مهاجرت تحصیلی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کالج

مهاجرت به کانادا از طریق کالج

مهاجرت به کانادا از طریق کالج رویای بسیاری از متقاضیان است، زیرا دوره های زبان متنوع بوده و از 1 ماه تا 2 سال این دوره به طول می انجامد. امروزه بسیاری از دانشجویان آرزوی مهاجرت به خارج و آموزش زبان انگلیسی را دارند. کشور کانادا به علت 2 زبانه بودن مقصد خوبی برای متقاضیان یادگیری زبان است. از آنجایی که کشور کانادا کلاس های زبان در سطوح مختلف برای دانشجویان بین المللی برگزار میکند، برای افراد با سطوح مختلف بسیار مناسب است. اگر چنانچه تمایل به مهاجرت به کانادا از طریق کالج زبان را دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

بررسی مهاجرت به کانادا از طریق کالج

اگر مهاجرت به کانادا از طریق کالج زبان را انتخاب کرده اید، باید دوره های زبان در کشور کانادا را پشت سر گذاشته و تعیین سطح دهید. IEC Abroad در ارتباط با بسیاری از دوره های آموزشی می باشد. به علت سطح بالای علمی آموزشی در این کشور متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. برای دوره های زبانی که زیر 6 ماه است. نیازی به داشتن ویزای دانشجویی نبوده و متقاضی می تواند تنها با داشتن ویزای توریستی این دوره را پشت سر بگذارد. برای دوره های بیشتر از 6 ماه متقاضی باید ویزای دانشجویی بگیرد و پس از ورود به کشور کانادا تعیین سطح زبان دهد.

یکی از دانشگاه های معتبر کانادا روستای بین المللی است. هر کدام از این مکان های کانادایی دارای برنامه جداگانه است که شامل انگلیسی عمومی، آماده کردن متقاضی برای آزمون آیلتس می باشد. کشور کانادا این امکان را فراهم ساخته تا در محیطی امن و با آرامش به آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی بپردازید. متقاضی می تواند با توجه به علاقه و نیاز خود در جهت یادگیری زبان در یکی از کالج های معتبر کشور کانادا ثبت نام و تکمیل فرم نماید. بعد از تکمیل فرم با توجه به هزینه های تعیین شده در هر موسسه متوجه میزان سرمایه گذاری خود بشوید.

سطح بندی و مهاجرت به کانادا از طریق کالج

سطوح یادگیری زبان از 7 بخش تشکیل می شود. چنانچه دانشجویان در آزمون آیلتس و تافل شرکت کرده باشند، نیازی به دادن آزمون ورودی ندارند. حال به تفکیک سطوح زبان می پردازیم:

سطحآیلتس (IELTS)تافل (TOFEL)
فوق حرفه ایبیش از 6.5بیش از 95
حرفه ای6 تا 6.579 تا 95
پیشرفته5.5 تا 660 تا 78
بالاتر از که متوسط4.5 تا 5.542 تا 59
متوسط4 تا 4.532 تا 41
کمتر از متوسط3 تا 3.5
مبتدی

سطح بندی و مهاجرت به کانادا از طریق کالج

دوره تحصیلی کالج زبان در کانادا

در کشور کانادا دوره های تحصیلی متنوعی داریم که با توجه به انتخاب نوع دوره، دوره زبان خود را بگذرانید. مدت زمانی که نیاز است تا دانشجو از دوره ای به دوره بالاتر انتقال پیدا کند حداقل 2 ماه است. سطوح یادگیری زبان نیز از 7 بخش تشکیل شده است. پس از آنکه متقاضی ثبت نام کرد باید تعیین سطح دهد و بعد از مشخص شدن سطح، دانشجو تحصیل خود را در یکی از کالج های زبان آغاز کند. متقاضیان باید در دوره 48 هفته ای شرکت کنند تا در نهایت برای آزمون آمادگی لازم را به دست آورد. دانشجویان باید برای تحصیل در کالج های زبان کشور کانادا ویزای تحصیلی آن کشور را به دست آورند.

هزینه و مهاجرت به کانادا از طریق کالج

قبل از اینکه متقاضی برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کالج زبان را داشته باشد، باید اطلاعاتی در زمینه هزینه های پیش رویش داشته باشد. با توجه به نوع دوره که ممکن است به صورت نیمه وقت 18 جلسه 260CAD (دلار کانادا)، تمام وقت 28 جلسه 310CAD (دلار کانادا)، تمام وقت 38 جلسه 400CAD (دلار کانادا) باشد همچنین هزینه اولین نام نویسی 150CAD (دلار کانادا) و هزینه های جانبی 10CAD (دلار کانادا) در هفته می باشد.

هزینه خوابگاه به صورت ماهانه بدین صورت است:

  • هزینه اتاق به همراه آشپزخانه مشترک 850CAD (دلار کانادا)
  • اتاق شخصی به همراه آشپزخانه مشترک 1150CAD (دلار کانادا)
  • آپارتمان 2 خوابه 1800CAD (دلار کانادا)
  • اتاق شخصی 1200CAD (دلار کانادا)
  • اتاق شخصی به همراه حمام مشترک 920CAD (دلار کانادا)

اگر چنانچه متقاضی در سطح پیشرفته که امتیاز آیلتس 5.5 تا 6 و تافل 79 تا 95 را داشته باشد. در دوره های 28 جلسه ای به صورت تمام وقت شرکت کرده باشد و از خوابگاه نیز استفاده کند تا رسیدن به سطح حرفه ای که شامل امتیاز آیلتس 6 تا 6.5 و تافل 79 تا 95 است به 6 ماه زمان احتیاج دارد. مجموع هزینه های اقامت دانشجو، خورد و خوراک،ثبت نام و خوابگاه 15260CAD (دلار کانادا) می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق کالج زبان این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است تا در 3 سطح عادی، فشرده و فوق فشرده در کوتاهترین زمان، زبان انگلیسی را بیاموزند. مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا یکی از برنامه های فوق العاده این کشور برای متقاضیان خارجی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تجربه ای بی نظیر در باب ویزای تحصیلی کانادا و اقصی نقاط دنیا مفتخر به راهنمایی شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *