شرایط کانادا

هزینه زندگی در استان های آتلانتیک

هزینه زندگی در استان های آتلانتیک

اشراف به هزینه زندگی در استان های آتلانتیک برای مهاجرانی که قصد زندگی در این استان ها را دارند امری ضروری محسوب می شود. به عبارتی متقاضیان اخذ اقامت در استان های آتلانتیک کانادا برای محاسبه مخارج خود ملزم به دانستن هزینه های زندگی در این کشور می باشند. گفتنی است که استان های آتلانتیک پذیرای مهاجرانی از سراسر جهان بوده و متقاضیان می توانند در یکی از 4 استان مهاجر پذیر این منطقه سکنت گزینند. نا گفته نماند که اقامت در هر کدام از استان های آتلانتیک کانادا، اکانات رفاهی مطلوبی را برای تحصیل و یا زندگی در کانادا در اختیار متقاضی قرار می دهد. متقاضیان برای دریافت مشاوره می توانند با کارشناسان مجرب موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

استان های آتکلانتیک کانادا

استان های آتلانتیک کانادا از جمله مقصدهای محبوب متقاضیان مهاجرت به کانادا می باشند. این استان ها امکانات رفاهی مطلوبی را به شهروندان ارائه کرده و بازار کار خوبی را برای آن ها فراهم نموده اند. شایان ذکر است که 4 استان موجود در منطقه، عهده دار برخی امور تجاری نیز می باشند. از این رو می توان گفت بازار کار مطلوبی در این منطقه موجود است که متقاضیان می توانند به واسطه آن در کشور کانادا امرار معاش نمایند.

استان های پذیرنده مهاجران در آتلانتیک عبارت اند از:

  • استان نیو برانزویک در آتلانتیک کانادا
  • استان نیوفاندلند و لابرادور در آتلانتیک کانادا
  • استان نوااسکوشیا در آتلانتیک کانادا
  • جزیره پرنس ادوارد در آتلانتیک کانادا

گفتنی است که این استان ه با توجه به مواردی همچون میزان جمعیت و نرخ بیکاری، متقاضیان مهاجرت را پذیرش می نمایند تا بتوانند کمبود نیروی انسانی در منطقه تحت پوشش خود را جبران نمایند. شایان ذکر است که متقاضیان می توانند پس از مهاجرت بسته به نوع ویزای خود، مشغول به کار و یا تحصیل در این مناطق شده و آینده خود را در کانادا رقم زنند. همچنین همان طور که گفته شد، میزان جمعیت تاثیر مستقیمی بر پذیرش تعداد مهاجران خواهد داشت.

جمعیت آتلانتیک به شرح زیر می باشد:

نمودار جمعیت آتلانتیک

بررسی هزینه زندگی در استان های آتلانتیک

هزینه های رایج زندگی در استان های آتلانتیک کانادا، به بخش های مختلفی تفکیک می شوند. این بخش ها هزینه های متغیری بسته به اهداف مهاجرتی متقاضی را در بر می گیرند. متقاضیان برای محاسبه این هزینه می توانند از روش های گوناگون موجود و رایج استفاده نموده و در نهایت میزان مخارج خود را در استان های آتلانتیک پیش بینی کنند. این پیش بینی این امکان را به متقاضیان می دهد تا بودجه و هزینه های مورد نیاز را محاسبه کرده و از بروز مشکلات مالی احتمالی جلو گیری نمایند. شایان ذکر است که متقاضیان مهاجرت به استان های آتلانتیک، میبایستی دارای مهارت تخصصی در سطح مطلوب و یا مهارت تحصیلی باشند. برخی از هزینه های رایج در این استان ها عبارت اند از:

  • هزینه های اجاره خانه
  • هزینه های حمل و نقل
  • هزییه تامین خوراک
  • هزینه تامین پوشاک

گفتنی است که هزینه های مختلف موجود برای زندگی در استان های آتلانتیک کانادا گاها قابل کنترل بوده و می توان آن را مدیریت نمود. در این صورت می توان فشار ناشی از برخی هزینه ها را کاهش داده و بر روی اهداف مهاجرتی تمرکز کرد. این مسئله یکی از مزایای مورد نظر متقاضیان مهاجرت است که هزینه های خود را به حداقل برسانند. برخی از هزینه های قابل کنترل و روش کنترل آن ها عبارت اند از:

پارامترشرح
هزینه حمل و نقلدر خصوص مدیریت هزینه های حمل و نقل در استان های آتلانتیک می توان گفت متقاضی با انتخاب منزل در نزدیکی محل تحصیل یا اشتغال، می تواند هزینه حمل و نقل را کاهش دهد.
هزینه پوشاکبا خرید کمتر پوشاک امکان پذیر است.
هزینه خوراکمتقاضی می تواند با استفاده از برنامه غذایی مفید، هزینه و سلامت خود را کنترل نماید.

هزینه زندگی در استان های آتلانتیک و نوا اسکوشیا

هزینه زندگی در استان های آتلانتیک و نوا اسکوشیا

هزینه زندگی در استان های آتلانتیک متفاوت بوده و می توان تنها حدودی را برای آن در نظر گرفت. هزینه یک زندگی ساده به طور کلی را نیز می توان حداقل حدود $1200 (دلار) تلقی کرد. متقاضیان برای اجاره یک آپارتمان یک تخته در مرکز این استان، ملزم به متحمل شدن هزینه ای بالغ بر $1100 (دلار) می باشند. اما نا گفته نماند که در مناطق حاشیه ای نیز می توان ین اجاره بها را تا میزان $900 (دلار) کاهش داد. در نتیجه می توان گفت متقاضیان با استفاده از اطلاعات کافی در خصوص محله های موجود در این منطقه می توانند هزینه های خود را به خوبی مدیریت کرده و حدالامکان آن ها را کاهش دهند.

متقاضیان در صورتی که یک غذای ارزان را از رستوران های ساده این استان خریداری نمایند، در صورتی که در روز 2 وعده غذایی داشته باشند، ملزم به پرداخت $11 (دلار) به ازای هر وعده هستند که به ازای هر ماه می توان مبلغی حدود $600 (دلار) را برای خوراک در نظر گرفت. همچنین می توان گفت متقاضیان برای هزینه خوراک در ماه بایستی حدود $700 (دلار) هزینه نمایند. هزینه های حمل و نقل نیز در این منطقه بسته به میزان رفت و آمد متقاضی متفاوت خواهد بود.

هزینه های زندگی در نیوبرانزویک

هزینه های زندگی در این استان آتلانتیک نیز مانند استان نوا اسکوشیا موارد مشابهی را دارد. گفتنی است هزینه اجاره مسکن مشابه در این استان نیز $563 (دلار) بوده و متقاضیان می توانند بسته به نیاز خود مسکن متفاوتی را اجاره نمایند. نا گفته نماند که هزینه اجاره چنین خانه ای در خارج از مرکز شهر حدود $456 (دلار) می باشد. هزینه خوراک در این منطقه نیز مشابه بوده و به هیچ عنوان تغییر نمی کند. گفتنی است که متقاضیان برای هزینه حمل و نقل، مجددا بسته به نیاز خود هزینه های متفاوتی خواهند داشت.

حضور وکلای مجرب در امور مهاجرتی می تواند روند مهاجرت را تسهیل و تسریع نماید. از این رو حضور وکلا امری ضروری است که حتی از بروز مشکلات حقوقی نیز جلو گیری می نماید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از برجسته ترین موسسات حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا و اقصی نقاط دنیا است که همواره برای جلب رضایت متقاضیان کوشا می باشد. متقاضیان برای ارتباط با مجموعه می توانند با برقراری تماس از کارشناسان مجرب موسسه مشاوره در یافت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *