مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته ارتودنسی در فرانسه

رشته ارتودنسی در فرانسه

رشته ارتودنسی در فرانسه موقعیت تحصیل و زندگی در یک کشور تراز اول را برای شما فراهم می سازد. پروسه تحصیل در فرانسه با سایر کشورها متفاوت است. فرانسه در حال حاضر چهارمین مقصد تحصیلی پرطرفدار در جهان است و با فرهنگ عالی، سیستم دانشگاهی با رتبه بالا و دریافت شهریه نسبتاً پایین جای تعجبی ندارد. هر ساله نزدیک به 300000 دانشجو برای این منظور به فرانسه سفر می کنند. اگر شما هم به دنبال فرصت تحصیل در کشوری مملو از هنر و معماری هستید، همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

تاریخچه فرانسه

جمهوری فرانسه، یک جمهوری واحد نیمه مسکونی است که بیشتر در اروپای غربی، با چندین منطقه و قلمرو ماوراء بحری واقع شده است. کلان شهر فرانسه از دریای مدیترانه تا کانال انگلیسی و دریای شمال و از راین تا اقیانوس اطلس امتداد دارد. به دلیل شکل آن، اغلب در فرانسه به عنوان l’ Hexagone (“شش ضلعی””) شناخته می شود. فرانسه علاوه بر مد و نوشتار، به خاطر سنت آشپزی خود نیز شهرت دارد. بیش از 250 نوع مختلف پنیر از داخل مرزهای این کشور می آید.

فرانسه یکی از بازیگران اصلی بازی سیاسی و اقتصادی اروپاست. فرانسه که به عنوان مرز بین شبه جزیره ایبری و سرزمین اصلی اروپا خدمت می کند، مدت هاست که یک نقطه کانونی فرهنگی در اروپا بوده است. پاریس، به ویژه، اوج صنعت مد است و بسیاری از تأثیرات برجسته مد در جهان از خانه های مد پاریس می آیند. این کشور همچنین تعدادی از مشهورترین نویسندگان جهان از جمله نام هایی مانند روسو و ولتر را تولید کرده است. فرانسه با ارتباط خود با آلمان به عنوان یکی از رهبران اتحاد اروپا و ایجاد اتحادیه اروپا عمل کرد.

تحصیل در فرانسه

سیستم آموزش عالی در فرانسه می تواند کمی گیج کننده باشد. این سیستم به یک سیستم سه سطحی استاندارد شده است، که درک آن را کمی ساده تر می کند. امروز، دانشجویان مقطع کارشناسی با اخذ مجوز شروع می کنند، که شبیه به مدرک کارشناسی است. پس از آن آموزش در سطح کارشناسی ارشد انجام می شود. آخرین سطح آموزش دکتری است. تکمیل مجوز سه سال طول می کشد و دو سال برای برنامه کارشناسی ارشد لازم است. یک برنامه دکترا معمولاً به سه سال اضافی نیاز دارد. فرانسه ثبت نام نسبتاً آزاد برای برنامه های سال اول کارشناسی دارد. با این حال، پس از سال اول، دانش‌جویان رشته ارتودنسی در فرانسه برای یافتن جایگاهی به عنوان دانشجو سال دوم، باید یک سری امتحانات را بگذرانند که می‌تواند بسیار رقابتی باشد. این کشور همچنین دارای سیستمی از مدارس انتخابی به نام “Grandes Écoles” است که فقط دانش آموزان منتخب برای آن انتخاب می شوند و این مدارس دارای آزمون ورودی انتخابی، شهریه بالاتر و اعتبار بیشتری هستند.

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در فرانسه

برخی از مهمترین دانشگاه رشته ارتودنسی در این کشور عبارت است از:

  • دانشگاه آیکس مارسی
  • دانشگاه بوردو
  • دانشگاه ملی مهندسی
  • دانشگاه پیر و ماری کوری

برترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در فرانسه

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فرانسه

هزینه تحصیل و زندگی در فرانسه به بسیاری از موضوع ها ارتباط مستقیم دارد. هزینه زندگی در فرانسه با اکثر کشورهای اروپایی برابری می کند. با این حال، پاریس جایی که بسیاری از دانشگاه های برتر در آن قرار دارند، هزینه زندگی بسیار بالاتری دارد. همچنین، یافتن مسکن در پاریس، به دلیل تراکم بالای جمعیت، می تواند دشوار باشد. اگر می‌دانید که در پاریس تحصیل خواهید کرد، قبل از شروع پاییز برای یافتن مکان‌های موجود، مسکن خود را زودتر پیدا کنید. اگر در خارج از پاریس تحصیل می کنید، احتمالاً اقامتگاه های یارانه ای را در محوطه دانشگاه یا نزدیک دانشگاه خواهید دید که به طور خاص برای دانشجویان خارجی طراحی شده است. اداره رفاه دانشجویان کشور (CNOUS) همچنین به خوابگاه ها برای دانشجویان خارجی یارانه می دهد که ممکن است گزینه ای برای مسکن مقرون به صرفه باشد. به طور کلی هزینه احتمالی برای تحصیل، مسکن و خوراک ماهی 5500€ (یورو) می باشد.

درآمد یک ارتودنتیست کار در فرانسه

شما می توانید در حین تحصیل در فرانسه مشغول به کار شوید و هزینه های خود را پوشش دهید. شهر پاریس مناسب یک زندگی با رفاه بالا است و شما می توانید یک زندگی ایده آل داشته باشید. درآمد یک ارتودنتیست کار در فرانسه حدود 11000€ (یورو) می باشد. این مقدار برای یک زندگی ایده آل در این کشور کفایت می کند. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در این کشور اروپایی بی نظیر را دارید همین حالا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *