مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته اقتصاد در مکزیک

رشته اقتصاد در مکزیک

یکی از رشته هایی که می توانید در آسیا بخوانید رشته اقتصاد در مکزیک می باشد. اقتصاد یک رشته بسیار عالی و کاربردی و مورد نیاز کشورها است. کشور مکزیک نیز کشوری جذاب و معروف به فرهنگ غنی است. اگرچه از نظر جغرافیایی بخشی از آمریکای شمالی، همسایه ایالت های تگزاس نیومکزیکو، کالیفرنیا و آریزونا ایالات متحده است ، اما مکزیک واقعاً یک کشور آمریکای لاتین است. این کشور با فرهنگ و مردم خاص خود فراتر از تصاویر کلیشه ای، فرهنگ و تاریخی نهفته است که می توان سال ها آن را جستجو کرد. خواه ویرانه های باستانی مایا، کلیساهای استعماری باشد یا غذاهای پر جنب و جوش، مکزیک دائماً شما را با ترکیبی از سنت های فرهنگی و مدرنیته شهری شگفت زده خواهد کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به مکزیک به شما مشاوره می دهد.

تحصیل در مکزیک

اگر قصد دارید در کشوری شلوغ و پر از هیجان تحصیل کنید مکزیک انتخاب خوبی است. این کشور با برجسته کردن فرهنگ غنی خود، 35 مکان میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. از میان این مشهورترین ها احتمالاً مکان باستانی Chichén Itzá است که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان در سال 2007 نامگذاری شده است. دانشجویان بین المللی همچنین ممکن است توسط ساحل لاجوردی باجا کالیفرنیا، کاکتوس و کابوی بزرگ جذب شوند. این کشور زیرساخت های حمل و نقل خوبی را ارائه می دهد و همچنین صحنه های پررونق هنر و فرهنگ را ارائه می دهد. مکزیک به ویژه به دلیل فرهنگ موسیقی خود، که شامل موسیقی محلی مکزیکی سنتی ماریاچی است، برجسته است.

دانشجویان بین المللی که در کشور مکزیک در حال تحصیل هستند بیشتر تحصیل در مقطع کارشناسی را انتخاب می کنند. در نمودار زیر نرخ تحصیل در مقاطع مختلف در مکزیک را مشاهده می کنید:

مقاطع مختلف تحصیلی مکزیک

تحصیلات تکمیلی رشته اقتصاد در مکزیک

مکزیک اکنون ادعا می کند دومین اقتصاد بزرگ در آمریکای لاتین پس از برزیل است. این کشور بعنوان یکی از سریع ترین ها در رشد اقتصادی جهان معرفی شده است. همگام بودن با اقتصاد در مکزیک ایجاد و تقویت یک سیستم آموزش عالی مهم است، و این یک مقصد تحصیل در خارج از کشور است که قطعاً قابل تأمل است. تحصیلات تکمیلی رشته اقتصاد در این کشور نیز در حوزه های مختلفی در دسترس است. در صنایع مختلف مانند تجارت، مدیریت، علوم، بیمه، آموزش، بهداشت، امور مالی، مشاوره شغلی پیدا می کند. مشاغل محبوب دکترای اقتصاد شامل اقتصاددان دارایی عمومی، اقتصادسنج، اقتصاددان پولی، استراتژیست، دانشمند کاربردی است. در این کشور دریافت مدرک دکترای اقتصاد را به دلیل فرصت های شغلی فوق العاده برای تحصیلات تکمیلی در این رشته همراه با اشتغال در شرکت های مشهور جهان با درآمد بالا و پایدار توصیه می کنند.

مزایا تحصیل در مکزیک

دانش آموزان در معرض مدل آموزشی معتبر و هماهنگ با اروپا و آمریکا قرار می گیرند، که یک برنامه بلند پروازانه در سطح دانشگاه برای بازنگری در آموزش می باشد. این رشته به شما امکان انعطاف پذیری در مورد چگونگی تحلیل و بررسی شاخص های انسانی در اقتصاد، تاثیر زمان و مکان در اقتصاد و یادگیری از طریق بازدید از شرکت، کنفرانس با کارشناسان، رویدادهای شبکه و سفرهای میدانی را می دهد. یک اقتصاددان حرفه ای رفتار و تحولات جامعه را با هدف پیشنهاد استراتژی ها و سیاست های عمومی که اجازه می دهد جامعه به سطوح بالاتری از رفاه و برابری برساند، تجزیه و تحلیل می کند. از طریق مهارت های به دست آمده از تحصیل، بسیاری از فارغ التحصیلان در موقعیت های استراتژیک در بانک های ملی و بین المللی، شرکت های کارگزاری، شرکت های بیمه، بازنشستگی و دفاتر مدیریت صندوق سرمایه گذاری کار می کنند.

دوره های خاص رشته اقتصاد در مکزیک

دوره های خاص رشته اقتصاد در مکزیک

اقتصاد منطقه ای در دوره اقتصاد پیشرفته با تمرکز بر مطالعه اقتصاد در شرایط سرزمینی آن، با ترکیب عناصر نظری و تجربی مرتبط می باشد. این عناوین به موضوعات مربوط به توسعه پایدار مانند آلودگی، کاهش منابع، بهره وری و الگوهای مصرف، اشتغال بیکاری و حقوق صاحبان سهام پرداخته است. این دوره نیاز به دانش قبلی در مورد رشد و توسعه اقتصادی دارد. به عنوان یک نتیجه یادگیری، دانش آموزان رفتار اقتصاد را در سطح منطقه، به ویژه تمرکز سرزمینی و فرایندهای پراکندگی، و همچنین اختلافات قابل توجه در توسعه اقتصادی در سطح فرعی و منطقی را تعیین می کنند که محلی سازی فعالیت های تولیدی را تعیین می کند. سمینار اقتصاد مکزیک نیز دوره پیشرفته ای که دانشجویان در آن تئوری و روش های مطالعه علوم اقتصادی را در تجزیه و تحلیل علمی اقتصاد مکزیک ادغام می کنند.

این دوره نیاز به دانش قبلی در مورد تئوری اقتصادی و روش های مطالعه علوم اقتصادی دارد. به عنوان نتیجه یادگیری، دانشجویان یک پروژه تحقیقاتی علمی را با استفاده از تئوری اقتصادی و موضوعی مرتبط با اقتصاد مکزیک انجام می دهند. مدت هاست که اقتصاددانان متذکر شده اند که مراحل پی در پی آموزش معمولاً به قدرت درآمد دانشجو در آینده می افزاید و بنابراین از ویژگی های یک سرمایه گذاری برخوردار است. این توسط خود دانش آموزان و همچنین توسط خانواده های آنها شناخته شده است و به عنوان یکی از انگیزه های مهم برای دنبال کردن مدارج بالاتر در مدرسه است. در سطح اقتصاد کلان افزایش بهره وری نیروی کار با تحصیلات بالاتر، تولید داخلی واقعی کشور را بالا می برد. همچنین می توانید به بورس تحصیلی در مکزیک نیز دست بیابید.

تحصیل رشته اقتصاد در مقطع ارشد در مکزیک

با معرفی دانشگاه های مکزیک متوجه خواهید شد که برنامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد در مکزیک در اکثر دانشگاه تدریس می شود. همراه با یک پایه قوی در تئوری و اقتصاد سنجی، تخصص هایی در زمینه اقتصاد محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاد عموم، توسعه بین المللی و پایداری و اقتصاد سنجی، با 2 گزینه تز و آزمون دارد. به عنوان بخشی از یک دانشگاه تحقیقاتی بزرگ، فرصت های درون و میان رشته ای هم در بخش و هم در خارج از بخش به وفور یافت می شود. کارشناسی ارشد و دکتری به طور مشترک دوره های درسی را طی می کنند، و از سطح بالایی از دقت و آموزش کامل در تئوری اقتصادی و اقتصادسنجی و کاربردهای آنها اطمینان حاصل می کنند.

توانایی و مهارت هایی که در نتیجه تحصیل رشته اقتصاد در مکزیک در مقطع ارشد به دست می آید را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • دانش و درک پیشرفته از جنبه های اصلی منطقه مورد مطالعه
  • تجزیه و تحلیل انتقادی داده ها، قضاوت و پیشنهاد راه حل برای مشکلات
  • استفاده از این استدلال ها، ایده ها و فنون در حل مسئله
  • استفاده از مهارت های عملی و پرس و جو به طور کارآمد در منطقه مورد مطالعه
  • تحقیق در اصطلاحات، روش های تحلیلی و تحقیقاتی و روشهای آماری

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به مکزیک سابقه درخشانی دارد و به شما در خصوص مهاجرت به مکزیک و اقامت تحصیلی مکزیک یاری می رساند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *