مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته هوافضا در کانادا

رشته هوافضا در کانادا

رشته هوافضا در کانادا با وجود دانشگاه ها و تقاضای شغلی فراوان در این برنامه به یکی از بهترین رشته ها برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. این کشور به دلیل تمرکز زیاد بر کیفیت دانشگاه های خود و تأکید بر جذب دانشجویان بین المللی که بعدا می توانند مهاجرت کنند، یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان است. مردم این کشور از دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می کنند و آن ها سرمایه های زیادی برای اطمینان از امنیت دانشجویان، برخورد عادلانه و لذت بردن از اقامت خود در این کشور می گذارند.

در حالی که از سطح زندگی بالا و یک محیط مطالعه انعطاف پذیر برخوردار هستید، در یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان تحصیل کنید. کلاس ها دارای گروه های دانشجویی کوچکتر بوده که اطمینان حاصل می کنند همه توجه مورد نیاز را به خود جلب می کنند و همچنین مشاغل و بحث های گروهی را تشویق می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات لازم درباره رشته هوافضا در کانادا را در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

معرفی رشته هوافضا در کانادا

مهندسان هوافضا از جت ها و وسایل نقلیه اکتشاف فضایی گرفته تا اتومبیل های پرسرعت و هاورکرافت همه چیز را طراحی، تولید و راه اندازی می کنند. شما از دانشکده های مشهور جهان آموزش خواهید دید و از امکانات پیشرفته ای از جمله تونل های باد صوتی، آزمایشگاه های پیشرانه و امکانات آزمایش ساخت استفاده می کنید. از طریق تخصص های اختیاری در علوم مدیریت، یک دوره کارآموزی اختیاری مشارکتی برای طراحی و نوآوری هوافضا (RIADI) و دسترسی به رهبران صنعت و آژانس های دولتی مانند بمباردیر، آژانس فضایی این کشور و موارد دیگر، تجربه عملی کسب کنید. رشته مهندسی هوافضا این کشور بر توسعه مهارت های مهندسی و طراحی تحلیل ، محاسباتی و عملی مرتبط با حوزه هوافضا تأکید دارد.

طیف گسترده ای از موضوعات و برنامه های کاربردی موجود در این رشته در 4 جریان اصلی پوشش داده شده است:

4 جریان اصلی پوشش داده در کانادا

علاقه مندان به تحصیل این رشته می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کنند. جدول زیر طول دوره مقاطع تحصیلی رشته هوافضا را در این کشور نشان می دهد:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسی4 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترا2 سال

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در کانادا

رشته هوا فضا در کانادا به طور فزآینده ای با بیش از 700 شرکت هوافضا و 85000 متخصص ماهر در این کشور به عنوان یکی از بالاترین صنایع در این کشور شناخته می شود. با داشتن این تعداد، گذراندن دوره های رشته هوافضا در کانادا برای افراد حرفه ای که مایل به کار در صنعت هوافضا هستند، انتخاب خوبی است.

جدول زیر دانشگاه هایی که این برنامه را ارائه می دهند به همراه مقاطع تحصیلی برای این برنامه نشان داده شده است:

نام دانشگاه های هوافضامقاطع تحصیلی
دانشگاه کارلتونکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه کنکوردیاکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشکده پلی تکنیک مونترالکارشناسی و کارشناسی ارشد
دانشگاه لاوالکارشناسی ارشد
کالج نظامی سلطنتی کاناداکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه رایرسونکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه شربروککارشناسی و کارشناسی ارشد
دانشگاه تورنتوکارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا
دانشگاه ویندزورکارشناسی
دانشگاه یورککارشناسی

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در کانادا

مشاغل مهندسی هوافضا در کانادا

کار با هواپیما و سفینه های فضایی می تواند یک حرفه کاملا جالب باشد. این فرصت را به شما می دهد تا در تیم طراحی سیستم های پیچیده قرار بگیرید. این حرفه را با تحصیل در بهترین دانشکده های رشته هوافضا در کانادا شروع کنید. این ممکن است حیرت انگیز به نظر برسد اما این کشور به دنبال 3900 مهندس هوافضا برای پیوستن به تیم آن ها در طی دوره های 2017 و 20126 است. این به دلیل عواملی مانند بازنشستگی، ارتقاء شغلی و استخدام مشاغل دیگر یا ایجاد شغل جدید در صنعت است. صنعت مهندسی هوافضا با سرعت بالایی در حال رشد است و این فرصتی عالی برای مهاجرت متقاضیان واجد شرایط به این کشور است.

ناوگان هواپیماهای در حال پیر شدن این کشور به دلیل مقررات سختگیرانه زیست محیطی و امنیتی به سرعت جایگزین می شوند. همچنین پیش بینی می شود طی 10 سال آینده کمبود نیروی کار در این بخش وجود داشته باشد، در نتیجه مهندسی هوا فضا به فهرست طبقه بندی شغلی ملی (NOC) اضافه می شود.

نمودار زیر حقوق ماهیانه کار در کانادا برای مهندسان هوافضا در نمودار زیر آمده است:حقوق ماهیانه کار در کانادا برای مهندسان هوافضا

هزینه تحصیل در کانادا

دانشگاه های کانادا هزینه های خود را تعیین می کنند و این به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • چه رشته ای می خوانید؟
  • دانشجوی بین المللی هستید یا شهروند این کشور؟
  • در کدام مقطع تحصیل می کنید؟

طبق آخرین گزارش آماری این کشور، هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان داخلی مقطع کارشناسی به طور متوسط 5.3% کاهش یافته و برای دانشجویان کارشناسی بین المللی 7.6% افزایش یافته است. جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه به دلار
کارشناسی22500$
کارشناسی ارشد42657$

شهروندان این کشور می توانند به طور متوسط سالانه 6463$ (دلار) برای یک مدرک کارشناسی و 7056$ (دلار) برای یک سال برای تحصیلات تکمیلی بپردازند. هزینه رشته هوافضا در کانادا در دانشگاه های مختلف متفاوت است. هزینه تحصیل در دانشگاه رایسون در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به دلار
دانشجویان بومی10326$ تا 11140$
دانشجویان بین المللی31772$ تا 38457$

ویزای دانشجویی کانادا

به محض دریافت نامه پذیرش از دانشگاه، وقت آن است که ویزای تحصیلی کانادا 2020 را دریافت کنید. این ویزا که در محلی به عنوان مجوز تحصیل شناخته می شود.

مراحل اخذ ویزای دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • قبل از ورود به این کشور، برای ویزای دانشجویی به صورت آنلاین، در وب سایت Citizenship and Immigration Canada (CIC) اقدام کنید.
  • اگر اتصال اینترنتی محدودی دارید یا نمی توانید اسناد را بصورت آنلاین ارسال کنید، اسناد درخواست ویزا را از طریق پست ارسال کنید.
  • یک نامه پذیرش از یک موسسه یادگیری تعیین شده (دانشگاهی که توسط دولت این کشور شناخته شده است) ارائه دهید.
  • اثبات منابع مالی کافی برای پشتیبانی از تحصیل در این کشور (هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی) ارائه دهید.
  • گواهی ارائه شده مبنی بر عدم سوء پیشینه کیفری
  • سوابق بالینی را ارائه دهید که بیانگر سلامت شما می باشد. در صورت لزوم معاینات پزشکی کامل را ارائه دهید.

کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به کسانی که قصد اخذ اقامت این کشور را دارند، مشاوره داده و آن ها را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *