مهاجرت کاری کانادا

پر متقاضی ترین مشاغل کانادا

پر متقاضی ترین مشاغل کانادا

با مطالعه مقاله پر متقاضی ترین مشاغل کانادا این فرصت را دارید تا به اطلاعات جامعی در رابطه با شرایط کاری در کانادا اطلاعاتی به دست آورید. داشتن اطلاعاتی در مورد موضوع پر متقاضی ترین مشاغل کانادا از جمله موضوعاتی است که بسیاری از افراد در پی کسب اطلاعاتی راجع به آن هستند. این موضوع به دلیل پیشرفته بودن کشور کانادا و هم چنین به خاطر شرایط کاری فوق العاده در این کشور می باشد. در ادامه این فرصت را دارید تا به اطلاعاتی در خصوص این موضوع به دست آورید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی شما در این باب است.

بررسی پر متقاضی ترین مشاغل کانادا

مهاجرپذیر بودن کانادا به صورتی که تعداد مهاجران در این کشور بالا است. هیچ دید نژاد پرستانه ای وجود ندارد. فقط کافی است متقاضی کار در کانادا با تخصص در رشته تحصیلی و با تسلط به زبان انگلیسی برای کاری درخواست دهد. به صورتی که اگر شرایط مورد نظر کارفرما را داشته باشد دیگر ملیت اهمیتی نخواهد داشت. در ادامه این مقاله به بررسی پر متقاضی ترین مشاغل کانادا نیز خواهیم پرداخت. این مشاغل عبارتند از:

نمایندگان فروش و مدیر حساب در کانادا

بر اساس گزارش RANDSTAD، HR، نمایندگان فروش پس از کارگران عمومی دومین شغل در کانادا هستند که در سال جاری کار می کنند. در اغلب موارد، درآمد این اشخاص به کمیسیون بستگی دارد. به همین دلیل هرچه بیشتر موفق به فروش شوند در آمد بیشتر می شود. میزان درآمد سالانه نمایندگان فروش در کشور کانادا 40000CAD الی 60000CAD (دلار کانادا) در سال است. مدیران حساب در زمینه کسب و کار بسیار مهم هستند. زیرا نه تنها مشتریان جدید را پیدا می کنند بلکه کارهایی را که برای حفظ مشتریان موجود لازم می باشد انجام می دهند. جهت اطلاع از شرایط کار در کانادا، مطالعه مقااله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

به همین دلیل است که مهارت های عالی افراد، تفکر خلاق و دانش فنی کسب و کار از جمله الزامات این کار می باشد. متوسط حقوق مدیر حساب انتاریو در کانادا 65000CAD (دلار کانادا) در هر سال یا 33.33CAD (دلار کانادا) در ساعت است. جایگاه های سطح ورود از 42998CAD (دلار کانادا) در سال شروع می شود در حالی که بیشتر کارگران با تجربه بالغ بر 110500CAD (دلار کانادا) در سال دارند.

مدیریت کسب و کار و مدیر پروژه مهندسی در کانادا

مشاوره مدیریت کسب و کار به علت مشاوره تخصصی در مورد چگونگی تولید بیشتر در یک رشته خاص بسیار کاربردی می باشد. مشاوره نیز یکی از این موارد است. متوسط حقوق مدیریت کسب و کار در کانادا 129890CAD (دلار کانادا) در سال یا 6661CAD (دلار کانادا) در ساعت است. جایگاه های سطح ورود از 43546CAD (دلار کانادا) در سال شروع می شود در حالی که بیشتر کارگران با تجربه 220812CAD (دلار کانادا) در سال دارند. مدیران پروژه های مهندسی در سال جاری و در سراسر کانادا و با توجه به رشد بازار مسکن و پروژه های زیربنایی که توسط دولت تامین می شود. در باب مهاجرت به کانادا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

. میانگین درآمد بدین صورت است:

عنوان شغلیدستمزد به دلار کانادا
مدیران پروژه های سطح ورودی89286CAD
مدیران پروژه مستقر96425CAD
مدیران پروژه (IT)100000CAD
مدیران پروژه های مهندسی107472CAD

مدیریت کسب و کار و مدیر پروژه مهندسی در کانادا

مهندس نرم افزار و مکانیک در کانادا

همانطور که بیشتر زندگی روزمره ما به نوعی نرم افزار بستگی دارد. مهندسان نرم افزار دیگر فقط در صنعت تکنولوژی به فعالیت نمی پردازند. آنها می توانند مشاغلی با درآمد خوب را در مورد هر بخش پیدا کنند. چه در بانکداری و چه در سایر مشاغل دولتی دیگر. یک مهندس مکانیک ماشین، ماشین آلات و سیستم های هوش مصنوعی در کشور کانادا می تواند استراتژی اطلاعات هوش مصنوعی Pan-Canadian را افزایش دهد. حسابداری ازجمله مشاغل عالی در کشور کانادا می باشد زیرا حسابداران می توانند تقریبا در هر کجا کار پیدا کنند.

میانگن درآمد بدین صورت است:

شغلدرآمد به دلار کانادا در سال
مهندسی نرم افزار73161CAD
مهندسی مکانیک56533CAD
حسابداری57700CAD

تکنسین صنعتی و جوشکار و پر متقاضی ترین مشاغل کانادا

رشد در بخش تولید به این معنی است که تقاضاء برای کار در کارکارخانه ها بسیار چشم گیر بوده است. علاوه بر این، در این کشور با کمبود کارگران واجد شرایط رو به رو شده اند. اگر متقاضیان کار در کانادا مهارت و تجربه داشته باشند، در این صورت می توانند برای انتخاب بهترین کارها در این کشور اقدام نمایند. مخصوصا در ابلات نووا اسکوشیا، آلبرتا، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا و نیوفاندلند و لابرادور.

جوشکاران یکی از بیشترین مشاغل مورد نیاز در بخش تولید در کانادا می باشند. اگر متقاضیان کار در کانادا می خواهند که پتانسیل درآمد را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. از این رو می توانند به عنوان یک جوشکار لوله یا، جوشکاری زیر آب، که دارای درآمد بهتری می باشد، واجد شرایط باشند.

شغلدرآمد به دلار کانادا در سال
تکنسین صنعتی39000CAD
جوشکار40488CAD

سایر مشاغل پر متقاضی کانادا

از سایر پر متقاضی ترین مشاغل کانادا موارد زیر هستند که به میزان درآمد این مشاغل نیز پرداخته می شود:

عنوان شغلیشرحدرآمد در سال دلار کانادا
مربی کالجدر کشور کانادا شغل معلمی در تمام سطوح و مقاطع تحصیلی دارای بیشترین متقاضی می باشد.54600CAD
داروسازدر کشور کانادا میزان تقاضا برای داروسازان زیاد می باشد. به علت پیر شدن مردم این کشور نیاز به درمان زیاد می باشد.93600CAD
راننده کامیوندر کانادا حدود نیمی از رانندگان کامیون در حال رسیدن به سن بازنشستگی هستند.40864CAD
روان شناساهمیت سلامت روان به علت تقاضاء روزافزون در کانادا رو به افزایش می باشد. در چند سال آینده ممکن است که این کشور با کمبود روان شناسان حرفه ای  آموزش دیده در این زمینه مواجه شوند.97451CAD
خلبان هواپیمااز آنجایی که سن متوسط ​​برای خلبانان در کانادا و در سال 2014، سن 44 سالگی می باشد. به این علت این شغل بسیار پر متقاضی می باشد152223CAD

مزیت های کار در کانادا

از سایر مزیت های کار در کشور کانادا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • وجود فرصت های شغلی بسیار زیاد در این کشور
  • صحبت کردن مردم این کشور به زبان انگلیسی

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله پر متقاضی ترین مشاغل کانادا علاقه مند به اشتغال در یکی از این مشاغل و هم چنین مهاجرت کاری به این کشور شدید، این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، تحصیل پزشکی در کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *