مهاجرت تحصیلی مالت

رشته طب ورزشی در مالتا

رشته طب ورزشی در مالتا

رشته طب ورزشی در مالتا با نگرانی در مورد مسائل بهداشتی، فعالیت بدنی و ورزش به الزامات کلیدی در سبک زندگی همه تبدیل شده است. سیاست گذاران این کشور با تاثیر از تفکر اروپایی ها، به طور فعال ورزش و فعالیت بدنی را ترویج می کنند، نه تنها با هدف بهبود سلامت و تندرستی، بلکه برای تقویت نقشی که ورزش می تواند در تقویت انسجام اجتماعی، ارزش آموزشی و اقتصادی ایفا کند. دلایل بنابراین بسیار مهم است که درک روشنی از ارزش ورزش به منظور تعیین راه های بهبود خدمات در این بخش به دست آید. از همین رو، مهم است که شما چه دوره و مقطعی را انتخاب می کنید.

کارشناسی در ورزش و فعالیت بدنی در مالتا از محدودیت های انضباطی فراتر می رود تا رویکردی کل نگر به ورزش به عنوان ابزاری برای توسعه اتخاذ کند. مؤلفه های مختلف در طول دوره با تأکید بر توسعه پرسنل مختلف درگیر در فعالیت های ورزشی و بدنی تأکید دارند و تاکید ویژه بر مسئولیت های مربیگری و توسعه ورزش در بخش فعالیت بدنی، ورزش و اوقات فراغت است. آرشیو سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حاوی مطالب دیگری راجع مالتا است که می تواند اطلاعات شما را پیش از مهاجرت به این کشور افزایش دهد.

شرایط پذیرش در رشته طب ورزشی در مالتا

نخستین نکته این است که متقاضیان باید شرایط ورودی عمومی را برای پذیرش، یعنی گواهی تحصیلی و گواهی تحصیلات متوسطه در کلاس 5 یا بهتر در زبان مالتی، زبان انگلیسی و ریاضیات قبول کنند. متقاضیانی که طبق بند آیین‌نامه 6 علمی این کشور، پذیرفته می ‌شوند، باید دارای مدارک و یا تجربه‌ ای باشند که هیئت مدیره دانشگاه ها را متقاعد کند که به استاندارد آکادمیک لازم برای پیگیری دوره با سود رسیده‌ اند. صلاحیت چنین متقاضیانی توسط هیئت پس از مصاحبه ای توسط هیئت مصاحبه کننده منصوب شده در هر دانشگاه سنجیده می شود.

متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم در مطالعات ورزش و اوقات فراغت هستند نیز ممکن است در دوره های کارشناسی پذیرفته شوند. روند زمانی اینگونه است که برای انتخاب، متقاضیانی که صلاحیت آنها تا 31 آگوست قبل از شروع دوره کسب شده باشد، ابتدا در نظر گرفته می شوند. در صورتی که مکان‌ های خالی همچنان موجود باشد، متقاضیانی که تمام مدارک لازم را پس از 31 اوت و قبل از 30 سپتامبر کسب کرده‌ اند. شرایط پذیرش برای دوره هایی که از اکتبر 2022 شروع می شوند، قابل اجرا است.

نکات کلی دیگری که همه متقاضیان باید رعایت کنند، عبارت است از:

  • یک گواهی آمادگی پزشکی، مطابق فرم تجویز شده ارائه شده توسط موسسه تربیت بدنی و ورزش، به تاریخ حداکثر دو ماه قبل از ارسال درخواست ارائه دهید.
  •  ارائه گواهی رفتار خوب پلیس صادر شده توسط کمیسر پلیس
  • مدارک مستند مربوط به هر تجربه مرتبط را که در فرم مناسب ارائه شده توسط موسسه تربیت بدنی و ورزش ذکر شده است، ارائه دهید

شرایط پذیرش در رشته طب ورزشی در مالتا

فرصت های شغلی فارغ التحصیلان طب ورزشی در مالتا

فارغ التحصیلانB.Sc. برنامه (Hons) از دانشگاهی مثل UM در مالتا، در ورزش و فعالیت بدنی مجهز به زمینه ای سالم و دانش و مهارت های عمیق در زمینه های مختلف ورزش و فعالیت بدنی خواهند بود. آنها همچنین درک درستی از عناصر اصلی مختلف چارچوب های اجتماعی، روانشناختی، سیاست گذاری، قانون گذاری و مدیریتی که در زمینه ورزش ضروری است به دست خواهند آورد. در نتیجه، فارغ التحصیلان در موقعیتی خواهند بود که به متخصصان در پرداختن به مسائل چالش برانگیز مختلف که در دنیای ورزش در رابطه با تغییرات دائمی که در جامعه رخ می دهد، بپیوندند.

آنها می توانند مهارت های نوآورانه را هم از نظر نظری و هم از نظر عملی به کار بیاورند. کارفرمایان بالقوه شامل بخش دولتی، مانند ورزش مالت، صنعت بخش خصوصی سرمایه‌ گذاری در ورزش و اوقات فراغت، مؤسسات آموزشی، و بخش داوطلبانه از جمله سازمان‌ های ورزشی است. فارغ التحصیلان این برنامه می توانند دوره های دیگری را در سطح بالاتری که توسط دانشگاه مالت یا خارج از کشور ارائه می شود، دنبال کنند. جزییات تحصیل در مالتا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

در شکل زیر به سایر موقعیت های شغلی در دسترس برای دانشجویان دانشگاه های مالتا در رشته طب ورزشی اشاره شده است:

موقعیت های شغلی در دسترس برای دانشجویان دانشگاه های مالتا در رشته طب ورزشی

معرفی دوره آموزش طب ورزشی در دانشگاه UM مالتا

دانشگاه UM مالتا برنامه ای را تحت عنوان مربیگری طب ورزشی ارائه می دهد که از نظر زمانی، یک برنامه 3 ساله تمام وقت است و از طریق روش های متنوعی از جمله سخنرانی ها، جلسات مبتنی بر عملی هم در دانشگاه و هم به صورت میدانی همراه با سمینارها و تحقیقات مستقل تحت نظارت تدریس می شود. این دوره با تمرکز بر پیوند دادن تئوری و عمل، به دانشجویان کمک می‌کند تا هم آموزش‌های آموزشی توسط استاد و هم از یادگیری تجربی برخوردار شوند. در طول دوره، دانشجویان نیز توسط متخصصان مختلف در این زمینه آموزش داده می شوند و فرصت بهره مندی از دانش و تجربیات خود را خواهند داشت.

این دوره به دانشجویان موارد زیر را ارائه می دهد:

  • دانش آکادمیک صحیح از فعالیت بدنی و علوم ورزشی
  • دانش مربوط به مربیگری در سطوح و سنین مختلف
  • دانش مربوط به اداره و مدیریت ورزش

علاوه بر این، این دوره به دانشجویان، دانش کامل از زمینه محلی و اروپایی، همراه با درک سایر دیدگاه های بین المللی را آموزش می دهد و فرصتی برای کار عملی در منطقه برای توسعه مهارت ها و کسب تجربه در زمینه توسعه ورزش و مربیگری و فراهم می کند و پایه ای در طراحی و اجرای تحقیقات تجربی را می سازد. در این دوره از دانشجویان انتظار می‌ رود که در طول واحدهای آموزش داده شده در بحث، شرکت کنند. محتوایی که در این برنامه پوشش داده می شود.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در مالتا

فردی که در رشته طب ورزشی در مالتا کار می کند، معمولا حدود 3770€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1510€ (یورو)، (کمترین میانگین) تا 7570€ (یورو)، (بالاترین میانگین، حداکثر حقوق واقعی بالاتر است) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر موارد می باشد. اما با این وجود، متوسط ​​حقوق 3770€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در رشته طب ورزشی کار می کنند کمتر از 3770€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3770€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در طب ورزشی کار می کنند کمتر از 2380€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2380€ (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر به سایر تغییرات حقوقی در مالتا در حوزه طب ورزشی اشاره شده است:

توضیحاتمدرک تحصیلی
24% افزایش حقوق رخ می دهدبا مدرک کارشناسی
%29 افزایش حقوق رخ می دهدبا مدرک کارشناسی ارشد
%24 افزایش حقوق رخ می دهدبا مدرک دکتری

برای بررسی راه های مهاجرت به مالتا، جهت شروع مهاجرت تحصیلی یا آغاز زندگی کاری در این کشور توانند می توانید از سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *