مهاجرت کاری چین

کار علوم آزمایشگاهی در چین

کار علوم آزمایشگاهی در چین

کار علوم آزمایشگاهی در چین بسیار متنوع و گسترده است. چین از نظر تعداد آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی جزو کشورهای برتر در جهان است. این کشور در رقابت با آمریکا از نظر علمی است. لذا دارای طیف وسیعی از مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها در علوم مختلف است. مهندسی ژنتیک، جستجوی ماده تاریک، محاسبات کوانتومی و ارتباطات، هوش مصنوعی، علوم مغزی و غیره لیست تحقیقات بالقوه در چین ادامه دارد. هر یک از آنها پیامدهای قابل توجهی در صنایع آینده، فناوری های دفاعی و درک اخلاقی از معنای انسان بودن دارد.

به طور فزاینده، دستاوردهای قابل توجه در این زمینه ها نه از مراکز بزرگ علمی در غرب، بلکه از پکن، شانگهای، هفی، شنژن و تعدادی دیگر از شهرهای چین است که سیستم تحقیق گسترده چین را تشکیل می دهند. جهت کار در چین در علوم آزمایشگاهی و سایر رشته ها می توانید به اطلاعات منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

بازار کار علوم آزمایشگاهی در چین

مذاکرات تجاری کنونی بین چین و ایالات متحده باعث شده است که توانایی های فناوری به سرعت در حال توسعه چین بیشتر مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که چین قصد دارد در فناوری های کلیدی نوظهور به رهبری دست یابد، ایالات متحده سریعاً پیشرفت بسیاری از چین را به سرقت مالکیت معنوی آمریکایی و انتقال فناوری اجباری نسبت می دهد. اما، به عنوان نگاهی بی طرف شاهد پیشرفت های چشمگیری در ظرفیت ابتکاری خود چین، همراه با پایگاه علمی مورد نیاز برای موفقیت در صنایع پر دانش هستیم که می خواهد به آن تسلط یابد. در تلاش برای دستیابی به موفقیت علمی، هزینه تحقیق و توسعه چین طی 2 دهه گذشته به سرعت رشد کرده است. اکنون تنها پس از ایالات متحده است.

چین با همکاری مقالات چینی در زمینه های منتخب تعداد فزاینده ای از منابع را به خود جلب کرده است و به عنوان یکی از بزرگترین ادبیات علوم و مهندسی جهان شناخته شده است. در چند سال گذشته، دولت چین سیاست هایی را برای تشویق تحقیقات مشترک در این بخش ها معرفی کرده است. به طور خاص، چین آزمایشگاه های ملی و سایر مراکز مهم تحقیقاتی ملی جدید را با الهام از تجربه آزمایشگاه ملی در ایالات متحده و سایر کشورها ایجاد کرده است. این موسسات جدید میان رشته ای و متمرکز بر طراحی در تحقیقات کلاس جهانی با علاقه بین المللی مشغول هستند. به عنوان مثال، دانشگاه علم و صنعت در هیفی محل اصلی تاسیس فیزیک کوانتوم و اطلاعات کوانتومی است. دولت همچنین از تأسیس مراکز تحقیقاتی مهم ملی متعلق به دولت در شرکت های برجسته چینی حمایت کرده است.

درآمد علوم آزمایشگاهی در چین

با توجه به بودجه بسیار زیاد گذاشته شده بر روس تحقیقات در چین میزان حقوق ماهیانه کار در چین در رشته های علمی بالاست. در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در چین به صورت متوسط می توانید 21800CNY (یوان چین) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار علوم آزمایشگاهی در چین در حدود 10900CNY (یوان چین) و در بیشترین حالت 33800CNY (یوان چین) می باشد. در زمان نگارش این مقاله هر 1000CNY (یوان چین) برابر با 155$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در چین در علوم آزمایشگاهی در چین را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه علوم آزمایشگاهی در چین

تحصیل علوم آزمایشگاهی در چین

بر خلاف ایالات متحده، جایی که تحقیقات اساسی در دانشگاه ها متمرکز شده است، جایی که سنت های قوی تحقیق و توسعه شرکت ها وجود دارد و تحقیقات در آزمایشگاه های دولتی از ماموریت های آژانس های دولتی پشتیبانی می کند، ترتیبات نهادی برای علم در چین طراحی متفاوتی را منعکس می کند. گرچه هر یک به طور گسترده ای اصلاح شده است، اما امروزه علوم چینی عمدتا در 5 بخش نهادی انجام می شود. آکادمی علوم چین (CAS) یک موسسه قدیمی از دهه 1950، بر 120 موسسه از جمله آکادمی علم چین بزرگ و 3 موسسه آموزش عالی نظارت می کند. به دنبال یک سری اصلاحات طی 2 دهه گذشته، دانشمندان در بسیاری از آزمایشگاه های آن اکنون در کلاس های مختلفی از جمله

  • فیزیک کوانتوم
  • ریاضیات
  • و علوم اعصاب به تحقیق در سطح جهانی مشغول هستند.

دانشگاه های Laboratory sciences چین

دانشگاه ها دومین سیستم نهادی را تشکیل می دهند که مدارس برتر با استعداد و اعتبار با CAS رقابت می کنند. تحقیقات مبتنی بر دانشگاه در دوران قبل از اصلاحات مورد تأکید نبود. اما طی 2 دهه گذشته، برترین دانشگاه های چین به عنوان مراکز مهم تحقیقات اساسی و کاربردی ظاهر شده اند، در حالی که فرهنگ حمایتی از کارآفرینی با فناوری پیشرفته را نیز ارتقا می دهند. شرکت های صنعتی چین سومین بخش نهادی را تشکیل می دهند. 2 مورد از مهمترین تغییرات طی 2 دهه گذشته:

  • رشد تحقیق و توسعه مستقر در شرکت ها، به ویژه در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • ظهور شرکت های فناوری پیشرفته غیر دولتی و بازار مدار بوده است.

موسسات تحقیقاتی دولتی تحت وزارتخانه های غیرنظامی مانند موسسات کشاورزی، بهداشت عمومی، حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و غیره سیستم چهارم را تشکیل می دهند. سرانجام، تحقیق و توسعه در حمایت از ارتش بخش پنجمی را تشکیل می دهد. در همکاری با بخش های غیرنظامی و با هدایت سیاست های ادغام نظامی، سیستم های دفاعی ملی به طور فزاینده ای پیچیده تولید می کند.

دانشگاه های زیر در چین علوم آزمایشگاهی را ارائه می کنند:

ردیفنام دانشگاه
1آکادمی علوم چین
2دانشگاه شانگهای چین
3دانشگاه فودان چین
4دانشگاه علم و فناوری چین
5دانشگاه پکن چین
6دانشگاه تسینگوا
7دانشگاه ووهان
8دانشگاه نانجینگ

جهت بررسی هزینه تحصیل و زندگی در چین این مقاله را مطالعه کنید.

دانشگاه های Laboratory sciences چین

اشتغال در آکادمی علوم چین

آکادمی علوم چین (CAS) پایه اصلی تلاش چین برای کشف فناوری های پیشرفته و علوم طبیعی به سود چین و جهان است. CAS که از یک شبکه تحقیق و توسعه جامع، یک جامعه آموخته مبتنی بر شایستگی و یک سیستم آموزش عالی تشکیل شده است، دانشمندان و مهندسان از چین و سراسر جهان را گرد هم می آورد تا با استفاده از رویکردهای علمی و مدیریتی کلاس جهانی، مشکلات نظری و کاربردی را حل کند. از زمان تاسیس، آکادمی به عنوان یک گروه ملی و یک لوکوموتیو که باعث ابتکار نوآوری در فن آوری ملی می شود، یک پیشگام در حمایت از توسعه S&T در سراسر کشور بوده است.

با تصویب برنامه Innovation 2020 خود در سال 2011، آکادمی متعهد شده است که دانش و فناوری پیشرفت و مشاوره علمی برتر را ارائه دهد. این مرکز همانطور که با سابقه افتخارآمیز خود پیشرفت می کند، آینده ای روشن را به عنوان یکی از برترین سازمان های تحقیق و توسعه S&T در جهان هدف خود قرار داده است. مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در چین در غالب این مقاله در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آورده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *