مهاجرت کاری لوکزامبورگ

مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ از کشورهای ثروتمند اروپا است و میزان حقوق کار در این کشور بالا است. مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ در سال 2023 جزء بالاترین دریافتی ها در اروپا و جهان هستند. بسیاری خواهان کار در این مشاغل در این کشور می باشند. البته جهت کار در این مشاغل متقاضیان بایستی دارای تجربه زیاد، تحصیلات عالی و مدارک معتبر می باشند تا بتوانند از پیشنهاد کاری برخوردار شوند و برای کار در این کشور اقدام به مهاجرت کنند. به جزء شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس دیگر شهروندان برای کار در این کشور نیازمند اخذ مجوز و دریافت ویزای کاری برای مهاجرت به لوکزامبورگ خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشاغل پردرآمد در لوکزامبورگ و میزان حقوق این مشاغل به مقاله منتشر شده توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه بفرمایید.

مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ 2023

به طور کلی، میزان حقوق مشاغل در این کشور از میانگین دستمزد در اتحادیه اروپا بیشتر می باشد. به همین دلیل بسیاری خواهان مهاجرت از طریق کار می باشند. البته میزان هزینه زندگی در این کشور نیز بالا است و بالطبع میزان حقوق متناسب با هزینه های زندگی در این کشور است. در حال حاضر بیش از نیمی از نیروی کار را افراد خارجی و مهاجرینی که اکثرا از کشورهای همسایه فرانسه، آلمان و بلژیک می باشند تشکیل داده اند. در هر حال برای کار در مشاغل پردرآمد در این کشور نیازمند تخصص، مهارت و تجربه کاری می باشد تا بتوانید در این مشاغل کار کنید.

در جدول زیر مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ در سال 2023 را مشاهده می کنید:

رتبهشغلمیزان درآمد به یورو
1جراح، پزشک15500€
2قاضی13000€
3وکیل10500€
4مدیر بانک9890€
5مدیر عامل اجرایی9270€
6مدیر مالی8650€
7دندانپزشک8340€
8استاد دانشگاه7420€
9خلبان6180€
10مدیر بازاریابی5560€

پزشکی از مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

جراحان و پزشکان به دلیل ماهیت بحرانی شغل خود نه تنها در این کشور بلکه در بسیاری از کشورهای جهان در صدر لیست پر درآمدترین مشاغل قرار دارند. حرفه جراحی شامل ریسک بالایی است و به دانش گسترده نیاز دارد که از یک مسیر آموزش طولانی در دانشگاه های معتبر عبور می کند. میزان درآمد جراحان و پزشکان در لوکزامبورگ بین 7780€ (یورو) الی 23800€ (یورو) می باشد که به طور میانگین 15500€ (یورو) می باشد. اگر مدرک پزشکی از کشور دیگری در اتحادیه اروپا دارید، نباید یافتن کار خیلی سخت باشد، اما اگر خارج از اتحادیه اروپا تحصیل کرده باشید، ممکن است شرایط متفاوت باشد.

میانگین تعداد متقاضیانی که این کشور را برای تحصیل در این رشته انتخاب نموده اند، در نمودار زیر بیان شده است:

میانگین متقاضیان رشته پزشکی در لوکزامبورگلوکزامبورگ دانشکده پزشکی خاص خود را ندارد، بنابراین تمام پزشکان به گونه ای وارداتی هستند و اکثرا از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا، مانند فرانسه، آلمان یا بلژیک می باشند. البته تحصیل پزشکی در این کشور به صورت مشترک با این کشور و دیگر کشورها امکان پذیر است. اگر دوست دارید در بیمارستان کار کنید، این نکته را بخاطر بسپارید که باید حداقل در این کشور آلمانی و فرانسوی بدانید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید. اکثر پزشکان در این کشور به 3 زبان لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی واقف هستند. پزشکان خارجی علاوه بر این زبان ها به زبان مادر خود و زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و در واقع به 3 الی 5 زبان آشنایی دارند.

وکالت از مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

دلیل اصلی اینکه وکلا دستمزدهای زیادی می گیرند، به دلیل ارزش و اهمیت کار آنها از نظر موکلان می باشد. یک وکیل موفق می تواند مبلغ بسیار زیادی را برای موکل خود صرفه جویی و یا کسب کند و یا احتمالا می تواند از احکام شدید و سخت برای موکلین خود بازداری کند. میزان درآمد وکلاء در این کشور بین 5360€ الی 16200€ (یورو) می باشد که به طور میانگین 10500€ (یورو) اعلام شده است.

جهت وکالت در لوکزامبورگ متقاضیان بایستی شرایط زیر را رعایت کنند:

  • دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه لوکزامبورگ یا کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه خارجی باشد. در حالت دوم، این مدرک باید مطابق قانون اصلاح شده 18 ژوئن 1969 در مورد آموزش عالی و اعتبار بخشی مدارک و مدرک تحصیلات عالی خارجی باشد و در قانون اصلاح شده تدریس حقوق حداقل شامل دروس قانون مدنی، حقوق جزا یا دادرسی کیفری، حقوق تجارت، حقوق بین الملل خصوصی یا عمومی قانون اساسی یا اداری باشد.
  • در دوره های تکمیلی در قوانین لوکزامبورگ شرکت کنید.
  • ثابت کنید که به 3 زبان ملی در لوکزامبورگ (لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی) تسلط دارید.
  • پس از 1 دوره کارآموزی 2 ساله و یک آزمون موفق مجاز به وکالت در این کشور خواهید بود.

وکالت از مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

مدیریت از مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ

همانگونه که در ابتدا ذکر شد مدیریت از مشاغل پردرآمد در می باشد که در این بخش از مقاله به بررسی هر کدام از مشاغل می پردازیم:

  • مدیریت بانکداری: مسئولیت داشتن صدها میلیون صندوق مالی و سرمایه گذاری با همه خطرات مرتبط با آن، باعث می شود. مدیریت یک بانک، یک کار بسیار مهم و حیاتی باشد که به دنبال آن شایسته حقوق بالایی نیز باشد. یک مدیر بانک در کم ترین حالت 5040€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در بیشترین حالت 15200€ (یورو) درآمد در پی دارد.
  • مدیر عامل: مدیر عاملان در درجه اول مسئول موفقیت یا عدم موفقیت سازمان ها و شرکت ها هستند. حقوق بسیار بالای آنها به دلیل گستردگی تاثیر کار آنها بر روند یک سازمان یا شرکت و همچنین خطرات ناشی از آن می باشد. در لوکزامبورگ مدیر عاملان حقوقی در بازه 4730€ (یورو) الی 14300€ (یورو) در ماه دارند.
  • مدیر مالی: هر شغلی که مربوط به مدیریت پول باشد، به طور خودکار واجد شرایط دریافت حقوق بالا می باشد. مدیران مالی بودجه ها، هزینه ها، کاستی ها و درآمدها را مدیریت می کنند که به طور مستقیم بر عملکرد سازمان تاثیر می گذارد. مدیران مالی به طور میانگین 8650€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که در بیشترین حالت این درآمد 13300€ (یورو) و در کم ترین حالت 4410€ (یورو) در ماه می باشد.
  • مدیر بازاریابی: مدیران بازاریابی مسئول افزایش درآمد سازمانهای خود هستند. آنها مستقیما مسئولیت تولید مشاغل را بر عهده دارند و به همین دلیل نیز حقوق خوبی دریافت می کنند. مدیر بازاریابی در بازه 2840€ (یورو) الی 8570€ (یورو) در ماه درآمد دارند.

مشاغل بخش آموزش در لوکزامبورگ

اساتید کالج ها و دانشگاه ها در این کشور جزء افراد برتر و معتبرترین مشاغل هستند. استاد شدن آسان نیست و مستلزم پشتکار بسیار است و به همین دلایل آنها درآمد بالایی کسب می کنند. بحث آموزش با توجه به تربیت و آموزش افراد مختلف و نقش مهم آن در بالا بردن سواد و مهارت افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ورود به شغل تدریس و معلمی در علاوه بر داشتن مدرک معتبر تحصیلی، نیاز به تسلط به زبان های ملی لوکزامبورگ و همچنین تجربه آموزش دارد. یک استاد دانشگاه در لوکزامبورگ حدود 3780€ الی 11400€ (یورو) در ماه درآمد دارد.

در اینجا میزان درآمد میانگین برخی از مشاغل در بخش آموزش را در کشور لوکزامبورگ مشاهده می کنید:

رتبهشغلمیزان درآمد به یورو
1رئیس دانشگاه8030€
2رئیس دانشکده7570€
3استاد دانشگاه7420€
4مدرس5870€
5مدیر مدرسه5670€
6محقق دکترا5410€
7مدرس روانشناسی5360€
8مدیر آکادمی5170€
9روانشناس مدرسه5050€
10معلم مدرسه4940€

دیگر شغل های پر درآمد در لوکزامبورگ

در انتها به بررسی دیگر مشاغل پردرآمد در این کشور خواهیم پرداخت:

  • قاضی: قضات به دلیل مسئولیت های کلان حقوق بسیار بالایی می گیرند. تصمیم گیری در مورد سرنوشت مردم کار آسانی نیست و دریافت دستمزد بالا کاملا موجه می شود. قضات در لوکزامبورگ بین 6620€ الی 20000€ (یورو) در ماه دستمزد می گیرند.
  • ارتودنتیست (دندانپزشکی): ارتودنتیست ها در صنعتی فعالیت می کنند که مردم مایل به پرداخت هزینه های بالایی برای سرویس دندان های خود هستند که این امر به طور مستقیم ارتودنتیست ها را در بین بهترین مشاغل با درآمد بالا قرار می دهد. یک ارتودنتیست در این کشور در بیشترین حالت 12800€ (یورو) در ماه و در کم ترین میزان حدود 4250€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کنند.
  • خلبانی: احتمالا تنها حرفه ای که در لیست مشاغل پر درآمد در قرار دارد و نوعی هیجان را شامل می شود، حرفه خلبانی است. خلبانان تحت برنامه های سختگیرانه آموزشی قرار می گیرند. آنها مسئولیت حمل و نقل و ایمنی هزاران نفر را بر عهده دارند. خلبانان در این کشور حقوقی حدود 3150€ الی 9520€ (یورو) در ماه دارند.

با مطالعه این مقاله که به دست مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شد، با مشاغل پر درآمد در لوکزامبورگ همراه با توضیحاتی درباره شغل و میزان بازه درآمد آنها آشنا شدید. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به لوکزامبورگ هستید و خواهان کار در این کشور هستید بایستی ویزای کاری لوکزامبورگ را دریافت کنید. برای کار در کشورهای اروپایی نظیر کار در اتریش نیز می توانید با این موسسه تماس بگیرید و از مشاوره وکیلان با تجربه ما بهره مند شوید و جهت مهاجرت به بهترین روش در حداقل زمان ممکن اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *