شرایط تایلند

مشکلات زندگی در تایلند

مشکلات زندگی در تایلند

مشکلات زندگی در تایلند متعدد بوده و یکی از مهم ترین آن ها موانع زبانی است که ممکن است برای مهاجران شرایط زندگی در این کشور را سخت کند. این کشور، در جنوب شرقی آسیا به اندازه کالیفرنیا است و از فضای خوبی در امتداد شبه جزیره هندوچین برخوردار است در حالی که با کامبوج، لائوس، مالزی و میانمار هم مرز است. بیش از 2000 مایل خط ساحلی برای گشت و گذار در این کشور وجود دارد، به این معنی که می توانید از سواحل ماسه سفید، آب های زمرد و آفتاب گرم در طول سال لذت ببرید. وقتی معابد، ویرانه های باستانی و گزینه های غذایی موجود را اضافه می کنید، زندگی در اینجا به نظر می رسد یک رویا است.

وقتی بسیاری از لیست های بین المللی را برای بهترین مکان های بازنشستگی در جهان امروز مشاهده می کنید، این کشور تقریبا هر بار به 10 رتبه برتر می رسد. صدها هزار مهاجر از سراسر جهان در اینجا زندگی می کنند و از بازنشستگی، فرصت های آزاد کاری یا شانس سفر لذت می برند. برای مهاجرت به این کشور نیاز به دانستن مشکلات زندگی در تایلند را دارید که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش توضیح داده شده است.

زندگی در تایلند

این کشور، از دیرباز خود را به عنوان یکی از مقاصد برتر آسیا برای مهاجری که به دنبال جابجایی و لذت بردن از بهشت ​​گرمسیری هستند که به حق به سرزمین لبخند معروف است، معرفی کرده است. این کشور، واقعا کشوری زیبا و متنوع است که ترکیبی بی نظیر از سنتی و فوق مدرن ارائه می دهد. این کشوری است که به آینده نگاه می کند در حالی که هنوز به تاریخ و میراث غنی خود محکم است. این کم نیست که بگوییم این کشور برای همه چیز دارد، از جمله کلانشهرهای شهری با فناوری پیشرفته، استراحتگاه های ساحلی سلطنتی با سواحل که تا مایل ها طول می کشد، جزایر عالی، مزارع فراوان و مزارع پر از میوه ها و جانوران عجیب و غریب و کوه های سرسبز و پارک های ملی وسیعی که باید باور کرد.

مهاجران می توانند از بهترین چیزهایی که جهان مدرن در اینجا ارائه می دهد لذت ببرند و زندگی لوکس و مقرون به صرفه ای داشته باشند، یا می توانند لذت زندگی روستایی در استان ها را در صورتی که ترجیح می دهند تجربه کنند. این جایی است که گزینه های شما بسیار باز است. این کشور یک قطب اصلی حمل و نقل منطقه ای در آسیا است و همچنین دارای زیرساخت های سفر داخلی توسعه یافته ای است که باعث می شود از یک قسمت از کشور به نقطه دیگر به راحتی با هواپیما، قطار یا اتومبیل سفر کنید. این بدان معناست که شما می توانید تقریبا در هر جایی که دوست دارید در این کشور با حداقل دردسر زندگی کنید.

شهرهایی که اکثر مهاجران در آن ها زندگی می کنند، در نمودار زیر نشان داده شده است:

شهرهای مهاجرپذیری در تایلند

معایب زندگی در تایلند

در این کشور، نیز یک قسمت تاریک وجود دارد که برای مهاجرت به تایلند باید به آن توجه کرد. مشکلات زندگی در تایلند در زیر آمده است:

  • برای اخذ ویزای بازنشستگی در تایلند باید حداقل شرایط را داشته باشید.
  • آب و هوا در این کشور تجربه ای کاربر پسند را ارائه نمی دهد.
  • مسائل بهداشتی وجود دارد که باید قبل از حرکت آن ها را مدیریت کنید.
  • هر از گاهی ممکن است خشونت در این کشور رخ دهد.
  • کودتاهای دولتی در اینجا بیشتر از اکثر نقاط جهان اتفاق می افتد.
  • ممکن است نگرش منفی نسبت به خارجیان و گردشگران در این کشور وجود داشته باشد.
  • به احتمال زیاد در بدو ورود با یک مانع زبانی روبرو خواهید شد.
  • جرایم سازمان یافته در این کشور یک مسأله واقعی است که می خواهید به آن توجه کنید.
  • وقتی زندگی در این کشور را شروع کنید، همه جا متوجه فقر خواهید شد.
  • هنگام زندگی در پادشاهی باید مراقب فساد باشید.
  • قبل از مراجعه با قوانین ناگفته آشنا شوید.

آب و هوا از مشکلات زندگی در تایلند

آب و هوا از مشکلات زندگی در تایلند

همان طور که در بخش قبل اشاره شد، آب و هوای این کشور جزء مشکلات زندگی در تایلند محسوب می شود. این کشور سهم عظیمی از روزهایی را دارد که آب و هوا احساس می کند عالی است. همچنین متوجه خواهید شد که وقتی زندگی را در اینجا شروع می کنید. حدود 50% از زمان شما در مدیریت شرایط گرم و مرطوب دچار مشکل می شود. فصل بارانی می تواند هنگام ایجاد رفت و آمد نیز خرابی ایجاد کند. حتی اگر می خواهید از ایده زمستان و بیل زدن برف فرار کنید، رطوبت 70% با دمای 100 درجه فارنهایت می تواند بر شما نیز تاثیر بگذارد و آن روزها می تواند چندین هفته در یک زمان بدون تسکین ادامه یابد.

آب و هوای این کشور گرمسیری است و دارای 3 فصل متفاوت است که عبارتند از:

ردیفنوع آب و هوا
1یک فصل گرم از مارس تا اواسط ماه می
2فصل بارانی به دلیل بارندگی موسمی جنوب غربی، که عموما از اواسط ماه می تا اکتبر ادامه دارد.
3یک فصل خشک و نسبتا خنک از نوامبر تا فوریه، زمانی که موسم شمال شرقی، که از قاره آسیا می آید، غالب است. با این حال، فصل نسبتا خنک در شمال و مناطق داخلی احساس می شود، در حالی که در سواحل و جنوب حتی در زمستان گرم است.

در منطقه شبه جزیره جنوبی، جایی که سواحل و استراحتگاه های مشهور یافت می شود، فصل بارندگی دارای الگوی متفاوتی نسبت به قاره است که بعدا مورد بحث قرار می گیرد. نقشه زیر مناطق آب و هوایی این کشور را نشان می دهد که عمدتا براساس الگوی باران است.

نمودار زیر آب و هوای شهر چیانگ مای در تایلند را نشان می دهد:

دمای هوای شهر چیانگ مای در تایلند در ماه های مختلف به درجه سلسیوس

موانع زبان از مشکلات زندگی در تایلند

اکثر مهاجران متوجه می شوند که هنگام تصمیم گیری برای شروع زندگی در این کشور باید بلافاصله یک مترجم استخدام کنند. اگرچه، تقریبا همه در مناطق شهری می توانند حداقل کمی انگلیسی صحبت کنند، اما اکثر مردم محلی آن را به خوبی صحبت نمی کنند. دولت تمایل دارد به زبان تایلندی ارتباط برقرار کند. برای کار در این کشور اگر زبان این کشور را ندانید با یک مانع بزرگ رو به رو خواهید شد. بنابراین، یکی از مشکلات زندگی در تایلند که بسیار مهم است، موانع زبان است.

اطمینان حاصل کنید که هرگز سندی را امضاء نمی کنید مگر اینکه دقیقا بدانید چه چیزی در آن آمده است. به ویژه اگر با صاحبخانه کار می کنید. قوانین تایلند مجازات اعدام را برای هر کسی که مواد مخدر حمل، حمل یا استفاده می کند مجاز می داند. اگرچه، حداکثر مجازات معمولا برای کسی از غرب اعمال نمی شود، اما شما نمی خواهید اعترافی را امضاء کنید که باعث می شود شخص دیگری از قلاب خارج شود. چنانچه برای مهاجرت به این کشور به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید مقالات مربوط به این کشور را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *