مهاجرت به کشور بلاروس

تولد در بلاروس

تولد در بلاروس

یکی از راه های اقامت در کشورهای اروپایی، تولد در بلاروس است که البته مستلزم رعایت مراحل خاصی است که مطابق قوانین این کشور باید طی شوند. با وجود این دشواری ها، جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان برای به دست آوردن اقامت یک کشور اروپایی در این مسیر گام بر می دارند. در رابطه با این موضوع سوالاتی پیش می آید که باید به آنها پاسخ صریح داده شود.

  • آیا شما هم تمایل به گرفتن اقامت کشور بلاروس هستید؟
  • آیا می دانید یکی از روش های گرفتن تابعیت این کشور تولد در بلاروس می باشد؟
  • آیا در زمینه شرایط تولد در بلاروس اطلاعاتی دارید؟

اگر شما هم متمایل به گرفتن اقامت این کشور از روش تولد هستید. با خواندن این مقاله که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، می توانید در این زمینه به اطلاعات زیادی دست یابید.

شرایط اخذ اقامت از طریق تولد در بلاروس

 به دنیا آمدن در خاک این کشور به تنهایی دلیل گرفتن تابعیت کشور بلاروس نمی شود. به جزء اینکه فرزندی که متولد می شود تابعیت نداشته باشد. در صورتی که والدین فرزند مورد نظر نامعلوم باشند. دراین حالت فرزندی که پدر و مادراو جزء توابع این کشور باشند. بدون در نظر گرفتن کشوری که محل تولد فرزند باشد، تبعه بلاروس محسوب خواهد شد . همچنین فرزندی که در خارج از این کشور از والدین بلاروسی متولد شده باشد هم تبعه این کشور به حساب می آید. فرزندی که یکی از پدر و مادر او در حین تولد شهروند بلاروس باشند، تبعه این کشور محسوب می شود. شرایط اقامت بلاروس به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

البته در صورت داشتن شرایطی که عبارتند از:

  1. محل تولد فرزند بایستی در خاک این کشور باشد
  2. فرزندی که در خارج از خاک این کشور متولد شده باشد

شرایط اخذ اقامت از طریق تولد در بلاروس

نرخ تولد در بلاروس

این کشور در شرق اروپا قرار دارد. همسایگان این کشور عبارتند از:

  • لیتوانی
  • لتونی
  • روسیه
  • اوکراین
  • لهستان

جمعیت 9399 میلیون نفر است. به طوری که، تقریبا 4 پنجم این کشور، 13% روسیه و 4% لهستان هستند. این کشور یکی از پایین ترین نرخ های تولد در جهان را دارد. در حال حاضر کودکان زیر 14 سال 14% از جمعیت را تشکیل می دهند. تغییرات اجتماعی اخیر زندگی خانوادگی و زندگی فرزندان را تحت تأثیر قرار داده است. براساس گزارش یونیسف، 5% از کودکان زیر 14 سال مجبور به کار هستند و درصد بالایی نیز قبل از رسیدن به بزرگسالی مجبور به ازدواج می شوند.

کودکان رومی که تمایل دارند به زبان رومی و بلاروسی صحبت کنند، در سیستم آموزشی که از زبان روسی نیز به عنوان زبان آموزشی استفاده می کند، محروم هستند. کودکانی که بیشتر در معرض خطر از دست دادن مراقبت والدین هستند، کودکانی هستند که نیازهای ویژه دارند و مورد آزار قرار گرفته اند. اگرچه، کارهای بیشتری برای حمایت از کودکان در محیط خانواده انجام می شود. جهت اطلاع از شرایط کار در بلاروس ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

نمودار زیر نرخ تولد در این کشور را بین سال های 2019 تا 2022 نشان می دهد:

نرخ تولد در بلاروس

مقایسه ایران و بلاروس از حیث اقامت متولد شدن کودک

در موضوع به دست آوردن تابعیت کشور بلاروس از روش متولد شدن بیان این مطلب الزامی است. ساختار این 2 کشور در بعضی از معیارها و جوانب فرق می کند. وکلا و مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برطبق شرایط شخص متقاضی ، روش ها در پیش گرفته توسط شخص متقاضی و سایر گزینه های مناسب برای به دست آوردن حقوق شهروندی و همچنین گرفتن تابعیت این کشور از طریق تولد در این کشور را ارایه خواهند کرد. جهت مهاجرت به بلاروس مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

این امکان برای شما می باشد که جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر و جامع تر یا در صورت داشتن هر نوع سوالی درحوزه گرفتن تابعیت از روش تولد در بلاروس و دیگر راه های مهاجرت به بلاروس و همچنین خدمات صدور ویزای برای تولد در بلاروس می توانید با مراجعه به سایت موسسه ما بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *