مهاجرت به کشور کانادا

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

در این نگارش به بررسی مبحث بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی مطابق با آخرین قوانین پرداخته می شود که ذهن افراد زیادی را به سمت خود سوق داده است. در صورتی که شما هم علاقه مند به مهاجرت و همچنین اخذ اقامت هستید با مطالعه نمودن این مقاله و همچنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست آورید. درحالیکه بسیاری از ما می دانیم که کانادا در سرتاسر جهان و در میان دانشجویان خارجی از سرتاسر نقاط جهان دارای متقاضیان بسیاری هست پس دانستن این موضوع برای متقاضیان بسیار مهم هست که بهترین شهرهای دانشجویی کانادا کدام شهرها هستند. با ما همراه باشید تا به طور کامل با بهترین شهرهای کشور کانادا برای ادامه تحصیل و زندگی و همچنین کسب اقامت آشنا شوید.

مونترال یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

مونترال به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل کارشناسی در کانادا و تحصیلات تکمیلی در این کشور می باشد. در حال حاضر مونترال به عنوان بزرگترین شهر محسوب می شود به صورتی که در رتبه بندی جهانی سازمان QS این شهر به عنوان بهترین شهر دانشجویان در سال 2016 گرفته است. هنگامی که یک شهر به طور مرتب در سطح بالاترین شهرها باشد که دارای بهترین دانشگاه ها باشد حتما یک انتخاب خوب و مطمئن می باشد. از جمله مهمترین مزایای زندگی دراین شهر می توان به مواردی نظیر ترویج زبان فرانسوی، منابع طبیعی فراوان که عمدتا به و وجود بزرگ ترین جشنواره های سرگرمی و کمدی در این کشور اشاره نمود. و این تنها یکی از عجایب فرهنگی فراوانی است که چشم انداز فرهنگی غنی از شهر را نشان می دهد.

در جدول زیر به اطلاعات کلی درباره منترال اشاره شده است:

مواردتوضیحات
جمعیت1.650.519 نفر
استانکبک
تاسیس1642
زبان ساکنینفرانسوی و انگلیسی

یکی دیگر از ویژگی های غیر قابل انکار این شهر بزرگ دانشجویی، سیستم حمل و نقل عمومی شگفت انگیز می باشد که به علت وجود سیستم اتوبوس کارآمد در این شهر شناخته شده است. در این شهر بیش از 200 مسیر اتوبوس وجود دارد و وجود مترو در این شهر منجر به مقرون به صرفه شدن مسافران می شود، سیستم حمل و نقل بسیار یکپارچه در این شهر به دانشجویان این امکان را می دهد از هر نوع سیستم ترابری در این کشور با یک بلیط واحد استفاده کنند.

تورنتو یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

بدون شک دومین شهر پر اهمیت در این کشور شهر تورنتو می باشد که همه ساله همراه با مونترال، در فهرست بهترین شهرهای دانشجویی در سرار جهان به شمار می روند. شهر تورنتو که از نظر رتبه بندی در رتبه 13 در جهان قرار دارد، دارای سه دانشگاه با رتبه های عالی در سطح جهان هست شهر تورنتو که به عنوان یک شهر تجاری بزرگ بین المللی می باشد که مورد توجه متقاضیان تحصیل در این کشور می باشد همچنین وجود کسب و کار های فراوانی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی می باشد، مانند وجود فرصت های شغلی تمام وقت یا نیمه وقت در این شهر. اگر به فکر تحصیل مهندسی در کانادا و یا سایر رشته های برتر در این کشور هستید، در تورنتو فرصت های بی شماری وجود دارد.

ونکوور یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

اگر به فکر مهاجرت تحصیلی به کانادا هستید، حتما باید شهر ونکوور را نیز در نظر داشته باشید. شاید شهر ونکوور به اندازه دو شهر مونترال و تورنتو قابل اهمیت نباشد اما بدن شک به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی کشور کانادا شناخته می شود. در آخرین رتبه بندی سازمان QS به همراه شهر تورنتو در جایگاه 13 برترین دانشگاه های جهان است. این شهر دارای دو دانشگاه می باشد که دارای برترین رتبه های خوب در سطح جهان می باشند. طبعیت زیبا و وجود کوه های Grouse، Seymour و Cypress منجر به جذابیت این شهر شده چرا که این مناطق بعث به وجود آمدن تعدادی از فعالیت های محبوب ماجراجویی مانند ورش جذاب اسکی شده است.

حتی به غیر از این گونه فعالیت های سرگرم کننده که در خارج از این شهر وجود دارد، حتی در مراکز این شهر مراکز تفریحی بسیاری وجود دارد مانند مراکز فرهنگی شهر که در زمینه تئاتر و همچنین موسیقی به فعالیت می پردازند. اطلاعات کلی درباره شهر ونکوور عبارتند از:

مواردتوضیحات
جمعیت631.486 نفر
استانبریتیش کلمبیا
تراکم جمعیت5.400 نفر در هر کیلومتر مربع
تعداد شهروندان خارجی297.700 نفر

ونکوور یکی از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی

بررسی سطح زندگی و تحصیل در شهر اتاوا

شهر بعدی در فهرست بهترین شهرها برای تحصیل در کانادا و زندگی ای کشور، شهر اتاوا است در این شهر دو زبان اصلی انگلیسی و فرانسه رایج هست که هر دو زبان از جمله اصلی ترین زبان های رایج در این کشور هستند .این شهر از جمله شهر هایی می باشد که دارای تنوع و جمعیت بسیار جهانی است.

وجود کانال ریدو در این شهر باعث تمایز این شهر به نسبت سایر شهر های موجود در جهان شده است که دارای قدیمی ترین کانال های مداوم در آمریکای شمالی است. این کانال که از جمله مهم ترین میراث جهانی است. که باعث جذب مهاجرین زیادی شده است ، موزه تاریخ کانادا و ساختمان پارلمان نئوگوتیک از جمله از مهم ترین مراکز دیدنی در سطح این کشور هستند. همچنین این شهر برای متقاضیان تحصیل بسیار مناسب می باشد چرا که این شهر دارای دو دانشگاه با رتبه های جهانی می باشد و دانشجویان بین المللی این امکان را دارند که وام بگیرند و به بورس تحصیلی نیاز دارند تا بتوانند مطالعات خود را تامین کنند و در نهایت احساس امنیت می کنند.

بررسی سطح زندگی و تحصیل در شهر کبک

شهر کبک از جمله زیباترین و بهترین شهرهای دانشجویی در سطح جهان می باشد که با 55 سال قدمت از جمله مکان های خوب و اصلی برای زندگی و تحصیل در کانادا به شمار می رود. این شهر هم از لحاظ فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته و یک شهر مناسب برای پرورش هنر قلمداد می شود. همچنین این شهر دارای سه دانشگاه می باشد که از لحاظ رتبه بندی ارائه شده توسط سازمان QS دارای جایگاه خوبی می باشند و یک مکان مناسب برای تحصیل دانشجویان به شمار می آید.

با توجه به اتمام مقاله بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل و زندگی و در صورتی که شما هم علاقه مند به مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *