مهاجرت تحصیلی تاجیکستان

رشته آنکولوژی در تاجیکستان

رشته آنکولوژی در تاجیکستان

یکی از گزینه های تحصیل در خارج از کشور، رشته آنکولوژی در تاجیکستان می باشد که دانشجویان بسیاری قصد پذیرش تحصیلی در این برنامه را دارند. امروزه، آموزش و پرورش در این کشور چشم اندازهای وسیعی را باز می کند و در زمینه زبان، فرهنگ و سنت تخصص بی نظیری کسب می کند. اتباع خارجی که مایل به درخواست تحصیلات عالی این کشور هستند باید دارای سطح پیشرفته زبان تاجیکی یا روسی باشند. دانشجویان خارجی، که به زبان تاجیکی یا روسی صحبت نمی کنند، می توانند دوره های آمادگی را در آموزشگاه های زبان بگذرانند.

اگر به برنامه درسی یا دانشکده خاصی علاقه دارید، لطفا از وب سایت های دبیرستان ها یا دانشگاه ها استفاده کنید. این کشور، کشوری محصور در خشکی در آسیای میانه با مساحت 143100 کیلومتر مربع و جمعیت تخمینی 9537645 نفر است. پایتخت و بزرگترین شهر آن دوشنبه است. این کشور از جنوب با افغانستان، از غرب ازبکستان، از شمال با قرقیزستان و از شرق با چین هم مرز است. سرزمین های سنتی مردم این کشور شامل تاجیکستان کنونی و بخش هایی از افغانستان است.

سرزمینی که اکنون این کشور را تشکیل می دهد قبلا محل چندین فرهنگ باستانی از جمله شهر سرازم از دوران نوسنگی و عصر مفرغ بوده است و بعدا محل پادشاهی توسط افرادی با ادیان و فرهنگ های مختلف از جمله تمدن دره اکسوس بوده است. امپراتوری ها و سلسله های متعددی از جمله امپراتوری هخامنشی، امپراتوری ساسانی، امپراتوری هفتالیت، امپراتوری سامانیان و امپراتوری مغول بر این منطقه حکمرانی کرده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه این مطلب به شما در تحصیل رشته آنکولوژی در تاجیکستان کمک خواهد کرد.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در تاجیکستان

آموزش و پرورش در این کشور، چه بلند مدت و چه کوتاه مدت، فرصتی منحصر به فرد برای خودسازی و فرصتی برای به دست آوردن انگیزه ای خوب برای پیشرفت فراهم می کند. این مکان عالی برای یادگیری فرهنگ غنی، کشف مکان های جدید است. این کشور، کشوری با بلندترین قله ها، یخچال های طبیعی قوی و رودخانه های پر تلاطم است که در دریاچه های زیبایی، فلور منحصر به فرد و حیوانات کمیاب بی نظیر است. دانشگاه های این کشور و همچنین دبیرستان های زبان نه تنها تحصیلات عالی را ارائه می دهند، بلکه به دانشجویان خارجی تجربه ای ارزشمند از زندگی در محیط های مختلف فرهنگی را ارائه می دهند. این اساسا تجربه بی نظیری از سایر کشورها است. مهمان نوازی تاجیک ها افسانه ای است.

این کشور دارای میراث فرهنگی فوق العاده غنی از شعر و موسیقی است. به عنوان مثال، تقریبا هر تاجیک می تواند برخی از سطرها را از شاعرانی مانند رودکی یا مولوی، در میان دیگران، بخواند. این ممکن است نشان دهنده سطح بالای آموزش زبان و سیستم آموزشی باشد. دانشگاه پزشکی دولتی ابن سینا تاجیک دانشگاهی است که رشته آنکولوژی در تاجیسکتان را ارائه می دهد. دانشگاه دولتی پزشکی ابن سینا تاجیکستان یا ATSMU یک دانشگاه دولتی در این کشور است. این دانشگاه در سال 1939 تأسیس شد و در شهر دوشنبه واقع شده است.

مشاغل رشته آنکولوژی در تاجیکستان

حقوق ماهیانه کار در تاجیکستان برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه آنکولوزیست ها در تاجیکستان به سامانیبرای واجد شرایط بودن برای یک موقعیت آنکولوژیست پرستاری در باید از یک برنامه پرستاری معتبر فارغ التحصیل شده باشید. حداقل 10 ماه تجربه بالینی کار با بیماران سرطانی در یک واحد Hنکولوژی داشته باشید. به عنوان یک پرستار مسافرتی سرطان شناسی، وظایف شما بسیار شبیه به هر موقعیتی است که قبلا داشته اید. شما آزمایشگاه بیمار، آسیب شناسی و مطالعات تصویربرداری، تجویز داروها، مایعات و درمان سرطان و سایر کارهای متداول مرتبط با مشاغل پرستاری آنکولوژی را پیگیری خواهید کرد.

آنکولوژیست ها پزشکانی می باشند که در زمینه هماتولوژی (مطالعه خون) و سرطان شناسی (مطالعه سرطان) آموزش دیده است. او متخصص در تشخیص، درمان یا پیشگیری از اختلالات و سرطان هایی است که بر خون، مغز استخوان و سیستم ایمنی، خون خونریزی و سیستم های عروقی تأثیر می گذارد.

کار حین تحصیل در تاجیکستان

دانشجویانی که به فکر تحصیل در تاجیکستان می باشند، ممکن است برای تامین هزینه تحصیل و زندگی خود در این کشور به فکر انجام یک شغل پاره وقت باشند. شغل پاره وقت به دانشجویان در تامین پول کافی کمک می کند. بنابراین آن ها می توانند به راحتی به فعالیت های خود در اوقات فراغت، مسافرت و غیره بپردازند. اگر هنگام تحصیل در خارج از کشور به فکر کار بوده اید، بدانید که تنها نیستید. بسیاری از دانشجویان بین المللی در طول تحصیل به دنبال اشتغال هستند.

اگر قصد دارید در طول دوره تحصیلی خود در این کشور کار کنید، باید به موقع برای آن آماده شوید. در حالی که تحصیل در خارج از کشور می تواند رضایت بخش باشد، مشارکت با یک شرکت محلی رضایت بخش تر است. موسسات تاجیکی فرصت های نامحدودی را برای نمایش مهارت ها و استفاده از دانش دانشگاهی در زمینه صنعت ارائه می دهند. اگر در تعطیلات تابستانی در دانشگاه باقی بمانید، انتخاب کار تمام وقت شانس شما را برای کسب درآمد اضافی افزایش می دهد، این می تواند هزینه ترم بعدی شما را خوب کند.

مشاغل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بازاریابی دیجیتال
  • آموزش زبان انگلیسی
  • صندوق دار سوپر مارکت
  • کار به عنوان داوطلب
  • خانه داری
  • ورود داده ها
  • آموزش زبان انگلیسی
  • مشاغل کامپیوتر
  • کمک اطلاعات و فناوری
  • مهماندار بار

مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی رشته آنکولوژی در تاجیکستان

مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی رشته آنکولوژی در تاجیکستان

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در مقاطع مختلف در جدول زیر آمده است:

مقطع تحصیلیمدارک
کارشناسی (کارشناسی) و تخصصیکپی گواهی ترک تحصیل (دیپلم دبیرستان) با ترجمه محضری به این کشور
کارشناسی ارشدکپی مدرک قبلی (کارشناسب یا معادل آن) با ترجمه محضری به این کشور
دکتراکپی مدرک قبلی (کارشناسی ارشد یا متخصص) با ترجمه محضری به این کشور

مدارک دیگری که برای پذیرش تحصیلی مورد نیاز است عبارتند از:

  • کپی سوابق تحصیلی (رونوشت با فهرست همه موضوعات و نمرات) با ترجمه محضری به این کشور
  • کپی 2 صفحه اول گذرنامه با ترجمه محضری به روسی
  • فرم گزارش پزشکی 038
  • 6 قطع عکس دیجیتال (3*4)
  • درخواست پذیرش (دریافت در دانشگاه)
  • قرارداد تحصیل (دریافت شده در دانشگاه)

چنانچه قصد مهاجرت به تاجیکستان دارید، برای دریافت اطلاعات مهاجرتی می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *