مهاجرت کاری کانادا

پروژه پایلوت آتلانتیک

پروژه پایلوت آتلانتیک

زندگی و کار در کانادا آرزوی بسیاری از افراد است. در این مقاله می خواهیم درباره پروژه پایلوت آتلانتیک مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. با شرکت در این پروژه می توانید شانس خود را برای رسیدن به اهداف خود امتحان کنید. پروژه پایلوت آتلانتیک پروژه ای است که کارفرمایان در آتلانتیک کانادا نیروی کار ماهر خارجی استخدام می کنند. از این طریق متقاضیان می توانند به آتلانتیک کانادا مهاجرت کنند. هم چنین فارغ التحصیلان خارجی می توانند پس از تحصیل در آنتلانتیک کانادا اقامت داشته باشند. این مقاله به قلم کارشناسان محقق ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

پروژه پایلوت آتلانتیک کانادا

پروژه پایلوت آتلانتیک به کارفرماها کمک می کند، افراد واجد الشرایط را برای شغل های واقع در آن ایالت مورد نظر استخدام کنند. متقاضیان این موقعیت شغلی می توانند به طور موقت در کانادا اقامت داشته باشند. در این پروژه 3 برنامه متفاوت برای استخدام متقاضیان وجود دارد که عبارتند از:

  • پروژه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک
  • پروژه نیروی کار ماهر آتلانتیک
  • پروژه نیمه ماهر آتلانتیک

برای هر کدام از این پروژه ها بایستی مدارک مورد نیاز داشته باشید و هم چنین متقاضی باید با کارفرما به صورت حضوری ملاقات داشته باشد. از ایالتی که متقاضی می خواهد پیشنهاد کاری دریافت کند، این پیشنهاد کاری باید مورد تایید سازمانی به نام سازمان تایید ایالتی آتلانتیک کانادا باشد. به محض دریافت پیشنهاد کاری متقاضی می تواند پس از طی چندین مراحل شروع به کار کند. اگر متقاضی مدارک لازم را داشته باشد، می تواند برای اقامت دائم کشور کانادا اقدام کند.

پروژه فارغ التحصیلی بین المللی آتلانتیک

اگر شما در یکی از ایالات آتلانتیک زندگی می کنید یا مشغول به تحصیل هستید ، متقاضی واجدین شرایط برای درخواست فارغ التحصیلی بین المللی آتلانتیک هستید. برای این پروژه شما باید شرایطی را داشته باشید، که این شرایط عبارتند از:

  • اگر به مدت 2 سال در محدوده آتلانتیک هستید، باید حداقل 16 ماه در ایالت آتلانتیک قبل از گرفتن مدرک تحصیلی دیپلم، زندگی کرده باشید.
  • الزام مدارک تحصیلی
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه
  • عدم نیاز به اثبات مدرک زبان در صورت فارغ التحصیلی از کانادا
  • نامه تمکن مالی*

*تمکن مالی مناسب برای خود و حمایت مالی از خانواده خود ارائه دهید. هزینه و تمکن مالی که با خود به کشور کانادا می آورید بستگی به هزینه زندگی در کانادا دارد. اگر متقاضی هستید که در حال حاضر در کشور کانادا با اجازه کار معتبر در حال زندگی و کار هستید، نیازی به اثبات تمکن مالی ندارید. شما نمی توانید برای تمکن مالی از کسی پول قرض بگیرید و در حساب خود بگذارید. بایستی تمام موارد به صورت حقیقی و قانونی باشد. باید به اداره مهاجرت کانادا نشان دهید که برای مهاجرت به کانادا از شرایط مالی خوبی برخوردار هستید.

پروژه نیروی کار در آتلانتیک

شرایط اخذ پروژه نیروی کار در آتلانتیک بدین شرح است:

پارامترشرح
سابقه کاریحداقل 3 ساعت*
شغل مورد نیازباید در لیست مشاغل نیروی کار کانادا (NOC) باشد.
مدرک تحصیلیپایان دوره دبیرستان مثل دیپلم
سطح مدرک دیپلم شما باید با سطح مدرک دیپلم در کانادا هم سطح شود.
مدرک زبانانگلیسی یا فرانسوی
سایر مدارکاثبات تمکن مالی

*این سابقه کاری در طول 1 سال و اگر 30 ساعت در هفته کار کرده باشید به دست می آید.

پیشنهاد کاری و پروژه پایلوت آتلانتیک

پیشنهاد کاری و پروژه پایلوت آتلانتیک

شما به عنوان یک متقاضی باید یک پیشنهاد کاری داشته باشید. این پیشنهاد کاری بایستی مورد تایید نیروی کار خارجی ایالت کشور کانادا (IMM5650) باشد. کارفرما باید پیشنهاد کاری که مورد ایالت اتلانتیک است برای متقاضی بفرستد. اگر متقاضی می خواهد در هر یک از ایالت های نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوواسکوشیا یا جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار شود، باید تایید از ایالت مورد نظر را داشته باشد.

شغل مورد نظر باید تمام وقت باشد، به این ترتیب که باید حداقل 30 ساعت در هفته را مشغول به کار باشند. شغلی که در ایالت آتلانتیک انتخاب می کنید، نباید شغل فصلی باشد. یعنی باید شغلی باشد که فرد متقاضی در طول یک سال مشغول به کار کردن باشد و حقوق ماهیانه پرداخت شود. کارفرمای که برای شما پیشنهاد کاری می فرستد، حداقل 1 سال زمان می برد تا اقامت دائم دریافت کنید. شغل مورد نظر باید در سطح 0،A،B و یا تحت نظر (NOC) باشد. پس برای هر شغلی که می خواهید اقدام کنید باید شرایط لازم برای آن شغل را رعایت کنید.

ثبت درخواست پروژه پایلوت آتلانتیک

وقتی مراحل قانونی پیشنهاد کاری از سمت کارفرما و متقاضی انجام شد. شما می توانید درخواست اقامت دائم خود را انجام دهید. به منظور اینکه در زمان خود صرفه جویی کنید. می توانید درخواست خود را به محض اینکه کامل شد برای کارفرما بفرستید. پس بهتر است هر چه سریع تر مدارک خود را کامل کنید. این نکته را توجه داشته باشید از تاریخ 1 ماه ژوئیه سال 2019 میلادی همراه قانونی شما مانند همسر می تواند اجازه کار در محدوده آتلانتیک را داشته باشد.

پروژه پایلوت آتلانتیک راهی است برای رسیدن به اقامت دائم برای نیروی کار خارجی ماهر افراد تحصیل کرده که در یکی از 4 ایالت آنتلانتیک کانادا مشغول به کار و زندگی شوند.

پس در نتیجه اگر یک پیشنهاد کاری از ایالت آتلانتیک دریافت کردید، بایستی از کارفرما درخواست یک کپی از تایید ایالت کار مورد نظر را داشته باشید، اگر کارفرما این نامه تایید را در اختیار شما قرار نداد، بهتر است از اداره مهاجرت ایالت پایلوت آتلانتیک در کانادا این تایید را دریافت کنید. در این مقاله اطلاعاتی را راجع به پروژه آتلانتیک در اختیار شما قرار دادیم. امید است که مطالب فوق مورد توجه شما قرار گرفته باشد. این مقاله با تلاش کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است. خوشحال می شویم نظرات خود را در بیان نمائید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *