مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته ارتودنسی در فنلاند

رشته ارتودنسی در فنلاند

رشته ارتودنسی در فنلاند به دلیل سیاست های اتخاذی از طرف این کشور در کنار سایر رشته های دیگر برای دانشجویان غیر اروپایی چندان جذاب نیست. پلی تکنیک (همچنین به عنوان UAS یا دانشگاه های علوم کاربردی نیز شناخته می شود) و دانشگاه ها دو بخش هستند که سیستم آموزش عالی فنلاند را تشکیل می دهند. در حالی که دانشگاه ها صراحتاً مطالعات آکادمیک مبتنی بر تحقیق مانند برنامه های زیست پزشکی و روانشناختی را ترویج می کنند، پلی تکنیک ها به دانشجویان آموزش های حرفه ای ارائه می دهند تا مهارت های لازم برای به دست آوردن شغل را پس از فارغ التحصیلی به آنها بدهد. شما فقط می توانید مدرک فوق لیسانس یا دکترا را از یک دانشگاه کسب کنید. اگر قصد ادامه تحصیل در کشور فلاند را دارید، همین حالا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه فنلاند

فنلاند که با نروژ، روسیه و سوئد هم مرز است، کم جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا است، اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپا، هشتمین کشور از نظر وسعت زمین است. بیش از دو میلیون نفر در هلسینکی پایتخت فنلاند زندگی می کنند که مرکز مالی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی فنلاند نیز می باشد. نزدیک به 70 درصد از تمام شرکت های خارجی فعالیت های پایه خود را در منطقه هلسینکی ایجاد کرده اند. فنلاند دارای جنگل های انبوه است و هزاران دریاچه، رودخانه های متعدد و مناطق وسیعی از باتلاق ها را در خود جای داده است. به جز یک منطقه کوهستانی کوچک در منتهی الیه شمال غربی، این کشور یک دشت کمتر از 600 فوت (180 متر) بالاتر از سطح دریا است. فنلاند یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. بر اساس برخی معیارها، فنلاند دارای بهترین سیستم آموزشی در اروپا است و اخیراً به عنوان یکی از صلح آمیزترین و رقابتی ترین کشورهای جهان رتبه بندی شده است.

فنلاند کشوری ثروتمند است و از نظر استانداردهای زندگی، ثبات اقتصادی و سیستم آموزشی همواره به عنوان یکی از پنج کشور برتر جهان قرار دارد. از آنجایی که سیستم جامع رفاه اجتماعی آن فرصت‌های آموزشی عالی را برای همه فراهم می‌کند و همچنین مراقبت‌های بهداشتی و سایر مزایایی را که برای جامعه‌ای با مالیات بالا ارائه می‌شود، فراهم می‌کند، اقتصاد فنلاند به دلیل توانایی‌اش در دادن فرصت منصفانه به همه برای تحقق پتانسیل‌های خود به عنوان عضوی بادوام، شکوفا می‌ماند. جامعه فنلاند علاوه بر این یک کشور صلح آمیز است که مالیات زیادی را برای اقلام نظامی خود خرج نمی کند و این اجازه می دهد تا بیشتر برای رفاه شهروندان خود هزینه کند.

تحصیل در کشور فنلاند

پذیرش در موسسات آموزش عالی فنلاند بر اساس معدل دانش آموزی است که در دوران دبیرستان یا شرکت در آزمون ورودی خود دانشگاه به دست آورده است. این امتحانات با سایر امتحانات تفاوت دارند زیرا برای آزمایش توانایی دانش آموز در حفظ اطلاعات یا “حدس زدن” طراحی نشده اند. در عوض، سوالات آزمون کنکور فنلاند، مهارت های تحلیلی و تفکر انتقادی را با اجرای سوالات انشایی کوتاه تر کرده است. دانشجویانی رشته ارتودنسی در فنلاند که از یک دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل می شوند می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه درخواست دهند. یک فارغ التحصیل پلی تکنیک ممکن است مجبور باشد برای حفظ سطح تحصیلات تجربه شده توسط فارغ التحصیلان دانشگاه، مطالعات بیشتری را در دانشگاه بگذراند.

بورسیه تحصیلی برای رشته ارتودنسی در فنلاند

دانشجویان بین المللی از مناطق غیر اتحادیه اروپا که به دنبال تحصیل در فنلاند هستند اغلب از بورسیه های موجود استفاده می کنند. اکثر دانشگاه ها دارای بورسیه هایی هستند که برای دانشجویان بین المللی هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد در دسترس است. کمک های مالی دیگری نیز وجود دارد که توسط کشورهای میزبان دانشجویان بین المللی ارائه می شود. توصیه می شود که دانش آموزان این گزینه ها را بررسی کرده و برای آنها درخواست دهند زیرا رقابت زیادی برای این بورسیه ها وجود دارد.

برای دانشجویان بین المللی که به اتحادیه اروپا تعلق دارند، تحصیلات عالی در دانشگاه های فنلاند عمدتا رایگان است. اما اگر دانشجو متعلق به یک منطقه غیر اتحادیه اروپا باشد، باید هزینه ای را که توسط دانشگاه ها دریافت می شود پرداخت کند. اینها اغلب توسط بسیاری از بورسیه های تحصیلی که توسط همان دانشگاه ها ارائه می شود مدیریت می شوند. هزینه تحصیل در دانشگاه فنلاند در مقایسه با کیفیت بالای آموزش، سبک تدریس نوآورانه و امکانات ارائه شده توسط دانشگاه های فنلاند، هیچ است.

در بخش زیر شاهد انواع بورسیه های تحصیلی در رشته ارتودنسی در فنلاند هستید:

انواع بورسیه های تحصیلی در رشته ارتودنسی در فنلاند

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در فنلاند

دانشگاه های ارائه دهنده رشته ارتودنسی در فنلاند به شرح زیر است:

  • دانشگاه هلسینکی
  • دانشگاه اولو
  • دانشگاه تورکو
  • دانشگاه شرقی فلاند
  • دانشگاه دانشگاه تامپره

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در فنلاند

شرایط اخذ ویزای تحصیلی فنلاند

اگر در حال شرکت در آزمون ورودی فنلاند هستید، به ویزا نیاز دارید که به شما اجازه می دهد حداکثر سه ماه اقامت داشته باشید. به عنوان یک دانشجوی مدرک تحصیلی در فنلاند که شهروند اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا نیست، باید برای اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر، با سفارت فنلاند کشور خود تماس بگیرید تا از نحوه اخذ مجوز اقامت دانشجویی مطلع شوید. همچنین می توانید از وب سایت اداره مهاجرت فنلاند دیدن کنید. توجه داشته باشید که در زمان درخواست مجوز اقامت دانشجویی برای رشته ارتودنسی در فلاند، از شما خواسته می‌شود که مدرکی نشان دهید که می‌توانید در حین زندگی در فنلاند از خود حمایت کنید. در حال حاضر، دانشجویان بین‌المللی غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا باید نشان دهند که به 6720€ (یورو) یا 560€ (یورو) در ماه برای پوشش حداقل هزینه های زندگی در سال دسترسی دارند. در دلار آمریکا این معادل حدود $615 (دلار) در ماه یا 7400$ (دلار) در سال است.

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند

هزینه تحصیل پزشکی در فنلاند نسبتا گران است. این کشور برای آموزش با کیفیت خود، هزینه های متناسب با امکانات آموزشی را از شما اخد می کند. شانس دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور کم است و شما باید خودتان از پس هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور برآیید. به طور کلی هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فنلاند سالی در حدود 11500€ الی 17000€ (یورو) است. هزینه زندگی در ماه نیز در حدود 700€ الی 1100€ (یورو) تخمین زده می شود.

درآمد یک ارتودنتیست کار در فنلاند

شما قادر خواهید بود تا 25 ساعت در هفته در کنار تحصیل، مشغول به کار باشید. پس از تحصیل شما به راحتی می توانید در این کشور مشغول به کار شوید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما از طریق کار می توانید اقامت خود را دائمی کنید. درآمد یک ارتودنتیست کار در این کشور حدود 13300€ (یورو) در ماه است. این مقدار برای یک زندگی با کیفیت در این کشور کافی می باشد. اگر کشور فنلاند مقصد شماست، همین حالا با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *