مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته ریاضی در استرالیا

رشته ریاضی در استرالیا

علاقه مندان تحصیل رشته ریاضی در استرالیا بدانند که امکان پذیرش در دانشگاه های متعددی وجود داشته و تمامی آن ها در جهان شناخته شده اند. این کشور طیف متنوعی از گزینه های تحصیل را برای دانشجویان بین المللی با بیش از 1100 موسسه و 22000 دوره برای انتخاب ارائه می دهد. سیستم آموزشی این کشور آموزش ابتدایی، متوسطه و عالی را ارائه می دهد. همان طور که از چارچوب صلاحیت های این کشور (AQF) از بسیاری از کشورها متمایز است. AQF یک سیاست ملی است که نحوه ارتباط مدارک با یکدیگر را در هر سطح از تحصیل نشان می دهد.

دانشجویان بین المللی می توانند در تمام مقاطع تحصیلی از دبستان و متوسطه، تا آموزش و پرورش و آموزش حرفه ای (VET)، از دوره های زبان انگلیسی تا آموزش عالی (از جمله دانشگاه ها) تحصیل کنند. اصطلاح «آموزش عالی» در این کشور به آموزش عالی (دانشگاه ها) و آموزش و پرورش و حرفه ای (دانشکده های VET و TAFE) اطلاق می شود. آموزش عالی آژانس کیفیت و استاندارد آموزش عالی (TEQSA) و VET مرجع کیفیت مهارت های این کشور (ASQA) سازمانی برای آموزش عالی و موسسات VET هستند. این سازمان ها مسئول ثبت یا ثبت نام مجدد موسسات و اعتبار سنجی یا اعتبار سنجی مجدد دوره ها می باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به جزییات رشته ریاضی در استرالیا پرداخته است.

معرفی رشته ریاضی در استرالیا

معرفی رشته ریاضی در استرالیا

بدون رشته ریاضی در استرالی، تفسیر دنیای واقعی امکان پذیر نیست. ریاضیات زبان علم است و پایه و اساس بسیاری از پیشرفت های تکنولوژیکی است که هر روز به آن اعتماد می کنیم. تحصیل در دوره کارشناسی ریاضیات به شما مهارت و دانش اساسی در زمینه منطق، مدل سازی ریاضی، طراحی آزمایشی و تجزیه و تحلیل داده ها می دهد. کارشناسی ریاضیات را در دانشگاه های این کشور بخوانید تا مهارت ها و دانش اساسی لازم برای ریاضیدان حرفه ای یا آماری را بیاموزید.

از جمله:

  • توانایی دستکاری
  • تجزیه و تحلیل
  • تفسیر مقدار زیادی از داده ها

ریاضیات زبان علم، فناوری، مهندسی و مالی است. این اصول تجزیه و تحلیل داده ها، پیش بینی، مدل سازی، تصمیم گیری و اصول حل مسئله را که جامعه مدرن به آن وابسته است، پایه گذاری می کند. ریاضیدانان تقریبا به هر جنبه از زندگی مدرن کمک می کنند و این رشته شما را به ابزارها و تکنیک های ریاضی حداقل 2 تا از 3 رشته اصلی ریاضیات خالص، ریاضیات کاربردی و آمار ریاضی مجهز می کند.

یک نوع یکی از معدود برنامه های ریاضیات و آماری تخصصی موجود در این کشور نه تنها یک رشته ریاضیات یا آمار ارائه داده بلکه یک برنامه کامل ریاضیات کارشناسی را نیز ارائه می دهد. شما می توانید چشم انداز اشتغال خود را افزایش دهید. با تحصیل در مقطع تحصیلی ترکیبی، عشق خود را به ریاضیات با علم یا مهندسی جفت کنید.

در نمودار زیر می توانید درصد رضایت دانشجویان جهت تحصیل کارشناسی رشته ریاضی را مشاهده کنید:

ملیت دانشجویان رشته ریاضی در استرالیا

همان طور که در نمودار بالا ملاحظه می کنید، 89% دانشجویان مقطع کارشناسی علوم و ریاضیات از دوره خود راضی بودند.

مباحث رشته mathematics در استرالیا

تحقیقات رشته ریاضی در استرالیا با بردن مهارت ها و شهود ذاتی ما به سطوح بالاتر، توانایی های انسان را گسترش می دهد. مطالعه ریاضیات جامعه مدرن را قادر می سازد تا تصمیم بگیرد، با کارایی بیشتر، اختراع فناوری های جدید و درک و اصلاح دنیای اطراف را انجام دهد. تحقیقات فعلی ابداع روش های جدید استفاده از ریاضیات موجود و همچنین ایجاد ریاضیات جدید برای آینده است.

به عنوان بخشی از رشته ریاضیات ساختاری، دوره هایی را در زمینه های موضوعی مانند:

  • آمار
  • جبر خطی
  • معادلات دیفرانسیل
  • روشهای عددی
  • نظریه اعداد
  • تحلیل پیچیده

تفکر تحلیلی و نوآوری، تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل، حل مسئله پیچیده، طراحی فناوری و برنامه نویسی و استدلال، حل مسئله و ایده پردازی همه در این درجه تعبیه شده اند. این ها مهارت هایی هستند که مشخص شده اند که تقاضا دارند و براساس گزارش آینده مشاغل مجمع جهانی اقتصاد در سال جاری می باشند. تحصیلات خود را متمرکز کنید و یکی از 3 گرایش ریاضی را انتخاب کنید.

جایی که دوره های تخصصی را در آنجا خواهید خواند:

دوره های تخصصی در استرالیا

تحصیل در مقاطع مختلف استرالیا در رشته ریاضیات به شما امکان می دهد در دوره های مختلفی ثبت نام کنید. مهارت های پیشرفته ریاضی و درک قوی از اصول اصلی را در تخصص انتخابی خود بیاموزید. همچنین 2 شرکت مشترک فقط به عنوان رشته دوم پذیرفته می شود نیز در دسترس است. جایی که می توانید انتخاب کنید دانش تخصصی خود را در زمینه های جدید و نوظهور اعمال کنید:

  • علوم اقلیمی
  • علوم داده

دانشگاه های mathematics در استرالیا

دانشگاه های استرالیا سابقه طولانی در استقبال از دانشجویان بین المللی و کمک به آن ها برای سازگاری با سیستم جدید دانشگاه دارند. دانشگاه ها به دانشجویان کمک می کنند تا محل اسکان را ترتیب دهند، هفته های ویژه گرایش دانشجویی را ترتیب دهند و چندین سرویس دانشجویی دیگر در طول سال ارائه دهند. تحصیلات دانشگاهی در این کشور بیشتر با استفاده از یادگیری مبتنی بر مسئله متمرکز است. به شما کمک می کند تا یک یادگیرنده مستقل شوید. کلاس های دانشگاه معمولا انعطاف پذیر است و شما بیشتر می توانید انتخاب کنید که چقدر تلاش کنید و چگونه به یادگیری نزدیک شوید.

علاقه مندان به رشته ریاضی در استرالیا می توانند در یکی از دانشگاه های زیر تحصیل کنند.

  • دانشگاه نیو ساوت ولز
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه فناوری سیدنی
  • دانشگاه جنوب کوئینزلند
  • دانشگاه ملی استرالیا
  • دانشگاه Wollongong
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه RMIT

در جدول زیر می توانید رتبه دانشگاه های بالا را مشاهده کنید:

دانشگاهرتبه
دانشگاه نیو ساوت ولز44
دانشگاه کوئینزلند46
دانشگاه فناوری سیدنی133
دانشگاه جنوب کوئینزلند
دانشگاه ملی استرالیا31
دانشگاه Wollongong196
دانشگاه ملبورن41
دانشگاه RMIT223

دانشگاه های برتر این کشور برای رضایت کلی دانشجویان کارشناسی علوم و ریاضیات وجود دارند. می توانید بخشی از جامعه ریاضیدانان همفکر باشید. به طوری که، از طریق مدرک تحصیلی راهنمایی و پشتیبانی عملی از یادگیری را برای شما فراهم می کنند. برای علاقه مندان به تحصیل رشته ریاضی در استرالیا یا سایر رشته ها پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از شرایط تحصیل در استرالیا با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *