مهاجرت تحصیلی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه یکی دیگر از دانشگاه های پزشکی معتبر در این کشور است که سالانه دانشجویان زیادی را پذیرش می نماید. این دانشگاه در سال 1993 با هدف کیفیت و مدیریت نپالی تاسیس گردید. از شروط پذیرش در این کالج قبولی در آزمون رسمی یوس می باشد. بدین ترتیب دانشجویان براحتی و تنها با ارائه مدارک دوران متوسطه خود می­ توانند جهت تحصیل در این دانشگاه اقدام نمایند. نام این دانشگاه از 2 بخش آموزشی KCBMHS و Kantipour تشکیل شده است. به معنای مدیریت علوم انسانی با ایجاد کسب و کار می ­باشد. بیشترین شهرت دانشگاه کی اند کی بدلیل پرورش دانشجویان متعهد و با مهارتی است که در طول سال های متمادی موفقیت های بسیاری را اخذ نموده اند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با معرفی دانشگاه های معتبر در کشورهای مختلف جهان سعی بر این دارند تا دانشجویان را در انتخابی صحیح یاری نمایند.

شرایط خاص کالج KCBMHS و Kantipour ترکیه برای ایرانیان

زبان تدریس در این کالج ترکی است. دانشجویانی که قصد تحصیل در این مرکز را دارند. همچنین می ­باید از مهارت زبان ترکی برخوردار باشند. این دانشگاه دوره های زبان ترکی را نیز برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، برگزار می نماید. دانشجویان پس از کسب مهارت این زبان براحتی می ­توانند در رشته مورد نظر خود در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

آیتم شرح
نوع کالجخصوصی
زبان آموزشیترکی استانبولی
آزمون ورودی مورد قبولYos
بورسیه تحصیلی برای خارجی هادارد
مقاطع تحصیلی ارائه شدهکارشناسی و کارشناسی ارشد
ارائه برنامه های تحصیلیبه صورت تمام وقت

تحصیل در کالج کی اند کی ترکیه

این کالج یکی از معروفترین دانشگاه های پزشکی در ترکیه است. تمامی برنامه های پزشکی به زبان ترکی ارائه داده می ­شود. دانشجویان در این دانشگاه می­ توانند به تحصیل در رشته های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی بپردازند. مهمترین شرایط پذیرش در کالج کی اند کی ترکیه برخوداری معدل بالا در دوران متوسطه و مهارت زبان ترکی است. البته این دانشگاه دوره های زبان ترکی را نیز برگزار می ­نماید. دانشجویان پس از کسب مهارت زبان ترکی می­ توانند برای پذیرش در این دانشگاه اقدام بنمایند. این دانشگاه مجهز به بهترین امکانات آموزشی است. به دلیل ارائه آموزش های با کیفیت تحصیل در این دانشگاه طرفداران زیادی دارد.

جهت تحصیل در ترکیه ابتدا از طریق نمودار زیر با رشد دانشجویان بین المللی در این کشور آشنا شوید:

میانیگین رشد دانشجویان بین المللی در ترکیه

امکانات کالج KCBMHS و Kantipour ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه با هدف ارتقاء آموزش در سطح متوسطه و برآورده نمودن انتظارات والدین از فرزندان اساتید مجربی را برای بالا بردن کیفیت آموزشی در این کالج استخدام نموده است. علاوه بر این کالج کی اند کی از امکانات بسیار مناسب آموزشی همچون آزمایشگاه و کتابخانه ای بزرگ برخوردار می­ باشد. کتابخانه این کالج مجهز به کتاب های دوره ای، کتاب های جامع و منابع مختلف ملی و بین المللی می باشد. سالن های ورزشی و تفریحی در این کالج از دیگر امکاناتی است که در اختیار دانشجویان در این دانشگاه قرار داده شده است. دانشجویان در این دانشگاه مجبور به انجام فعالیت های ورزشی طبق برنامه ریزی های این دانشگاه هستند. علاوه بر تمامی امکانات فوق مشاورین و روانشناسانی در این دانشگاه هستند که دانشجویان را در زمینه های مختلف راهنمایی می­ نمایند.

چگونگی پذیرش در کی اند کی ترکیه

این دانشگاه برخلاف سایر دانشگاه های پزشکی در ترکیه از دانشجویان آزمون ورودی YOS را اخذ نمی ­نماید. تنها تستی موسوم به Atitude با هدف شرکت در دوره های تربیت بدنی این دانشگاه اخذ می­ گردد. متقاضیان در این کالج می باید مدارک زیر را جهت پذیرش در این دانشگاه ارائه نموده است. پس از دریافت دعوتنامه تحصیلی جهت اخذ ویزای ترکیه اقدام نمایند.

  • تکمیل فرم درخواست پذیرش در کالج کی اند کی
  • اصل و یک نسخه کپی از مدرک دیپلم
  • ارائه گواهی تاییدیه از سوی وزارت آموزش و پرورش ترکیه مبنی بر تایید معدل دانشجو
  • یک نسخه کپی از پاسپورت معتبر دانشجو
  • گواهی C1 جهت تحصیل در دانشکده های پزشکی این دانشگاه
  • مدرک زبان ترکی تومر ( دانشجویانی بین المللی که از مهارت زبان ترکی برخودار نیستند. همچنین باید ابتدا یک دوره زبان ترکی در این دانشگاه را سپری نمایند.)

هزینه تحصیل در دانشگاه کی اند کی ترکیه

کالج کی اند کی ترکیه دانشگاهی خصوصی است. از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار می ­باشد. همانگونه که می­ دانید تحصیل در دانشگاه های خصوصی ترکیه نسبت به دانشگاه های دولتی این کشور گرانتر است. هزینه تحصیل در این کالج نیز نسبتا زیاد است. اما دولت ترکیه اجازه انجام کار ضمن تحصیل در ترکیه را به دانشجویان بین المللی داده است. دانشجویان می توانند با انجام کارهای دانشجویی در این کشور تقریبا هزینه های تحصیل و زندگی در ترکیه را پوشش دهند.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در ترکیه

علاوه بر این امکان اخذ بورسیه تحصیلی در ترکیه در این دانشگاه وجود دارد. این کالج بورسیه های متعددی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. از جمله مهمترین شرایط اخذ بورسیه در این دانشگاه این است که دانشجویان باید تحصیلات قبلی خود را بطور کامل به اتمام رسانیده است. مدرک دوره قبلی را بهمراه داشته باشند. امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد.

دانشجویان جهت اخذ این بورسیه ها می­ باید مدارک زیر را به اداره مربوطه در این دانشگاه ارائه نمایند:

  • متقاضی دارای تابعیت ترکیه نباشد.
  • دانشجو پذیرش تحصیلی از دیگر دانشگاه های ترکیه را اخذ ننموده باشد.
  • دانشجویان رشته های پزشکی باید حداقل دارای معدل18 باشند.

دانشجویان می­ توانید با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نموده و از بهترین گزینه های تحصیلی با توجه به شرایط خود مطلع گردید. مهاجرت از طریق تحصیل یکی از برترین طرق اخذ اقامت در ترکیه می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *