مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته اقتصاد در لهستان

رشته اقتصاد در لهستان

شاید تحصیل رشته اقتصاد در لهستان یکی از گزینه های شما برای تحصیل در اروپا است. شرایط تحصیل در این کشور ایده آل است. در لهستان دانشگاه های بسیاری خوب و با اعتبار بالایی وجود دارد که دانشجویان بین المللی را می پذیرند. شما می توانید در مقاطع تحصیلی دانشگاهی مختلف اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین می توانید در دانشگاه های دولتی و خصوصی نیز تحصیل کنید. یکی از دلایل تحصیل و مهاحرت تحصیلی به لهستان وجود دانشگاه ها و فضای خوب آموزشی و امکانات تحصیل است. در این کشور دانشجویان با فضای بین المللی و چندفرهنگی پویایی آشنا می شوند. تحصیل در لهستان می تواند پیش زمینه خوبی برای ادامه تحصیل شما باشد.

رشته اقتصاد یکی از رشته هایی است که دانشجویان باید با مهارت های حساب و کتاب و ریاضی اعداد و ارقام سروکار داشته باشند. همچنین باید در خصوص مطالعات انسانی و تاثیر اقتصاد بر مردم و یا تاثیر مردم بر اقتصاد را نیز درک و بررسی کنند. در کشور لهستان دانشجویان فرصت های شغلی خوبی پس از اتمام تحصیل خود در رشته اقتصاد خواهند داشت. این اشخاص می توانند با تحصیل در مقطع ارشد و دکترا مدیر یک شرکت نیز باشند و یا در دولت مشغول به کار شوند. تحقیق و گزارشات و کارآموزی در رشته اقتصاد در لهستان جایگاه ویژه ای دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در لهستان و مهاجرت تحصیلی به لهستان و اخذ پذیرش شما را راهنمایی خواهد کرد.

تحصیل در لهستان

رشته اقتصاد محبوبیت خود را مدیون چشم انداز گسترده ای توسعه حرفه ای، که در این کشور به فارغ التحصیلان آن ارائه شده است می باشد. مشاغل کلیدی در بسیاری از بخش های اقتصاد نیاز به اندازه گیری صلاحیت در اقتصاد دارند، بنابراین تحصیل در رشته اقتصاد بلیط حرفه ای معاصر است، از جمله توانایی ایجاد و توسعه شرکت خود. تحصیلات کارشناسی اقتصاد در دانشگاه ویستولا یک فرصت عالی آموزش برای افرادی است که می خواهند در یک محیط مدرن، پویا و مبتکرانه کار کنند. اقتصاد درهای بسیاری از مشاغل را باز می کند و به شما امکان می دهد بعداً حرفه خود را به روشی خلاق توسعه دهید. همه این ها مبتنی بر دانش جامع کسب شده از اساتید و متخصصان حرفه ای و تجارب مستقیم حاصل از آموزش پشتیبانی حرفه ای است.

آگاهی دانشجویان از نرخ بیکاری در لهستان موجب می شود تا با اطمینان بیشتری این کشور را برای تحصیل انتخاب کنند. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در لهستان می باشید:

گرایش های اقتصاد در لهستان

هدف اصلی این مطالعات دستیابی به دانش مدرن، استاندارد، با کیفیت جهانی اقتصاد خرد و کلان و کسب دانش خاص از تخصص انتخاب شده است. در ویستولا، تلاش شده است تا آخرین روندهای آموزشی که توسط موسسات آموزشی برجسته جهان انجام می شود. همه در یک محیط منحصر به فرد و چند فرهنگی انجام می شود، دنبال شود. در رشته اقتصاد، 3 تخصص در مقطع کارشناسی وجود دارد، از جمله یک تخصص تازه معرفی شده، که به درک تغییرات سیاسی و اقتصادی جاری در جهان کمک می کند. در این دانشگاه تمرکز بر روی فرآیندهای مدرن ادغام بین مناطق و قاره ها و تجزیه و تحلیل پروژه های بزرگ بی سابقه ای مانند طرح کمربند چینی و جاده ای همراه با ارزیابی تأثیر آنها بر اروپا معاصر، لهستان و سایر نقاط جهان است.

در این دانشگاه تخصص های متفاوتی ارائه می شود که هر کدام محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارند. تخصص های مربوطه در اقتصاد عبارتند از:

  • اقتصاد شرکت ها
  • تجارت بین المللی
  • اقتصاد جاده ابریشم جدید

تحصیل رشته اقتصاد در دانشگاه ویستولا در لهستان

تحصیل در لهستان در دانشگاه ویستولا اجازه می دهد تا شما را به مطالعه در یک محیط چند فرهنگی و به دست آوردن تجربه چگونه به حرکت در محیط دانشگاهی چند فرهنگی غوطه ور شوید. مبانی نظری با بینش ارزشمندی در مورد شیوه های تجاری تکمیل خواهد شد. در رشته اقتصاد دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه ویستولا بار دیگر توسط کمیته اعتبار بخشی لهستان مورد قدردانی قرار گرفته است. برنامه ها ارزیابی های مثبتی دریافت کردند. این یک معیار و مهر کیفیت خوب است که اثبات تمایل دانشگاه به سطح بالایی از آموزش می باشد. کمیسیون تأکید می کند که برنامه های اقتصاد با در نظر گرفتن نیازهای دانشجویان و محیط اقتصادی اجتماعی، به ویژه بازار کار، تهیه شده است. همچنین از شایستگی ها، تجربه و صلاحیت های اساتید دانشگاهی بسیار ارزشمند است.

 این توجه به زیرساخت های نوین آموزشی و پژوهشی، همکاری مداوم و متنوع با فضای کسب و کار، از جمله کارفرمایان، و فعالیت های جامع در حمایت از دانشجویان را جلب می کند. ساختار موسسه اقتصاد شامل موارد زیر است:

  • گروه تحقیقات اقتصاد کلان و توسعه
  • گروه اقتصاد کلان و اقتصاد کشاورزی
  • گروه اقتصاد خرد
  • گروه فعالیت های تجاری
  • دپارتمان سیاست اقتصادی و دولت محلی

دانشکده اقتصاد ورشو لهستان

دانشکده اقتصاد SGH ورشو در سال 1906 تاسیس شد، قدیمی ترین دانشگاه دولتی اقتصاد و تجارت در لهستان است. دانشکده اقتصاد SGH ورشو فرصت های زیادی برای تحصیل در زمینه اقتصاد و تجارت فراهم می کند. علاوه بر برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، SGH همچنین تحصیلات تکمیلی و اجرایی را برای افراد علاقه مند به یادگیری مادام العمر ارائه می دهد. سیستم آموزشی مطابق با بیانیه بولونیا است که فرض می کند: آموزش عالی بر اساس 2دوره اصلی: تحصیلات کارشناسی با هدف اشتغال به بازار کار و حداقل 3 سال و تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد، 2 ساله و تحصیلات دکتری 3 الی 4 ساله می باشد.SGH همیشه در تبادل دانش و به اشتراک گذاشتن تجربه آموزشی و پژوهشی با سایر مراکز دانشگاهی آزاد بوده است.

دانشگاه ورشو با بیش از 300 دانشگاه در سراسر جهان همکاری می کند و در فعالیت های تحقیقاتی انجام شده با همکاری مراکز خارج از کشور شرکت می کند. هر ساله دانشگاهیان از کشورهای مختلف برای شرکت در سمینارها و کنفرانس ها، سخنرانی ها و شرکت در پروژه های تحقیقاتی مشترک، از این دانشکده بازدید می کنند. SGH در چندین برنامه بین المللی برای کارمندان و دانشجویان به طور یکسان درگیر است. هر ساله، تقریباً 500 دانش آموز SGH بخش هایی از برنامه های درسی خود را در خارج از کشور تکمیل می کنند. این برنامه و رشته همچنین تمامی دانشجویان را قادر می سازد تا یک فعالیت تجاری مستقل انجام دهند که دامنه آن شامل بازارهای خارجی باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به لهستان شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *