مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته طب ورزشی در مجارستان

رشته طب ورزشی در مجارستان

به علاقه مندان مهاجرت تحصیلی، این نوید را می توان داد که رشته طب ورزشی در مجارستان، شامل دوره هایی است که دارای برنامه های مختصرتری هستند. بنابراین اگر مایل به تحصیل در یک برنامه بلندمدت نیستید، دوره های آموزشی بین المللی خوبی در مجارستان وجود دارد. این به این دلیل است که آنها یا بر یک جنبه خاص از AT تمرکز می کنند یا به عنوان یک مقدمه کلی برای تحصیلات تکمیلی عمل می کنند. دانشجویانی که برای دنبال کردن یک برنامه متمرکز انتخاب می کنند می توانند یک تکنیک خاص AT را مطالعه کنند و مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند.

دانشجویان در این برنامه‌ ها معمولا مدرک کارشناسی خود را در رشته تمرینات ورزشی کسب کرده ‌اند. بنابراین، برنامه گواهی ممکن است نیازی به پرداختن به اصول AT نداشته باشد. در عوض، آنها می توانند تنها بر جنبه خاصی از تمرینات ورزشی تمرکز کنند. دیگران ممکن است بخواهند برای شروع سفر فارغ التحصیل، مدرک مربی ورزشی را دنبال کنند. این مدارک می تواند شامل کلاس هایی در مراقبت های اضطراری و پیشگیری از آسیب باشد. بسیاری از دانشجویانی که این نوع گواهینامه فارغ التحصیلی را کسب می کنند. جهت انتخاب یک برنامه تحصیلی مناسب با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

معرفی دانشگاهی برای تحصیل رشته طب ورزشی در مجارستان

دانشگاه تربیت بدنی TE و سلف نهادی آن یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش عالی در اروپا در زمینه فرهنگ بدن از جمله ورزش و آموزش است. این دانشگاه به منظور تضمین دانش رقابتی برای دانشجویان در هر رشته تحصیلی، میزان تمرینات ورزشی را افزایش داده است و در حین توسعه محتوای آموزشی خود از خواسته های تمرین محوری که توسط نمایندگان فدراسیون های ورزشی و مؤسسات آموزشی، یعنی استفاده کنندگان آینده دانش تدوین شده است، استفاده می کتد. در نتیجه، برنامه های آموزشی با انتظارات بازار کار هماهنگ شده است. رسالت دانشگاه تربیت متخصصانی است که به عنوان روشنفکران آینده دارای سطح بالایی از دانش شخصی و حرفه ای قابل استفاده در زمینه های مختلف ورزشی باشند.

بنابراین، TE نه تنها در شکل‌گیری تصویر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ورزش مجارستان نقش دارد، بلکه سبک زندگی، کیفیت زندگی و نگرش آگاه به سلامت جامعه فعلی را نیز درگیر می‌کند. خدمات یکپارچه توسعه آموزش و پژوهش، که بر اساس یکدیگر ساخته شده اند، از طریق برنامه های BSc، MSc و PhD دانشگاه ایجاد می شوند، تولید دانش مستمر با کیفیت بالا را تضمین می کنند. از مزایای دیگر این دانشگاه این است که تجهیزات فنی و زیرساخت های فناوری و انفورماتیک در حوزه طب ورزشی را بر اساس به روزترین نیازهای عصر فراهم کرده است و همین موضوع شرایط ایده‌ آلی را برای دانشجویان فراهم می ‌کند.

در شکل زیر به سایر مزیت های تحصیل در دانشگاه TE در مجارستان پرداخته شده است:

مزیت های تحصیل در دانشگاه te مجارستان

تاریخچه ای از رشته طب ورزشی در مجارستان

موسسه ملی مجارستان برای پزشکی ورزشی با عنوان « NISM » در سال 1952 تاسیس شد تا پوشش پزشکی برای تیم های ملی، غربالگری و ارزیابی دوره ای سلامت را برای همه ورزشکاران مجارستانی فراهم کند. این سیستم تاکنون به یک ارائه ‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی با بودجه دولتی با خدمات پیچیده پزشکی ورزشی و مرتبط با ورزش در دسترس برای ورزشکاران تکامل یافته است. همچنین یک شبکه سراسری ایجاد کرد تا مجوزهای بهداشتی را برای همه ورزشکاران نزدیک به محل سکونت در دسترس قرار دهد. این سیستم متمرکز، یکنواختی و استقلال مالی شبکه را تضمین می کند.

این موضوع باعث شد که رجیستری برای پزشکان ورزشی و داده های خاصی هم برای پزشکان ورزشی و هم برای خود ورزشکاران در دسترس باشد. علاوه بر این، NISM یک مراقبت سراسری، هماهنگ مرکزی و خارج از نوبت با هماهنگی مرکزی برای ورزشکاران نخبه در سراسر کشور ایجاد کرد. کلینیک های سرپایی و بستری NISM مراقبت های ویژه ورزشی را ارائه می دهند. بیشتر تکنیک‌ های کم تهاجمی که در بخش جراحی ورزشی استفاده می‌شود، فقط در این کشور استفاده می‌ شوند. کادر پزشکی NISM دارای تجربه ویژه در پزشکی ورزشی و شرایط مرتبط با ورزش است. همه وظایف در یک سیستم، در چارچوب های سازمانی توسط متخصصان پزشکی ورزشی مدیریت می شوند که تخصص، صلاحیت و مسئولیت سازمانی را تضمین می کند.

تاریخچه ای از رشته طب ورزشی در مجارستان

برنامه های کارشناسی ارشد طب ورزشی در مجارستان

کارشناسی ارشد در برنامه های تمرین ورزشی، تکنیک های تمرین طب ورزشی، دانشجویان را از طریق دوره هایی که به شدت بر روی آناتومی و استرس مرتبط با ورزش متمرکز است، توسعه می دهند. این دوره ها می تواند به دانشجویان کمک کند تا نحوه عملکرد بدن انسان را بهتر درک کنند و بیاموزند که چگونه آن را به روشی بهینه حفظ کنند. پس از مطالعه این اصول، دانشجویان می ‌توانند به بررسی درمان آسیب ‌هایی که قبلا رخ داده ‌اند، بپردازند.

روش های توانبخشی می تواند برای کاهش اثرات دراز مدت آسیب های عمده و جزئی حیاتی باشد. در حالی که برنامه های کارشناسی ارشد آموزش ورزشی متفاوت است. توجه به این نکته مهم است که برخی از برنامه های کارشناسی ارشد ممکن است از متقاضیان بخواهد که یک مربی ورزشی دارای مجوز فعلی یا مربی ورزشی معتبر باشند. جزییات تحصیل در مجارستان به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

اما در کل، در حین کسب مدرک کارشناسی ارشد آموزش ورزشی، دانشجویان می توانند این شانس را داشته باشند که برخی از دوره های زیر را بگذرانند:

  • ضربه مغزی در ورزش
  • ورزش و معلولیت
  • مراقبت های اورژانسی در تمرینات ورزشی
  • ارائه، ارزیابی و درمان آسیب های ورزشی

البته دوره ها بر اساس برنامه متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های موجود، حتما با مدیر برنامه خود صحبت کنید. اما به طور معمول، کلاس ها به استانداردهای صنعت مربیان ورزشی انجمن ملی و هیئت صدور گواهینامه برای مربیان ورزشی اشاره می کنند. هدف هر دو آزمون آزمایش 5 حوزه تمرینات ورزشی است.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در مجارستان

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در مجارستان کار می کند، معمولا حدود 1280000HUF (فورینت) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت می باشد و از HUF642000 تا HUF1990000 (فورینت) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط ​​حقوق HUF1280000 (فورینت) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از HUF1280000 (فورینت) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از HUF1280000 (فورینت) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از HUF867000 (فورینت) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا HUF770000 (فورینت) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، HUF1020000 (فورینت) در ماه درآمد داشته باشد، یعنی 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل HUF1360000 (فورینت) در ماه دارد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی در رشته طب ورزشی در مجارستان می باشد:

سطوح حقوقی در رشته طب ورزشی در مجارستان

دانشجویانی که برای آغاز تحصیل در رشته طب ورزشی در مجارستان، تصمیم به مهاجرت گرفته اند می توانند از طریق گفتگو با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، هزینه زندگی در مجارستان آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *