مهاجرت تحصیلی صربستان

رشته فلسفه در صربستان

رشته فلسفه در صربستان

یکی از دلایل تحصیل رشته فلسفه در صربستان برای دانشجویان بین المللی وجود شهریه های پایین دانشگاه های علوم انسانی این کشور می باشد. این کشور، یک ملت متنوع در اروپای مرکزی است که چیزی برای همه ارائه می دهد. این کشور در چهارراهی در وسط اروپا مملو از تنوع و تنوع فرهنگی است. این مکان عالی برای تحصیل در خارج از کشور است و گنجینه هایی را ارائه می دهد که برای هر دانشجویی جالب خواهد بود. این کشور شامل برخی از قدیمی ترین شهرک های اروپایی است و قلمرو مهمی در امپراتوری روم بود.

بنابراین، این کشور مملو از تاریخ غنی و آثار مهم است. این محل 8 مکان میراث جهانی یونسکو از جمله صومعه ها و کاخ های سلطنتی متعلق به قرن دوازدهم است. این کشور همچنین مملو از آثار هنری سنتی است و به دلیل طراحی نقاشی های دیواری خود مشهور است. امروزه، این کشور به دلیل شگفتی های طبیعی، روستاهای زیبا و شهرهای شلوغ شهرت دارد. وقتی در حال تحصیل نیستید، در پارک های ملی گم شوید و تعطیلات زمستانی خود را با لذت بردن از استراحتگاه های کوهستانی و آبگرم های فراوان که حومه این کشور را پر کرده اند، بگذرانید.

دانشجویان همچنین در میان مردم بومی، که به عنوان یکی از مهربان ترین و خوش برخورد ترین مردم در اروپا شناخته می شوند، کاملا در خانه خود خواهند بود. آن ها مشتاق یادگیری زندگی در آمریکا هستند و خوشحال می شوند فرهنگ و سنت های خود را با شما به اشتراک بگذارند. در این نگارش که توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، می توانید درباره رشته فلسفه در صربستان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

معرفی دانشگاه های رشته فلسفه در صربستان

دانشگاه های این کشور دارای 2 بخش هستند و آن مطالعات آکادمیک و مطالعات کاربردی است. مطالعات آکادمیک در 3 سطح است که عبارتند از:

3 سطح مطالعات آکادمیک در صربستان

حتی مطالعات کاربردی تخصصی وجود دارد که یک برنامه 1 ساله است. مطالعات کاربردی کارشناسی ارشد یک برنامه 2 ساله است. بنابراین، در کنار گزینه های انتخاب دانشگاه، گزینه هایی برای انتخاب از بین برنامه های مختلف وجود دارد.

بودجه موسسات دولتی توسط دولت تأمین می شود. در حالی که موسسات خصوصی از طریق بودجه خود تأمین می شوند. در سال تحصیلی جاری، ردر مجموع 968241 دانشجو در این کشور مشغول به تحصیل شدند. به طوری که، 719208 در موسسات دولتی و 24933 در موسسات خصوصی بودند. تامین مالی موسسات آموزش عالی خصوصی کاملا مستقل از دولت است. منبع اصلی درآمد موسسات آموزش عالی خصوصی شهریه است. تامین مالی آموزش عالی در این کشور تحت حکم وزارت آموزش، علوم و توسعه فناوری جمهوری این کشور است که مستقیما بودجه ای را به موسسات آموزش عالی دولتی اختصاص داده و هزینه های مربوط به آن ها را کنترل می کند.

دانشگاه های رشته فلسفه در صربستان عبارتند از:

  • دانشگاه بلگراد
  • دانشگاه نووی ساد

جدول زیر رتبه جهانی دانشگاه های ذکر شده را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه در QS
دانشگاه بلگراد1001-1200
دانشگاه نووی ساد1001-1200

هزینه تحصیل در دانشگاه های فلسفه در صربستان

هزینه تحصیل در صربستان، در دانشگاه هایی که رشته فلسفه در صربستان را ارائه می دهند، در این بخش آمده است. هزینه تحصیل در دانشگاه بلگراد، برای دانشجویان بین 1000$ تا 5500$ (دلار) در هر ترم است. این دانشگاه ارزان در این کشور با تقریبا 31 دانشکده در این دانشگاه، 4 برنامه مانند علوم انسانی، دانشکده های علوم و ریاضیات، دانشکده های علوم فنی و مهندسی و دانشکده های علوم پزشکی می باشد. از آنجا که دپارتمان ها برنامه ها را به طور مستقل اجرا می کنند، هزینه های تحصیل از یک بخش به بخش دیگر متفاوت است. این دانشگاه از جمله موسسات درجه یک در این کشور است که به دانشجویان شهری و بین المللی آموزش با کیفیت ارائه می دهد.

هزینه تحصیل در دانشگاه نووی ساد، برای دانشجویان از 2000$ تا 6000$ (دلار) در هر ترم متفاوت است. این دانشگاه به دلیل پیشرفت های فنی خود مشهور است. اکثر برنامه های آموزشی ارائه شده در زمینه علوم موجود است. این برنامه تقریبا 400 برنامه معتبر را در بخش هایی مانند کارشناسی ارشد، کارشناسی، متخصص و دکتری پوشش می دهد. برای بهبود دانشجویان، این دانشگاه با سایر مراکز آموزشی اروپایی همکاری می کند تا فرصتی بهتر برای تحقیقات برای دانشجویان فراهم شود.

مشاغل رشته فلسفه در صربستانمشاغل رشته فلسفه در صربستان

رشته فلسفه در صربستان، تحقیقات انتقادی و سیستماتیک را در مورد مسائل اساسی درست و غلط، حقیقت و دروغ، معنای زندگی و ماهیت واقعیت، دانش و جامعه تشویق می کند. فلسفه بیش از هر رشته دیگری به بررسی مسائل اصلی سنت فکری غرب می پردازد. فلسفه دانشجو را تشویق می کند تا سوالات خود را تنظیم کرده و از استدلال ها پیروی کند. فلسفه آمادگی عالی برای دانشکده حقوق و سایر برنامه های حرفه ای و همچنین پایه محکمی برای شغل در تجارت، تدریس، نویسندگی یا خدمات عمومی را فراهم می کند. دپارتمان فلسفه دارای مدرک کارشناسی هنر و مقطع کارشناسی ارشد دکترای فلسفه است.

حقوق ماهیانه کار در صربستان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در صربستان به دینار

تحصیل در صربستان

این کشور دارای تعدادی از دانشگاه های دارای رتبه برتر در بسیاری از شهرهای بزرگتر خود است. بنابراین، پیدا کردن برنامه ای که مناسب اهداف تحصیلی شما باشد برای شما آسان خواهد بود. این کشور به دلیل پیشرفت های خود در زمینه علم و فناوری مشهور است. این باعث می شود که مقصدی عالی برای هر دانشجویی باشد که علاقه مند به مطالعه فیزیک، ریاضی، مهندسی یا سایر زمینه های مرتبط است. زبان رسمی این کشور، صربی است و اکثریت مردم به آن صحبت می کنند. همچنین تعدادی گویش محلی وجود دارد. زبان های مجارستانی، کرواتی و رومانیایی نیز به طور گسترده صحبت می شود و بسیاری از صرب ها به ویژه نسل جوان به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

زندگی در خانه فرصتی عالی برای آشنایی با سنت های این کشور و زندگی روزمره است. همچنین فرصتی عالی برای ملاقات با جامعه محلی خواهد بود. به طوری که، بدون شک بسیار مهمان نواز خواهد بود. یکی دیگر از گزینه های مسکن برای دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند، زندگی در خوابگاه یا آپارتمان با سایر دانشجویان است که به شما امکان می دهد فرهنگ دانشجویی را به طور واقعی تجربه کرده و از زندگی اجتماعی صربستان لذت ببرید. برای تحصیل در صربستان می توانید با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و ارتباط با مشاوران این مجموعه برترین از برترین دانشگاه این کشور پذیرش بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *