مهاجرت به کشور کانادا

محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری

محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری

بخش عمده ای از موفقیت محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری، درکوه پایه های راکی و بسیاری از فعالیت های باز در تمام طول سال ارائه می شود. به عبارت دیگر، تمامی افرادی که به دنبال زندگی مقرون به صرفه در کانادا هستند، زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری می باشد. کلگری بزرگترین شهر در سالتان آلبرتای کانادا می باشد، که هر ساله مهاجران بی شماری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. علاوه بر این، به دلیل اقتصاد قوی خود، با مشاغل فراوان در صنعت نفت و گاز شناخته شده است. نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایراناین مقیم در کلگری، کیفیت بالای زندگی در این مناطق می باشد.

هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری

اصلی ترین مبحثی که اغلب اتباع خارجی قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری فراموش می کنند، هزینه زندگی در این مناطق می باشد. زیرا هزینه زندگی در کلگری بسته به سلیقه مهاجران و سبک زندگی آنها می تواند بسیار متغیر باشد. اما به طور کلی هزینه زندگی در کلگری بالا است، اما کیفیت زندگی در این مناطق عالی است. اصلی ترین بخش هزینه زندگی در کلگری، هزینه اجاره اقامتگاه در این شهر می باشد. اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در نزدیکی مرکز شهر حدود 1600CAD (دلار کانادا) در ماه و حدود 750CAD (دلار کانادا) برای هزینه های عمومی هزینه دارد. اما با وجود هزینه های بالای زندگی، کلگری همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین شهرها برای زندگی در کانادا محسوب می شود.

برخی از اصلی ترین بخش ها در هزینه زندگی مهاجران در محل سکونت ایرانیان در کلگری در نمودار زیر ارائه شده است:

اصلی ترین بخش ها در هزینه زندگی مهاجران در محل سکونت ایرانیان در کلگری

بهترین مناطق کلگری برای سکونت اتباع ایرانی

هر ساله بیش از صدها تبعه خارجی به ویژه اتباع ایرانی، برای سکونت در مناطق مختلف کلگری به این شهر زیبا مهاجرت می کنند. کلگری نیز همانند اغلب شهرهای مدرن جهان، مناطق متعددی را در اختیار افرادی که به دنبال زندگی آرام در کانادا هستند ارائه می  دهد. اما به دلیل وسعت زیاد کلگری، انتخاب بهترین منطقه جهت سکونت، یکی از بزرگترین چالش های اتباع ایرانی در این شهر می باشد. زیرا هر یک از مناطق کلگری با توجه به سبک زندگی افراد با مزایا و معایب متعددی همراه خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت اتباع ایرانی به کلگری را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به کلگری

در جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان ارائه شده، می توانید با بهترین مناطق کلگری جهت سکونت ایرانیان آشنا شوید:

خصوصیاتبهترین مناطق کلگری برای سکونت اتباع ایرانی
آن دسته از افرادی که به دنبال تفریحات متعدد در کلگری هستند، خط کمربند این شهر بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.خط کمربند کلگری
منطقه ویکتوریا که به دلیل معماری و مکان های تفریحی اش بسیار محبوب است، ارزش اقامت را خواهد داشت. انواع چیزها برای دیدن و انجام دادن در این منطقه وجود دارد.ویکتوریا
مناظر رودخانه، رستوران ها و خرید تنها مواردی هستند که اتباع ایرانی در مورد کنزینتون دوست دارند.کنزینگتون
این منطقه از کلگری یکی از محبوب ترین محله های کلگری به ویژه برای جوانان می باشد. منطقه SW که در نزدیکی مرکز شهر کلگری واقع شده یکی از پرجنب و جوش ترین  مناطق این شهر محجسوب می شود.منطقه SW

بهترین مناطق کلگری برای سکونت اتباع ایرانی

چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری

زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری نیز همانند سایر شهرهای کانادا در کنار مزیت های فراوان، دارای چالش های متعددی نیز در حوزه های مختلف می باشند. یکی از اصلی ترین چالش های زندگی در این مناطق تابستان های کوتاه می باشد، تابستان های کوتاه در کلگری برای بسیاری از افراد مشکل زندگی در این مناطق است. یکی دیگر از چالش های زندگی در کلگری نوسانات اقتصادی در این شهر می باشد. ارتباط نزدیک کلگری با نفت و گاز به این معنی است که به شدت در معرض رکود اقتصادی در صنعت است. در نهایت اینکه، هزینه بالای زندگی در این شهر نیز به یکی از چالش های اساسی زندگی در کلگری تبدیل شده است. هزینه زندگی در کلگری به نسبت برخی از شهرهای کوچک در کانادا بالاتر خواهد بود.

شرایط آب و هوایی در محل سکونت ایرانیان در کلگری

آن دسته از افرادی که به دنبال اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری هستند، در قدم اول باید با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شوند. کلگری از زیباترین آب و هوای کانادا برخوردار است، اما به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن شهرت دارد. بادهای معروف شینوک می توانند دمای کلگری را از یک دقیقه به دقیقه دیگر به شدت تغییر دهند. به طور کلی کلگری آفتابی ترین شهر بزرگ کانادا است، که نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر در طول سال ملایم تر خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که، تابستان ها دراین مناطق گرم است، و میانگین دما در 25 درجه سانتیگراد قرار دارد. اما زمستان ها در کلگری نسبتا معتدل هستند، در مقایسه با شهرهای شمال کانادا شرایط مطلوب تری دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری

در بخش پایانی مقاله محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری به پرسش های پرتکرار شما پاسخ می دهیم:

  • چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری به چه صورت است؟ زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری نیز همانند سایر شهرهای کانادا در کنار مزیت های فراوان، دارای چالش های متعددی نیز در حوزه های مختلف می باشند. یکی از اصلی ترین چالش های زندگی در این مناطق تابستان های کوتاه می باشد، تابستان های کوتاه در کلگری برای بسیاری از افراد مشکل زندگی در این مناطق است. یکی دیگر از چالش های زندگی در کلگری نوسانات اقتصادی در این شهر می باشد. ارتباط نزدیک کلگری با نفت و گاز به این معنی است که به شدت در معرض رکود اقتصادی در صنعت است.
  • هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری چگونه است؟ اصلی ترین مبحثی که اغلب اتباع خارجی قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در کلگری فراموش می کنند، هزینه زندگی در این مناطق می باشد. زیرا هزینه زندگی در کلگری بسته به سلیقه مهاجران و سبک زندگی آنها می تواند بسیار متغیر باشد. اما به طور کلی هزینه زندگی در کلگری بالا است، اما کیفیت زندگی در این مناطق عالی است. اصلی ترین بخش هزینه زندگی در کلگری، هزینه اجاره اقامتگاه در این شهر می باشد. اجاره یک آپارتمان 1 خوابه در نزدیکی مرکز شهر حدود 1600CAD (دلار کانادا) در ماه و حدود 750CAD (دلار کانادا) برای هزینه های عمومی هزینه دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *