مهاجرت کاری کانادا

مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک

مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک

آگاهی از مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک کمک شایانی به متقاضیان جویای کار در این کشور میکند. هر ساله لیستی مطابق با آخرین نیاز ارائه میگردد. در پروژه آتلانتیک، ایالت نوا اسکوشیا یکی از استان های دریایی است. این ایالت متشکل از 4 ایالت مشهور آتلانتیک است. ایالت نوا اسکوشیا از لحاظ کیفیت زندگی نه تنها شرایط مطلوبی را دارد، بلکه فرصت های شغلی بسیاری در زمینه پزشکی، مهمانداری و تدارکات دارد. نوا اسکوشیا با افتخار اعلام می‌ کند که استان جامعه محوریست، بهترین منطقه برای زندگی یک خانواده است. این ایالت در فرهنگ و تنوع قدم گذاشته است. وقتی شما یک نوا اسکوشاییی محلی شوید، موسیقی، هنر، غذا، سنت و فرهنگ دیرینه این ایالت که بیش از 100 فرهنگ جهانی را در خود جای داده است را کشف می ‌کنید.

به عنوان یک نیروی کار خارجی که از میان هزاران شغل مورد نظر در کشور کانادا، شغل مناسب خود را انتخاب می کنید، این فرصت به شما داده می شود که یکی از راه های مهاجرتی به کشور کانادا را انتخاب کنید. هدف این مقاله که توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است،

کاریابی در ایالت نوا اسکوشیا آتلانتیک

برنامه استانی نوا اسکوشیا برای کار به گونه ای طراحی شده است که به خلا نیروی کارگر کمک می ‌کند. نوا اسکوشیا چندین فرصت شغلی را در اختیار عموم قرار می ‌دهد، اما بیشتر 2 قشر کاری پرستاری و پزشکی با تقاضای بیشتری رو به رو شده است. به عنوان یک پزشک حرفه ای می توانید برای 3 موقعیت شغلی در حرفه پزشکی اقدام کنید. اما با این وجود پزشکی تنها موقعیت شغلی نیست که با تقاضای زیادی رو به رو است. تقاضای نیروی کار ماهر در ایالت نوا اسکوشیا به 2 بخش عمده تقسیم می ‌شود.

  • بخش اول این گروه شامل متقاضیانی می شود که یک پیشنهاد شغلی نیروی کار ماهر که در سطح گروه A و یا B است را دارند.
  • بخش دوم شامل متقاضیانی می شود که دارای حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط با شغل مورد نظر خود را به صورت تمام وقت داشته باشند. گروه B در تاریخ 17 نوامبر پروسه فرآیند رقابتی شروع می شود.

گروه B به 2 بخش تقسیم می شود کسانی که زودتر ثبت نام کرده اند و کسانی در حالت رزرو می مانند. هر کدام از این دو بخش مدارک مورد نیاز و منحصر به فرد خود را باید داشته باشند، که بتوانند برای اقامت دائم از طریق برنامه کار ایالت نوا اسکوشیا آتلانتیک اقدام کنند.

بررسی مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک

ایالت نوا اسکوشیا آتلانتیک برای متقاضیان نیمه ماهر مشاغلی را در نظر گرفته است. در این بخش متقاضیانی که در شغل های مورد نظر مثل کمک پرستاری، کسانی که آمده همکاری به بیماران هستند و راننده کامیون تجربه کاری کافی در این زمینه ها دارند، می توانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند.

مشاغل مورد نیاز پزشکی پروژه آتلانتیک

تقاضای مشاغل پزشکی در ایالت نوا اسکوشیا آتلانتیک همیشه در صدر جدول بوده است. 2 گروه شغلی پزشک متخصص و پزشک خانواده بیشترین تقاضا را در این ایالت کانادا دارند. بخش پزشکی برای کمک به مقامات در بهداشت عمومی و مرکز بهداشت ایزاک والتون تقاضای همکاری از جامعه پزشکی را دارد.

مشاغل مورد نیاز پزشکی پروژه آتلانتیک

مشاغل مورد نیاز ماهر پروژه آتلانتیک

ایالت نوا اسکوشیا آتلانتیک از متقاضیان نیروی کار ماهر که می خواهند برای کار در کشور کانادا اقدام کنند و دارای سطح مهارت 0، A ،B هستند. در مشاغلی مانند حسابداری، مدیریت، آموزش، پرستاری، حقوق و جامه شناسی نیاز به نیروی کار ماهر دارد. اما متقاضیان برای اینکه بتوانند در گروه نیروی کار ماهر نوا اسکوشیا قرار بگیرند باید حداقل 6 سال سابقه کاری داشته باشند، که از این 6 سال 1 سال سابقه کاری مفید برای متقاضی محسوب شده باشد. این پروسه تقاضای نیروی کاری ماهر در زمان خاصی به صورت محدود اتفاق می افتد.

لیست مشاغل مورد نیاز عبارتند از:

  • حسابدار و حسابرس مالی
  • مشاور ارشد حسابداری
  • تبلیغات و مارکتینگ
  • دستیاران بخش اداری
  • مهندسان عمران
  • پرستاری و روانپزشکی
  • پرستاری برای بخش اتاق عمل
  • مدرسان حرفه ای برای کالج و سایر بخش های آموزشی
  • مشاغل مربوط به حقوقی و وکالت
  • کارمندان بخش خدمات و اجتماعی

درآمد در نوا اسکوشیا آتلانتیک

حقوق یک شخص عادی به طور معمول در نوا اسکوشیا در سال حدود 113.000CAD (دلار کانادا) است. از کمترین میزان حقوق 28.500CAD (دلار کانادا) تا بیشترین میزان حقوق 503.000CAD (دلار کانادا) را متقاضی می تواند دریافت کند. افراد با این میانگین حقوقی که دریافت می کنند می توانند مخارج خانه، حمل و نقل و هزینه های دیگر زندگی خود را تامین کنند. پرداخت حقوق در شغل های مختلف بسیار متفاوت است.

درآمد در سایر مشاغل بدین صورت است:

  • مشاغل پزشکی سالیانه: 150.000CAD (دلار کانادا)
  • وکالت 135.000CAD (دلار کانادا)
  • دندانپزشکی 75.000CAD (دلار کانادا)
  • پرستاری 74.000CAD (دلار کانادا)

میزان حقوق ماهیانه کار در کانادا بسته به عواملی از جمله شرایط سنی، سوابق کاری، مدارک تحصیلی دارد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کشور کانادا از طرفی هم موضوع پیچیده ای است و هم گاهی اوقات گیج کننده می شود. اما بهتر است اگر شرایط مناسبی دارید، شانس خود را از دست ندهید. پروژه آتلانتیک کانادا یکی از پروژه های است که می توانید برای کاریابی در نظر بگیرید. این پروژه تنها پروژه ای است که هم می توانید در کشور کانادا کار کنید و هم می توانید اقامت کانادا را دریافت کنید. با یک تیر دو نشان بزنید. کشور کانادا کشوری مهاجرپذیر است. از نظر اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد. همچنین می توانید از تجربیات کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد موضوع مهاجرت به کانادا بهره مند شوید.

شانس خود را برای زندگی رویایی در کشور کانادا از دست ندهید. امید است که مقاله فوق در رابطه با مشاغل مورد نیاز پروژه آتلانتیک مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. هم چنین می توانید در قسمت نظرات سوالات خود بپرسید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهیم بود. در صورت نیاز هم می توانید برای مشاوره حضوری یا تلفنی با پشتیبانان ما تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *