتدا مجوز 1 ساله و سپس مجوز 2 ساله به متقاضی اعطاء خواهد گردید. حداقل سرمایه برای این شرکت حدود 1000LTL (لیتاس لیتوانی) می باشد.

شرکت سرمایه گذاری فردی (IE) در لیتوانی

قانون سرمایه مشخصی را برای این نوع شرکت ها تعیین ننموده است. صاحب شرکت به عنوان مشارکت کننده اصلی این نوع شرکت ها شناخته می شود. این شرکت توسط صاحب شرکت و یا فردی منصوب به مدیر اداره می گردد. تعهد این نوع شرکت به صورت نامحدود است. بدین معنا که اموال شخصی صاحب شرکت نیز در پرداخت ضرر و زیان و تعهدات شرکت محاسبه می گردد. حداقل سرمایه مجاز در این شرکت نامعین می باشد.

شرکت عمومی با تعهد محدود (PLC) در لیتوانی

تعداد سهامداران نامحدود بوده و سهام این شرکت قابل خرید و فروش عمومی است. رئیس شرکت و یا هیئت مدیره وظیفه اداره شرکت را بر عهده دارند. تعهد شرکت به صورت محدود بوده و شامل اموال شخصی صاحبان و اعضاء نمی گردد. حداقل سرمایه برای این شرکت حدود 150000LTL (لیتاس لیتوانی) در نظر گرفته شده است.

  1. مشارکت خُرد (SP)
  2. این نوع مشارکت به تازگی تشکیل گردیده و مورد استقبال نیز قرار گرفته است.
  3. موسس این نوع شرکت ها، خود اعضای مشارکت خرد هستند.
  4. تعداد اعضاء شرکت خُرد بین 1 تا 10 نفر تعیین شده است. مدیریت شرکت بر عهده مدیر و یا جلسه اعضاء شرکت می باشد.
  5. مسئولیت این نوع شرکت نامحدود بوده و شامل اموال شخصی اعضاء نیز می گردد.

شرح سرمایه گذاری در لیتوانی

شرح سرمایه گذاری در لیتوانی

در موضوع سرمایه گذاری در لیتوانی، به گزینه ثبت شرکت و مراحل قانونی می پردازیم. ثبت شرکت فرآیندی را در بر دارد که می باید توسط متقاضی مرحله به مرحله انجام گیرد. مراحل ثبت شرکت در لیتوانی به صورت ذیل بیان می گردد:

  • متقاضی بایستی نام انتخابی برای شرکت را مشخص نموده و رزرو نماید.
  • افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ سرمایه اولیه جهت انجام پروسه ثبت شرکت
  • سرمایه گذار جهت تاییدیه تاسیس شرکت می باید مدارک لازم را به دفتر ثبت نهادهای حقوقی تسلیم نماید.
  • کلیه اسناد و مدارک تاسیس شرکت را می بایست جهت تایید به دفتر اسناد رسمی تحویل نماید.

لازم است بدانید در صورتی که موسس شرکت دارای شرایط امضاء الکترونیکی باشد، می ‌تواند به صورت اینترنتی مراحل را انجام دهد. در مورد اخد اقامت لیتوانی از طریق سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که باید با اطلاعات کامل برای آن اقدام نمود.

مالیات شرکت در لیتوانی

مهم ترین موضوع در بحث سرمایه گذاری در لیتوانی، پرداخت مالیات از سوی صاحبان شرکت ها است. این مالیات ها به 2 صورت ماهیانه و سالیانه از سوی شرکت پرداخت می گردد. در ذیل به شرح هر یک از آنها می پردازیم:

مالیات های پرداختی ماهیانه در لیتوانی

حداقل دستمزد و حقوق در کشور لیتوانی مبلغی معادل 289€ (یورو) می باشد. حدود 55% از دستمزد معین شده به مالیات بر دستمزد اختصاص دارد. چنانچه یک شرکت در VAT ثبت نام نموده باشد، بایستی مالیات بر ارزش افزوده 21% را پرداخت نماید. این درحالی است که در مدت 1 سال، میزان درآمد حاصله از عرضه کالا و خدمات ارائه ‌شده از سوی شرکت لیتوانی، بالغ بر 89144€ (یورو) است. با پرداخت چند سال مالیات در این کشور می توانید اقامت این کشور را به راحتی اخذ نمایید.

مالیات های پرداختی سالانه در لیتوانی

مالیاتی بر درآمد شرکت به میزان 5% یا 15% می باشد. مالیات 5% متعلق به شرکتی است که درآمد آن در هر دوره مالیاتی 1 ساله مبلغی معادل 620289€ (یورو) باشد. مشروط بر این که حداقل 10 کارمند در آن شرکت مشغول کار باشند. مالیات بر املاک و مستغلات نیز به ‌صورت سالیانه بایستی توسط صاحب شرکت پرداخت گردد که بین 3.0% تا 1% است. در نمودار زیر، به مقایسه نرخ مالیات شرکت ها در قاره اروپا پرداخته ایم.

چنانچه از نمودار بر می آید، نرخ مالیات در کشور لیتوانی به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است و این مسئله می تواند بر جذابیت ثبت شرکت در لیتوانی یا سرمایه گذاری در لیتوانی بیافزاید.

نرخ مالیات در لیتوانی

بهترین تجارت های در لیتوانی

سوالی که ذهن سرمایه گذاران را به خود مشغول می کند بهترین تجارت ها در این کشور می باشد. در این بش به بهترین تجرات ها به همراه میزان درآمد سالانه می پردازیم:

بهترین تجارت هادرآمد به دلار در سال
راه اندازی کسب و کار طراحی وب و بازاریابی آنلاین900000$
ایجاد دوره توسعه وب72000$
شرکت تور یا جهانگردی21000$
تجارت لجستیک1.2 میلیون $

نکات کلیدی قبل از سرمایه گذاری در لیتوانی

تمامی افرادی که قصد سرمایه گذاری در لیتوانی را دارند باید قبل از سرمایه گذاری در این کشور با نکات مهم در این خصوص آشنا شوند. تا سرمایه گذاری ایمنی را در لیتوانی تجربه کنند. از مهمترین نکات کلیدی قبل از سرمایه گذاری در لیتوانی، ترسیم یک نقشه راه مالی در این کشور می باشد. بنابراین قبل از اینکه تصمیمی برای سرمایه گذاری در لیتوانی بگیرید، یک نگاهی دقیق و صادقانه به کل وضعیت مالی خود بیندازید. به خصوص اگر سابقه هیچ برنامه مالی را در گذشته نداشته اید. اولین قدم برای سرمایه گذاری موفق در لیتوانی، تعیین اهداف و میزان تحمل ریسک در این کشور است. همچنین به تنهایی و بدون کمک یک متخصص مالی هیچ تضمینی وجود ندارد که از سرمایه گذاری های خود در لیتوانی درآمد کسب کنید. با این کار می توانید از مزایای مدیریت پول خود لذت ببرید.

از دیگر نکات کلیدی که باید قبل از سرمایه گذاری در لیتوانی به خوبی بررسی کنید، عبارت اند از:

نکات کلیدی قبل از سرمایه گذاری در لیتوانیتوضیحات
منطقه راحتی خود را در ریسک کردن ارزیابی کنید.اگر قصد سرمایه گذاری در اوراق بهادار را دارید، مهم است که قبل از سرمایه گذاری در لیتوانی، درک کنید که ممکن است بخشی یا تمام پول خود را از دست بدهید.
ایجاد و نگهداری صندوق اضطراریاکثر سرمایه گذاران باهوش در لیتوانی، پول کافی را در یک محصول پس انداز می گذارند. تا شرایط اضطراری مانند بیکاری ناگهانی در لیتوانی را پوشش دهند.
بدهی کارت اعتباری با بهره بالا را پرداخت کنید.اگر بابت کارت های اعتباری با بهره بالا بدهکار هستید، عاقلانه ترین کاری که می توانید انجام دهید. این است که موجودی را به طور کامل در سریع ترین زمان ممکن پرداخت کنید.

جذاب ترین بخش ها جهت سرمایه گذاری در لیتوانی

بخش های جذاب مختلفی در لیتوانی برای سرمایه گذاری در لیتوانی به افراد خارجی ارائه شده است. یکی از جذاب ترین بخش ها جهت سرمایه گذاری در لیتوانی بخش صنعت تولید در این کشور است. به طور کلی صنعت تولید، موتور اقتصادی لیتوانی است. زیرا توسعه یافته ترین صنعت در این کشور را نشان می دهد. نیروی کار تحصیل کرده، زیرساخت ها و حمایت های دولتی از این بخش، تولید را به یکی از بهترین صنایع برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. از دیگر بخش های جذاب جهت سرمایه گذاری در لیتوانی، سرمایه گذاری در بخش خدمات می باشد که در سال های اخیر مورد توجه اغلب سرمایه گذاران بین المللی قرار گرفته است. اما یکی از صنایع سرمایه گذاری نوظهور در لیتوانی بخش فناوری پیشرفته در این کشور می باشد.

شامل سرمایه گذاری در موارد زیر می شود:

انواع بخش های سرمایه گذاری در لیتوانی

هزینه های شرکت در لیتوانی

سرمایه گذاری در لیتوانی هزینه های مختلفی دارد. یکی از این هزینه ها مربوط به حفظ شرکت و تداوم فعالیت شرکت است. بدین معنا که شرکتی که به طور مداوم و مستمر فعالیت دارد، هزینه هایی را در بر دارد که به شرح ذیل است:

  • هزینه های مربوط به شرکت به صورت ماهیانه
  • پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان شرکت به صورت ماهیانه
  • پرداخت حق بیمه کارکنان
  • پرداخت هزینه های مربوط به حسابدار (در صورت حداقل فعالیت‌ ها، مبلغ 100€ (یورو) به صورت ماهیانه و 950€ (یورو) به صورت سالیانه تعیین گردیده است.)
  • هزینه های مربوط به اجاره دفتر شرکت
  • هزینه های جانبی شرکت
  • هزینه های مربوط به ثبت شرکت قانونی در دفاتر معتبر این کشور

این هزینه بستگی به توافق نامه صورت گرفته بین موجر و مستاجر می باشد. اما اجاره یک دفتر مجازی در لیتوانی به طور سالیانه مبلغی معادل 200€ (یورو) می باشد. با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله، آشنایی لازم را در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لیتوانی به دست آوردید. اکنون می توانید تصمیم خود را جهت این امر نهایی کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند راهنمای مناسبی در کمک به تصمیم گیری شما باشد. اخذ مشاوره ‌های تخصصی رایگان به‌ صورت تلفنی از سوی کارشناسان و یا مراجعه حضوری مسیر دستیابی به اهدافتان را کوتاه‌ تر می‌ نماید.

سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری در لیتوانی

سوالات پرتکرار در باب سرمایه گذاری در لیتوانی عبارتند از:

  • از چه طریقی می توان در کشور لیتوانی سرمایه گذاری کرد؟ برنامه های سرمایه گذاری در اروپا متفاوت است و در برخی از کشورها می توان با خرید ملک، ایجاد و یا خرید بیزینس، ثبت شرکت، استارت آپ و خرید اوراق قرضه دولتی به اقامت رسید. در لیتوانی می توان با ایجاد یک شرکت یا یک بیزینس اقامت این کشور را بدست آورد.
  • حداقل حقوق و دستمزد در کشور لیتوانی چقدر است؟ حداقل دستمزد و حقوق در کشور لیتوانی مبلغی معادل 289€ (یورو) می باشد. حدودا 55% از دستمزد معین شده به مالیات بر دستمزد اختصاص دارد.
  • مالیات بر درآمد پرداختی سالیانه کشور لیتوانی چقدر است؟ مالیاتی بر درآمد شرکت به میزان 5% یا 15% می باشد. مالیات 5% متعلق به شرکتی است که درآمد آن در هر دوره مالیاتی 1 ساله مبلغی معادل 620289€ (یورو) باشد. مالیات بر املاک و مستغلات نیز به ‌صورت سالیانه بایستی توسط صاحب شرکت پرداخت گردد که بین 3.0% تا 1% است.
  • ریز هزینه های یک شرکت در لیتوانی به چه صورت می باشد؟ هزینه های مربوط به شرکت به صورت ماهیانه/ حقوق و دستمزد کارمندان شرکت/ پرداخت حق بیمه کارکنان/ پرداخت هزینه های مربوط به حسابدار و هزینه های مربوط به اجاره دفتر شرکت
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “سرمایه گذاری در لیتوانی

  1. نوشین گفت:

    سلام و خسته نباشید
    حداقل سرمایه برای خرید ملک برای سرمایه گذاری در لیتوانی چقدر هستش؟
    و اینکه بعد از بستن قرارداد چقدر زمان میبره تا ویزا بیاد؟؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. حداقل سرمایه برای این شرکت حدود 150000LTL (لیتاس لیتوانی) در نظر گرفته شده است. است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *