مهاجرت به کشور فرانسه

محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس با خط ساحلی خیره کننده، تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش هر ساله مهاجران بی شماری را به این نقطه از فرانسه جذب می کند. به عبارت دیگر، تصور محیطی زیباتر از این جواهر درخشان،که بین کوه و دریا قرار گرفته بسیار سخت است. نیس که مدت ها محل اقامت مجموعه ای از گردشگران بین المللی وفادار است، دارای جامعه مهاجر پویا می باشد.

طی سال های اخیر آمریکایی های بیشتری نیز به محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس مهاجرت کرده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کوله باری از تجربه در امر مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان در نیس می باشد. در نهایت اینکه، زندگی در یک شهر بین المللی در جنوب فرانسه، به ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر مزیت های بی شماری را به همراه خواهد داشت.

هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

یکی از اصلی ترین مواردی که همواره مورد بی توجهی مهاجران قرار می گیرد، هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان در نیس می باشد. هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس، به طور قابل توجهی گرانتر از سایر مقاصد اقامتی در فرانسه می باشد.  در حالی که می توانید گزینه های بودجه ای برای غذاخوری، حمل و نقل و حتی خدمات بهداشتی پیدا کنید، هزینه های واقعی در این شهر از مسکن ناشی می شود. میانگین قیمت یک آپارتمان در نیس حدود 5590€ (یورو) در هر متر مربع می باشد. هزینه اجاره اقامتگاه نیز در نیس، حدود 1100€ (یورو) در ماه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که، هزینه زندگی در نیس، بسته به منطقه سکونت مهاجران و سبک زندگی آنها در این شهر متفاوت خواهد بود.

در نمودار ارائه شده در این بخش از مقاله، می توانید با برخی از هزینه های رایج زندگی در محل سکونت ایرانیان در نیس آشنا شوید:

برخی از هزینه های رایج زندگی در محل سکونت ایرانیان در نیس

بهترین مناطق نیس جهت سکونت ایرانیان

نیس به عنوان پنجمین شهر بزرگ فرانسه، دارای مناطق مختلفی می باشد، که فرهنگ های مختلفی از جمله ایتالیایی، انگلیسی و فرانسوی را با یکدیگر ادغام کرده است. هر محله در نیس احساس عجیب و غریب خود را دارد، و هر کدام چیزی منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. بنابراین پیدا کردن بهترین منطقه جهت اقامت در نیس، ممکن  است کمی چالش برانگیز باشد. البته لازم به ذکر است که، اغلب اقامتگاه های نیس به دلیل استقبال بیش از حد مهاجران و گردشگران خیلی سریع رزرو می شوند. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از عزیمت به این شهر، محل سکونت خود را به طور کامل رزرو کنید.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت اتباع ایرانی به نیس را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به نیس

در جدولی که در این بخش مقاله برای شما عزیزان تهیه و ارائه کرده ایم، می توانید با بهترین مناطق نیس جهت سکونت ایرانیان آشنا شوید:

بهترین مناطق نیس جهت سکونت ایرانیانخصوصیات
شهر قدیمیاغلب اتباع ایرانی که برای اولین بار به این شهر نقل مکان می کنند، در شهر قدیمی نیس ساکن می شوند. زیرا این منطقه دسترسی مطلوبی به نسب سایر نقاط نیس دارد.
آنجلسبهترین منطقه برای پیاده روی در طول روز و لذت بردن از مناظر طبیعی نیس، محله آنجلس می باشد.
گامبتابهترین قسمت از نیس برای اقامت مقرون به صرفه در این شهر، محله گامبتا است.
لی پورتلی پورت منطقه ای در اطراف بندر است و در حال حاضر یکی از شیک ترین مناطق نیس محسوب می شود.
مدسیناگر به دنبال اقامت در یک منطقه مدرن هستید،  که در نزدیکی مرکز شهر باشد، مدسین بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مزایای اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس، مقصد نهایی بسیاری از افرادی است که به دنبال ادامه زندگی در اروپا هستند. برخی از مهمترین مزیت های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس عبارت اند از:

  • محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس مترادف با کیفیت بالای زندگی است.
  • یکی از بزرگترین جاذبه های شهر نیس آب و هوای دلپذیر مدیترانه ای آن است.
  • جنوب فرانسه به ویژه شهر نیس مملو از تاریخ و فرهنگ است، که محل سکونت ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس فرصت های زیادی را برای فعالیت در فضای باز فراهم می کند.
  • اصلی ترین مزیت زندگی در محل سکونت ایرانیان در نیس، موقعیت مناسب این شهر می باشد.
  • بهره مندی از سیستم حمل و نقل ایده آل و پیشرفته نیس از دیگر امتیازات زندگی در این شهر به شمار می رود.

مزایای اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

سبک زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

آن دسته افرادی که قصد عزیمت به نیس را دارند، در قدم اول باید با سبک زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر آشنا شوند. نیس بیش از همه شهری پر نشاط و پر از فعالیت های متنوع و جالب است، و همیشه چیزی در جریان است و ساکنان آینده می توانند انتظار یک تقویم اجتماعی کامل از رویداد ها را داشته باشند. میدان های وسیع شهر و کنار ساحل به سبک پیاده روی، مکان های عالی برای جشنواره ها و کنسرت های سالانه است.

همچنین فراتر از باشگاه ها، انجمن ها و فعالیت های فرهنگی، یکی از جذابیت های اصلی مهاجرت به نیس ریتم های آرام سبک زندگی مدیترانه است. اتباع ایرانی باید به پیاده روی های صبحگاهی در کنار دریا، ناهارهای طولانی و مناظر فوق العاده بالای دامنه تپه عادت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به فرانسه، با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات مهم درباره محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس

  • هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس به چه صورت است؟ یکی از اصلی ترین مواردی که همواره مورد بی توجهی مهاجران قرار می گیرد، هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان در نیس می باشد. هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نیس، به طور قابل توجهی گرانتر از سایر مقاصد اقامتی در فرانسه می باشد.  در حالی که می توانید گزینه های بودجه ای برای غذاخوری، حمل و نقل و حتی خدمات بهداشتی پیدا کنید، هزینه های واقعی در این شهر از مسکن ناشی می شود. میانگین قیمت یک آپارتمان در نیس حدود 5590€ (یورو) در هر متر مربع می باشد. هزینه اجاره اقامتگاه نیز در نیس، حدود 1100€ (یورو) در ماه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که، هزینه زندگی در نیس، بسته به منطقه سکونت مهاجران و سبک زندگی آنها در این شهر متفاوت خواهد بود.
  • بهترین مناطق نیس جهت سکونت ایرانیان کدام اند؟ شهر قدیمی، آنجلس، گامبتا، لی پورت و مدسین
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *