مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا

مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا

نورت وست تریتوریز از قلمروهای کانادا و مرکز آن در شهر یلونایف است. مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا یکی از انتخاب های متقاضیان باشد. نورت وست تریتوریز با 2 قلمرو دیگری به نام های یوکان و نوناووت و 3 استان بریتیش کلمبیا، آلبرتا و سسکچوان مرز مشترک دارد. مساحت این قلمرو حدود 1350000 می باشد. استان نورت وست تریتوریز کانادا یا NWT بیش از 40000 نفر جمعیت دارد.

اقتصاد این قلمرو از طریق منابع زمینی و طبیعی از قبیل نفت، گاز، الماس و طلا تامین می شود. شهر نورت وست تریتوریز هم از لحاظ صنعتی و هم از لحاظ تفریحی مورد توجه بسیاری از مهاجران می باشد. NTNP برنامه استانی این شهر است. اگر شما قصد مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا را دارید، می توانید در این زمینه با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

شرایط زندگی در نورت وست تریتوریز کانادا

متقاضیانی که قصد مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا را دارند باید بدانند که زندگی در این استان قوانین خاص خود را دارد. در این صورت می تواند مجوز ورود به این استان را اخذ کنند. این قوانین عبارتند از:

  • خدمات درمانی و بهداشتی: داوطلبان باید پس از ورود به این استان باید به مراکز خدماتی درمانی بهداشتی بروند. امور مربوطه را به نحوه احسنت انجام دهند.
  • کسب و کار: داوطلبان باید پس از مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا اقدام به گرفتن بیمه اجتماعی کنند. مدارک فرد متقاضی باید مورد تایید کشور کانادا باشد. داوطلبانی که خواهان ادامه تجارت در نورت وست کانادا می باشند. متقاضی باید در صورت نیاز برای تقویت زبان خود در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کنند. زبان خود را به سطح عالی برسانند.
  • حساب بانکی: داوطلبان پس از مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا باید برای افتتاح حساب بانکی به یکی از شعب بانک ها رجوع کنند. به افتتاح حساب بانکی بپردازند.

از جمله مزیت های زندگی در NWT می توانیم به استانداردهای زندگی، تنوع آپارتمان، شباهت به استان تهران، دسترسی آسان به مترو و سیستم حمل و نقل عمومی، دسترسی سریع به فروشگاه ها و رستوران های ایرانی و در آخر دسترسی راحت به کتابخانه اشاره کنیم.

اکسپرس اینتری نورت‌ وست تریتوریز (NTNP) کانادا

مهاجرت فدرال شامل 3 برنامه نیروی متخصص فدرال، نیروی فنی حرفه ای و نیروی تجربه کانادایی است. متقاضیانی که خواهان مهاجرت به NWT هستند، می توانند با ورود به بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری از این 3 طریق اقدام نمایند. این داوطلبانی که می توانند این کار را انجام دهند. یکی از شروط ورود به اکسپرس اینتری نورت‌ وست تریتوریز را نیز دارا هستند. مهاجرت به کانادا از قوانین به خصوصی برخوردار می باشد که از طریق لینک مذکور امکان مطالعه برای شما فراهم خواهد بود.

میانگین تعداد متقاضیانی که به کشور کانادا مهاجرت نموده اند، از طریق نمودار زیر قابل استعلام خواهد بود:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

برنامه کارفرما محور در کانادا

برنامه اول شامل برنامه ی نیروهایی با تاثیرگذاری مهم می باشد. در این گروه درخواست داوطلبانی مورد پذیرش واقع می شود که حداقل به مدت 6 ماه در منطقه ی شمال غربی فعالیت در زمینه تخصصی یا غیر تخصصی داشته باشند. یک پیشنهاد کاری از سوی یکی از کارفرمایان نورت وست تریتوریز داشته باشند. برنامه دوم شامل برنامه نیروهای متخصص می باشد که درخواست داوطلبی که از سوی کارفرمایان منطقه شمالی درخواست استخدام داشته اند، پذیرفته می شود. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در کانادا را بررسی بفرمائید.

تحصیل و مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا

داوطلبانی که قصد مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز را دارند باید بدانند که اگر دارای فرزندان زیر 18 سال هستند باید دوره های تحصیلی را به ترتیب پشت سر گذارد. اگر سن فرزند از 6 تا 15 ساله بود، باید در دوره مهدکودک، پیش دبستانی و سپس دبستان تحصیل کنند. پس از آن فرزند متقاضی وارد دوره دبیرستان می شود. اگر بخواهیم دوره تحصیلی در این کشور را طبقه بندی کنیم به ترتیب شامل دوره ابتدایی در مدارس ابتدایی، دوره دبیرستان و در آخر دوره تحصیلی دانشگاهی در دانشگاه های معتبر این کشور می باشد. از طریق مقاله تحصیل در کانادا می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

تحصیل و مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا

کار محور و مهاجرت به استان نورت وست تریتوریز کانادا

برنامه اول شامل برنامه کارآفرینی می باشد. برنامه اکسپرس اینتری نورت‌ وست تریتوریز در این زیرگروه درخواست مالکان کار و کارافرینان که خواهان راه اندازی کسب و کار جدید در این منطقه هستند، را قبول می کند. کسب و کارهایی که محصول جدیدی را .معرفی می کند. از این رو برای آن منطقه سود چشمگیری دارند در اولویت قرار دارند. برنامه بعدی برنامه خود اشتغالی می باشد خود اشتغالانی که قصد دارند کسب و کار تخصصی مورد تقاضاء استان را ارائه دهند. برای اطلاع بیشتر در مورد این برنامه ها میتوانید مقاله ویزای کار کانادا را مطالعه کنید.

خرید ملک در استان نورت وست تریتوریز کانادا

،اگر قصد خرید خانه و ملک در کشور کانادا را دارید باید بدانید که املاک به چند دسته تقسیم می شوند. ابتدا خرید خانه از قیمت آن نیز مطلع باشید. برای خرید خانه در NWT شرایط خود و اولویت هایی که در زندگی دارید را بسنجید. سپس اقدام به خرید خانه کنید. توصیه می شود زندگی در استان نورت وست تریتوریز کانادا را تجربه کنید. می توانید برای اطلاع بیشتر در زمینه خرید ملک در کانادا به لینک اشاره شده مراجعه کنید. بدین ترتیب می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید. همچنین با دریافت وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *