اروپا, متفرقه

مستر کارت بیزینس از اروپا

مستر کارت بیزینس از اروپا

متقاضیان مهاجرت به اروپا جهت انجام تجارت و سرمایه گذاری می توانند با دریافت مستر کارت بیزینس از اروپا به راحتی به انجام معاملات بپردازند. از سایر پروسه ها می توان به خرید و فروش،. پرداخت و واریز مبالغ سرمایه گذاری، ثبت شرکت و پرداخت های شرکت اشاره کرد. قاره اروپا و کشورهای اروپا با توجه به ایجاد اتحادیه اروپا و کیفیت مناسب زندگی و شرایط مناسب برای مهاجرت امروز بیشترین تقاضا برای مهاجرت از جمله مهاجرت سرمایه گذاری را دارند لذا این افراد می توانند با استفاده از مستر کارت بیزینس از اروپا به خواسته های خود برسند. با توجه به تقاضای زیاد مهاجرت به کشورهای اروپایی مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مستر کارت بیزینس اروپا و شرایط آن اطلاعات لازم را در غالب این مقاله منتشر کرده اند.

اخذ مستر کارت بیزینس از اروپا

مستر کارت یک شرکت فناوری جهانی در صنعت پرداخت است. ماموریت این شرکت ایجاد معاملات ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس و صدور کارت های دیجیتالی و فیزیکی فراگیر و متصل می باشد. با استفاده از داده ها و شبکه های امن، این شرکت به افراد، موسسات مالی، دولت ها و مشاغل کمک می کند تا در انجام معاملات خود پرداخت نقدی را حذف کرده و به صورت اینترنتی این موارد انجام شود. مستر کارت در اروپا بسیار پذیرفته شده است. تقریبا هر تاجری که کارت اعتباری می گیرد، می تواند از کارت خود در 50 کشور اروپایی استفاده کند.

مستر کارت تقریبا در همه جای دنیا مانند شبکه Visa از پذیرش برخوردار است به این معنی که مشتریان تجاری می توانند پول بیشتری را در حساب خود در بیش از 52 میلیون مکان پذیرش در سراسر جهان انتقال دهند. کارت بدهی فاقد هزینه ماهانه، هزینه ارزی و هزینه برداشت و خودپرداز فقط با 2€ (یورو) در سراسر جهان است. مستر کارت بیزینس یکی از انواع مستر کارت های صادر شده است که برای تاجرین و سرمایه گذاران صادر می شود.

انواع مستر کارت بیزینس از اروپا

کارت های پرداخت هوشمند ویزا کار و مستر کارت دو کارت بسیار پر طرفدار و پر استفاده در میان کشورهای اروپایی است. مستر کارت بیزینس اروپا نوعی مستر کارت است که دارای 16 رقم است و انجام معاملات برای تاجرین و سرمایه گذاران را فراهم می کند. مستر کارت های بیزینس هم به صورت مجازی و هم به صورت فیزیکی صادر می شوند و موسسات و بانک های هماهنگ با شرکت مستر کارت این نوع کارت ها را صادر می کند.

معمولا مستر کارت بیزینس از اروپا در دسته های زیر صادر می شوند:

انواع مستر کارت بیزینسشرح
مستر کارت Prepaidاین نوع مستر کارت توسط بانک ها و موسسات به صورت سقف و با محدودیت برداشت به سرمایه گذاران و تاجرین ارائه می شود.
مستر کارت Creditاین نوع کارت ها اعتباری هستند و سرمایه گذاران می توانند به صورت نا محدود تا مدت زمان معین از این کارت ها استفاده کنند.
مستر کارت Debitاین نوع کارت ها که به نام کارت بدهی نیز شناخته می شوند دارای سقف مبلغ موجودی در بانک و مجاز به برداشت تناسب با مبلغ سپرده می باشد.

مزایای اخذ مستر کارت بیزینس از اروپا

با دریافت مستر کارت بیزینس از اروپا می توانید بیزینس و تجارت خود را با این کارت در سراسر اروپا انجام دهید و معاملات خود را با این کارت انجام دهید. با استفاده از این کارت ها پرداخت ها سریع تر و تسهیل تر شده و می توانید مبالغ بزرگ تر را در کسری از ثانیه با سهولت انتقال دهید. فناوری پرداخت مستر کارت بیزینس فرصت هایی را برای کاهش هزینه های عملیاتی و مدیریت ریسک فراهم می کند در حالی که سرعت و راحتی پرداخت ها را افزایش می دهد. کارت تجاری و شخصی به صورت جداگانه مهم است و به شما کمک می کند تا هزینه ها را پیگیری کنید. با مستر کارت بیزینس می توانید تمام معاملات به صورت جداگانه در صورتحساب ماهانه را داشته باشید، که نشان می دهد پول در کجا و کجا هزینه شده است.

لذا دیگر نیازی به نگه داشتن رسید یا نگه داشتن صندوق پول کوچک نیست. هر خریدی از جمله نام فروشنده، تاریخ خرید و مبلغ هزینه شده ثبت می شود. خدمات دارای ارزش افزوده مانند کمک در صورت سرقت یا گم شدن کارت، شامل می شوند. این کارت همچنین در برابر کلاه برداری محافظت می کند و محافظت از تراشه و کد پین و اقدامات پیشگیری در برابر کلاه برداری آنلاین، به آرامش خاطر شما کمک می کند.

همچنین از جمله مزایای استفاده از بیزنس کارت اروپا شامل:

  • کاهش هزینه های پرداخت و جلوگیری از مسافرت
  • کاهش خطر سرقت
  • کاهش کلاه برداری
  • افزایش امنیت
  • نقل و انتقال پول در زمان کوتاه در سراسر اروپا
  • عدم نیاز به کشور مقصد و انجام معامله خارج از اروپا
  • مدیریت آسانتر و کنترل بهتر هزینه ها
  • جداسازی حساب شخصی و حساب کاری

مزایای اخذ مستر کارت بیزینس از اروپا

شرایط اخذ مستر کارت بیزینس در اروپا

دریافت مستر کارت بیزینس از اروپا هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی با مراجعه به موسسات مالی و بانک ها قابل انجام است. لذا باید ابتدا در این مراکز حساب خود را افتتاح کنید. هدف از افتتاح حساب، داشتن حساب سرمایه گذاری و جلوگیری از موارد فساد مالی مانند پولشویی و کلاه برداری است. لذا با مراجعه به این مراکز می توانید یکی از انواع مستر کارت های بیزینس را با توجه به درخواست و مزایای ارائه شده انتخاب کنید.

جهت افتتاح و دریافت مستر کارت بیزینس از اروپا شرایط زیر مورد نیاز است:

  • داشتن مدارک شناسائی و هویتی
  • ارائه آدرس و اقامت در اتحادیه اروپا
  • گواهی ثبت رسمی برای انجام تجارت و بیزینس در اروپا مانند ثبت شرکت در آلمان
  • شماره شناسائی مالیاتی در کشور مقصد سرمایه گذاری در اروپا

لازم به ذکر است بانک و موسسه صادر کننده بسیار مهم می باشد و هر کدام از آنها می تواند مزایا و معایب مربوط به خود را داشته باشند.

فاکتورهای مهم انتخاب مستر کارت اروپا

برای انتخاب دریافت مستر کارت اروپا و انواع آن باید فاکتورهای مختلفی را بر اساس نیاز خود در نظر بگیرید. از جمله این فاکتورها بدین شرح هستند:

پارامترشرح
هزینه های معامله خارجیمسافران و مهاجران به طور یکسان باید کارت های اعتباری بدون هزینه تراکنش خارجی را در نظر بگیرند. جوایز احتمالی خریدهای کارت اعتباری را می توان با هزینه های معاملات خارجی که به طور معمول 3% ارزش خرید دارند، نفی کرد.
شرایط پاداشاگر قصد زندگی در اروپا دارید مهم است که قبل از تصمیم گیری برای دریافت کارت اعتباری جدید، شرایط پاداش را در نظر بگیرید. اگر در کشوری زندگی می کنید که بیشتر معاملات با پول نقد انجام می شود، ممکن است تأمین شرایط پاداش دشوار باشد.
هزینه سالانهمانند تمام کارتهای اعتباری، عاملی که باید در نظر گرفت هزینه سالانه است. هنگام انتخاب کارت با هزینه سالانه، انتخاب صحیح یا غلطی وجود ندارد زیرا تصمیم به این است که شما برای خریدهایی که روزانه انجام می دهید چه پاداشی می خواهید. هنگام انتخاب کارت اعتباری برای زندگی خود به عنوان مهاجر، هزینه سالیانه هر کارت اعتباری را که انتخاب می کنید در نظر بگیرید و اینکه آیا پاداش ها هزینه کارمزد را جبران می کند یا خیر.
مزایای سفرهمانطور که بسیاری از مسافران جهان می دانند، یکی از امتیازات مهم داشتن کارت اعتباری در خارج از کشور، گرفتن امتیاز برای پروازها و هتل ها است. دریافت سود برای خریدهایی که قبلا در برنامه ریزی انجام داده اید سودمند است و می تواند به شما برای سفرهای آینده در سراسر جهان امتیاز دهد. به عنوان یک مهاجر، ارزش دارد کارت های اعتباری با پاداش عالی سفر را در نظر بگیرید.

بهترین مستر کارت بیزینس از اروپا

همانطور که اشاره کردیم برای سرمایه گذاری در اروپا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می توانید مستر کارت بیزینس از اروپا را دریافت کنید. در حال حاضر موسسات و بانک های زیادی مستر کارت بیزینس را ارائه میدهند که هر کدام شامل هزینه های مختلف، مزایا و برتری هایی هستند. لذا در نمودار زیر می توانید از جمله برترین مستر کارت بیزینس های صادر شده را همراه با هزینه مشاهده کنید.

بهترین مستر کارت های بیزینس از اروپا و میزان هزینه

چنانچه علاقه مند به ثبت شرکت در اروپا مانند ثبت شرکت در هلند هستید می توانید چند و چون کار را از مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بدانید و با مشاوره تخصصی بهترین روش را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *