ویزای مسافرتی فنلاند

برترین هتل های فنلاند

برترین هتل های فنلاند

جای دادن برترین هتل های فنلاند در شهرهای پرجنب‌ و جوش با معماری جهانی، طبیعت وحشی از جمله تعداد زیادی دریاچه بکر یک سونا و فرهنگ پر رونق است. فنلاند به خاطر شادترین کشور جهان مشهور است و فهمیدن دلیل آن آسان است. بهترین هتل های بوتیک این کشور همه اینها و موارد دیگر را جشن می گیرند. از هلسینکی تا لاپلند، برای کشف بهترین هتل های بوتیک فنلاند، ادامه مطلب را بخوانید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای مشاوران زبده در امور مهاجرتی می باشد و شما می توانید در خصوص اخذ ویزای توریستی سوالات خود را بپرسید.

برترین هتل های معروف فنلاند

هتل لیلا رابرتز واقع در یک خانه سنگی تاریخی در مرکز Jyväskylä شهری در غرب دریاچه فنلاند که به خاطر تعداد زیادی ساختمان توسط معمار افسانه ‌ای آلوار آلتو معروف است دارای 26 اتاق با تزئینات منحصر به فرد است. اتاقی با الهام از فیلم‌ های فنلاندی دهه 1950 وجود دارد و اتاقی دیگر با چاپ و پارچه‌ های خانه طراحی معروف فنلاندی Marimekko تزئین شده است. سپس اتاق استراحت شیک با پالتی از مواد طبیعی و تشک یوگا تزئین شده است. متناسب با موقعیت مکانی، حتی اتاقی وجود دارد که روح الوار آلتو را تجلیل می کند و با قطعات کلاسیک مبلمان طراحی شده توسط معمار مبله شده است.

هتل آرکتیک لایت در، پایتخت لاپلند در شمال فنلاند، به عنوان خانه رسمی بابانوئل شناخته می شود و آن را به یک مقصد زمستانی محبوب برای خانواده ها تبدیل می کند. علاوه بر ملاقات با بابانوئل و الف‌ ها در دهکده بابا نوئل، می ‌توانید از سورتمه سواری به رهبری گوزن شمالی لذت ببرید، در جنگل ‌های برفی سوار برفی و سورتمه سگ شوید و نگاهی اجمالی به شفق شمالی داشته باشید. هتل آرکتیک لایت در موقعیت ایده آلی برای لذت بردن از همه این فعالیت ها قرار دارد. این هتل در ساختمانی متعلق به دهه 1950 که قبلا تالار شهر بوده است، دارای 57 اتاق است که با دیوارهای پرستاره و وسایل دنج خز مصنوعی تزئین شده است.

برترین هتل های زیبای فنلاند

در هتل ایندیگو، یک هتل بوتیک که داستان‌ های محلی را جشن می‌گیرد، دیدگاه خودی درباره هلسینکی را دریافت کنید. این هتل که در Bulevardi، یکی از مهم ترین و پویاترین خیابان های هلسینکی در قلب منطقه دیزاین قرار دارد، دارای 120 اتاق با تزئینات جداگانه است. هر کدام دارای نقاشی ‌های دیواری هستند که محله‌ های مختلف شهر را توسط تصویرگران مشهور لیندا لینکو و پیتاری پستی به همراه عکس‌ هایی از کارخانه کشتی ‌سازی مجاور نشان می ‌دهند. مرکز تناسب اندام نیز نسبتاً غیرمعمول است، با سیستم تمرین زنجیر ورزش جنگلی و بانوج ذوزنقه ای یوگای ابریشمی.

در هتل کالوالا بخش وحشی فنلاند را در تایگا وحشی کشف کنید. منطقه ای دست نخورده در مرز شرقی فنلاند در اطراف Kainuu، Kuhmo و Suomussalmi جایی که مواجهه با خرس ها، گرگ ها و ولورین ها همه در کار است. در میان جنگل‌ ها و دریاچه‌ های بکر، هتل Kalevala، یک هتل کوچک در کنار دریاچه قرار دارد که توسط هیئت ملی آثار باستانی فنلاند محافظت می ‌شود. این مجموعه به گونه‌ ای طراحی شده است که شبیه یک قلعه چوبی باستانی باشد، در حالی که فرم بتونی منحصربه ‌فرد ساختمان اصلی از تصویر یک عقاب الهام گرفته شده است که بال‌ هایش را باز کرده است.

در جدول زیر شاهد مدت اقامت مسافران و توریست ها در فنلاند هستید:

انواع مسافرمیانگین مدت اقامت مسافران
زوج2
فرد2
خانواده3

برترین هتل های زیبای فنلاند

برترین هتل های جالب فنلاند

در هتل هایکو مانور از شهر فرار کنید و به شهر زیبای Porvoo بروید که تنها نیم ساعت با ماشین از هلسینکی فاصله دارد. هتل هایکو مانور در یک خانه تاریخی در وسط یک پارک ساحلی واقع شده است و برای زوج هایی که در جستجوی یک استراحت رمانتیک سلامتی هستند ایده آل است. 4 استخر در خود مانور وجود دارد، از جمله استخر اصلی با نیمکت حبابی که تا دمای 30 درجه سانتیگراد گرم می شود و یک استخر غوطه ور سرد، غیر از انواع سوناها از جمله حمام بخار، سونای مادون قرمز و سونای آروماتراپی. 4 سونا ساحلی خصوصی با سالن و شومینه در اینجا وجود دارد که برای حداکثر 30 مهمان مناسب است.

هتل کمپ بیش از 130 سال است که نماد هلسینکی بوده است و این میراث غنی امروز در سراسر هتل جشن گرفته می شود. اتاق ‌های زیبا دارای دکوراسیونی جاودانه با مبلمان مجلل و حمام‌ های مرمری مجلل هستند، در حالی که سوئیت Mannerheim دارای قسمت نشیمن و اتاق خواب مجزا و بالکن خصوصی مشرف به پارک Esplanade است. Brasserie Kämp با الهام از فرانسه به روزهای اولیه هتل برمی گردد و منوی آن دارای غذاهای تخصصی از سرآشپزهای قبلی است که از مواد اولیه محلی تجلیل می شود. منتظر سوپ لنگوستین با سس لنگ و رویل سرخ شده یا ریزوتو چغندر با فندق، قارچ صدف شاه و ترشک باشید.

در نمودار زیر شاهد تعداد توریست ها در فنلاند می باشید:

 

برترین هتل های شگفت انگیز فنلاند

در قله رکا یک اتاق دو نفره دنج و شیک با پنجره‌ های بزرگ و از کف تا سقف که نور و چشم‌ انداز زیادی به شما ارائه می ‌دهد. شهر کوسامو و منطقه اطراف لاپلند خانه برخی از شگفت‌ انگیزترین شگفتی ‌های طبیعی فنلاند است، از پارک ملی هوسا تا نقاشی ‌های غار Varikallo عصر حجر. همچنین Rukatunturi را در اینجا خواهید یافت، سقوطی به ارتفاع 490 متر و تفرجگاهی با اسکی در سراشیبی، بیش از 500 کیلومتر پیست اسکی صحرایی و 600 کیلومتر مسیرهای اتومبیل برفی. قله روکا واقع در بالای روکا فل، یک هتل بوتیک خانوادگی، با اسکی و اسکی با شش اتاق دو نفره و دو سوئیت است. این هتل دارای پنجره های بزرگی است که مشرف به کوه های اطراف است و اگر خوش شانس باشید، ممکن است نگاهی اجمالی به شفق شمالی داشته باشید.

در بخش زیر شاهد ویژگی های هتل قله رکا از جاذبه های گردشگری فنلاند می باشید:

هتل وایلدرنس ایناری یک انتخاب عالی برای کسانی که امیدوارند نگاهی اجمالی به شفق قطبی داشته باشند. فرهنگ سنتی لاپلند را در هتل وایلدرنس ایناری، یک بوتیک هتل مدرن در سواحل دریاچه ایناری، تجربه کنید. رستوران پر نور، که مشرف به دریاچه است و با لوسترهای مجسمه‌ سازی شاخ گوزن شمالی آویزان شده است. این هتل همچنین تنها 3 کیلومتر از روستای ایناری، که محل موزه سامی در سیدا و مرکز فرهنگی سامی ساجوس است، فاصله دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شما در مسیر اخذ ویزای توریستی فنلاند می باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *