مهاجرت تحصیلی سوئیس

مدارس ایرانی سوئیس

مدارس ایرانی سوئیس

مدارس ایرانی سوئیس یکی از نقاط قوت این کشور محسوب می شود. این مدارس به شدت تحت حمایت دولت هستند. دانش آموزان بالقوه بی شماری در نقاط مختلف جهان از جمله ایران به دنبال تحصیل در این مدارس هستند. سوییس در قلب قاره اروپا واقع شده است. کشوری کوچک با سابقه طولانی در تعالی آموزش عالی، که قدمت آن به 1460 میلادی بر می گردد، دقیقا زمانی که قدیمی ترین دانشگاه های این کشور، دانشگاه بازل تاسیس شد. اگر تحصیل در مدارس ایرانی سوئیس را انتخاب کنید می توانید از مناظر زیبا دیدن کنید. چند فرهنگی را در بهترین حالت خود تجربه کنید و در برخی از شهرهای برتر در سطح بین المللی زندگی کنید. تعداد دانشجویان بین المللی که سوئیس را برای تحصیل انتخاب می کنند سال به سال در حال افزایش است. این مقاله با سعی و تلاش فراوان و با همکاری و مشاوره دقیق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما ارائه شده است.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی سوئیس

سوئیس به عنوان یک کشور توسعه یافته و صلح آمیز دومین خانه مهاجران از نقاط مختلف جهان است. با تحصیل در مدارس ایرانی سوئیس این شانس را خواهید داشت. تا با مردمی از فرهنگ های مختلف دوست شوید و با زبان های مختلف آشنا شوید. علاوه بر دانش و مهارت هایی که در طول سفر تحصیلی خود به دست می آورید. مدرکی است که در پایان تحصیل به عنوان پاداشی برای تلاش سخت خود دریافت می کنید. از آنجایی که سوئیس دارای یک سیستم آموزشی بسیار مورد توجه است. مدرک تحصیلی این موسسات درهای زیادی را در حرفه شما در هر نقطه از جهان باز می کند. علاوه بر این سوئیس گزینه های متنوعی از سرگرمی را برای کاوش در روزهای تعطیل به شما ارائه می دهد. طبیعت سوئیس با کوه ها، دریاچه ها و رودخانه های مسحور کننده اش یک فرار عالی از استرس زندگی تحصیلی شماست.

دوره های حرفه ای در مدارس ایرانی سوئیس

دانش آموزان در مدارس ایرانی سوئیس با اعداد 6 (بالاترین) تا 1 (کمترین) نمره می گیرند. آنها همچنین در پایان سال تحصیلی در آزمون هایی شرکت می کنند تا دانش جمع آوری شده خود را آزمایش کنند. در پایان سال بسته به عملکرد، دانش آموزان یا به سال بعد می روند و به تحصیل ادامه می دهند. یا اینکه سال قبل را دوباره تکرار می کنند.

این یک انتخاب ارجع برای اکثر دانش آموزان جوان در مدارس ایرانی سوئیس است. اینجاست که آنها می توانند مهارت هارا در مدرسه بیاموزند. همچنین ببینند که چگونه از طریق تجربه دست اول در شرکت هایی که دوره های کارآموزی و بین شرکتی ارائه می دهند آموزش ببینند. این دوره 2 تا 4 سال طول می کشد و به دانش آموزان اجازه می دهند تا دانش علمی و فنی را کسب کنند.

تعطیلات در مدارس ایرانی سوئیس

تعطیلات در مدارس ایرانی سوئیس توسط کانتون های جداگانه تعیین می شود. مدارس ایرانی سوئیس معمولا 5 تعطیلات استاندارد در هر سال دارند که در این بخش به خوبی برای شما به تصویر کشیده شده اند:

تعطیلات مدارس ایرانی سوئیسهمچنین روز ملی سوئیس که در جوامع فردی جشن گرفته می شود در تعطیلات تابستانی مدارس قرار می گیرد.

 

سیستم آموزشی در مدرسه ایرانی بلبل سوئیس

مدرسه ایرانی بلبل در شهر زوریخ واقع شده است و یک مکتب فارسی پویا، مرتبط و اصیل است. این مدرسه دارای فضای هیجان انگیزی است که در آن می توانید فرهنگ فارسی را کشف کنید و زبان را یاد بگیرید. در این مدرسه از معلمان با تجربه و هنرمندان حرفه ای برای تحقق چشم انداز های خود استفاده می کنند. برنامه درسی این مدارس از فلسفه مونته سوری و رجیو امیلیا الهام گرفته شده است. همچنین این مدرسه به نوآوری و نوآفرینی درسوئیس کمک شایانی کرده است. سیستم آموزشی مدرسه بلبل به 4 دسته تقسیم می شود که عبارت اند از:

دوره شکوفه باز در مدرسه ایرانی بلبل سوئیس

این دوره برای دانش آموزان 2 تا 4 سال برگزار می شود. این دسته از دانش آموزان از طریق داستان، هنر و آواز، با زبان فارسی ارتباط معناداری برقرار می کنند. برنامه های درسی چند حسی در این مدارس شامل حرکت، موسیقی و هنر برای کنش به ادغام یادگیری و تشویق مکالمه است. موسیقی نقش مهمی در یادگیری ریتم و صداهای زبان دارد. در حالی که حرکات ذهن و بدن را برای یادگیری یکپارچه تر به هم متصل می کند. نمایش عروسکی، هنر و رقص از محبوب ترین فعالیت های این گروه است

دوره شکوفه باز در مدرسه ایرانی بلبل سوئیس

دوره شادی در مدرسه ایرانی بلبل سوئیس

این دوره از مدارس ایرانی بلبل برای کودکان 4 تا 7 ساله است. که در این دوره شروع به معرفی الفبای فارسی از طریق داستان های سرگرم کننده و بازی های مختلف می کنند. همچنین لایه های مختلف زبان را با استفاده از یک برنامه درسی موضوعی بررسی می کنند. در بخش هنر و صنایع دستی کلاس ها از مفاهیم آشنا مانند رنگ ها، حیوانات، خانواده و اعظای بدن با الهام از فولکلور و اصطلاحات ایرانی برای معرفی جنبه های مختلف فرهنگ ایرانی استفاده می کند. در پایان هر کلاس درس های جلسه قبل را از طریق بداهه گویی هدایت شده مرور می کنند.

سن شوق در مدرسه ایرانی بلبل سوئیس

این دوره برای کودکان 7 تا 12 سال است. در این بخش شروع به تقویت روش خواندن کل زبان می کنیم. به دانش آموزان کمک می کنند تا با واژگان و عبارات استفاده شده در متون و داستان ها بیشتر آشنا شوند. دوره رسمی نویسندگی در این مدارس پس از بهبود مهارت های خواندن شروع می شود. این کلاس بر اساس تسلط بچه ها دارای بخش های متعددی است. علاوه بر دروس رسمی خواندن و نوشتن، هر کلاس شامل موسیقی، هنر، بازی و آموزش فرهنگی نیز می شود. دانش آموزان این مدرسه از طریق سفرهای مجازی که نقاط دیدنی و تاریخی را نشان می دهد، مناطق زیبا و متنوع ایران را کشف می کنند. هر دانش آموز از طریق جشن ها، سنت ها، هنر و آشپزی بیشتر درباره میراث خود آموزش می بیند. در آخر این که اگر تصمیم نهایی برای مهاجرت به سوئیس و تحصیل در سوئیس گرفته اید با مشاوران متخصص و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *