مهاجرت به کشور فرانسه

محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت

محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت

محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت به دلیل اقتصاد، مشاغل و کیفیت زندگی بالا در صدر بهترین مناطق فرانسه قرار دارد. اغلب افرادی که به نانت مهاجرت کرده اند، موافق هستند نانت مکانی عالی برای زندگی در فرانسه است. کیفیت زندگی بالا در این مناطق به دلیل محیط زیست و همچنین مهمانوازی ساکنان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت می باشد. البته لازم به ذکر است که، نانت که در نظر سوررئالیست ها شهری است که در آن هر چیزی ممکن است، ویژگی شاعرانه شگفت انگیزی دارد. به طور کلی، محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت، جایی است که مردم می توانند رویاهای خود را تحقق بخشند، و سالانه چندین هزار ساکن جدید را جذب می کنند.

یکی از بزرگترن مزیت های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت این است که، مجموعه گسترده و متنوعی از آپارتمان ها و خانه ها برای اجاره یا خرید، در اختیار اتباع خارجی قرار دارد. علاوه بر این، محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت، مکانی سرشار از مناطق با شکوه است که می توان به سادگی جهان را تماشا کرد. نانت یک شهر بندری اقیانوس اطلس در مصب رودخانه است، این شهر در 20 سال گذشته یکی از 3 شهر برتر فرانسه از نظر توسعه فرهنگی، اقتصادی و جمعیتی بوده است. متروپول نانت با بیش از 680000 نفر جمعیت، ششمین منطقه شهری بزرگ فرانسه است. همچنین یکی از جوان ترین مناطق کلان شهر فرانسه نیز محسوب می شود.

نکات امنیتی در خصوص محل سکونت ایرانایان مقیم در نانت

آن دسته از افرادی که قصد ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت را دارند، در قدم اول باید با نکات امنیتی این شهر آشنا شوند. با اینکه نانت ششمین شهر بزرگ فرانسه است، همانطورکه گفته شد همه چیز آنقدر هم بزرگ نیست. وقتی با این شهر به خوبی آشنا می شوید، کوچک به نظر می رسد. با این حال، عاقلانه است که قبل از عزیمت به این شهر، با محیط اطراف خود به خوبی آشنا شوید، و به غرایز خود در شرایط ایمنی اعتماد کنید. به طور مثال، شهروندان نانت به مهاجران توصیه کرده اند که در هنگام بیرون رفتن در شب، وسایل خود را نزدیک خود نگه دارند. علاوه بر این هنگام استفاده از اتوبوس، بهتر است در انتهای اتوبوس ننشینید.

در نمودار زیر می توانید با روند مهاجرت اتباع ایرانی به نانت طی سال های اخیر آشنا شوید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به نانت

جهت آشنایی بیشتر با دیگر نکات امنیتی در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت به مواردی که در بخش زیر به آنها اشاره شده توجه فرمایید:

  • پیاده روی به خصوص در شب بهتر است در اماکن خلوت این شهر صورت نگیرد.
  • در صورت بیماری شدید در نانت حتما به مراکز معتبر پزشکی در این شهر مراجعه فرمایید.
  • بر خلاف برخی از شهرهای فرانسه، جیب برهای متعددی در سطح شهر حضور دارند، که حین قدم زدن در شهر باید مراقب باشید.
  • جهت انتخاب اقامتگاه در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت، حتما به مشاورین املاک مجاز در این شهر مراجعه فرمایید.
  • کلاهبرداری های متعددی در زمینه های مختلف در نانت وجود دارد.

فعالیت های متداول در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت

بهترین کارهایی که در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت می توان انجام داد از تاریخ طولانی شهر و مکان های بسیار زیبا گرفته، همگی در دسترس خواهند بود. این شهر سرزنده و دلپذیر است، که طیف خوبی از چیزها را برای دیدن و انجام دادن را به تمامی شهروندان و گردشگران ارائه می دهد. نانت شهری پر از مکان های دیدنی جالب مانند قلعه و کلیسای جامع است، که مکان های مد روز و فن آوری های زیادی برای لذت بردن از آن وجود دارد. به عبارت دیگر، نانت علاوه بر جاذبه های دست ساز، به خاطر تاکستان های خود مشهور است. به طور کلی، افرادی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت را دارند، به خوبی در طول روز زمان اضافی خود را به گشت و گذار در این شهر می پردازند.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با برخی از مهمترین فعالیت های رایج در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت آشنا شوید:

فعالیت های متداول در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانتتوضیحات
قلعه دوک های بریتانیاییقلعه دوک های بریتانیایی در فاصله چند قدمی ایستگاه قطار این شهر واقع شده است. این قلعه دژی به سبک رنسانس است که موزه تاریخی شهری را در خود جای داده است.
پاساژ پومرایاین پاساژ در قلب نانت واقع شده است، که در قرن نوزدهم ساخته شده، و به سبک کلاسیک رنسانس طراحی شده است.
بوفایبوفای قدیمی ترین ناحیه مرکز شهر نانت است، این منطقه بهترین گزینه برای پیاده روی در نانت است.
بازار تالنساکاصلی ترین و بزرگترین بازار در نانت است، که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. یکشنبه ها در بازار تالنساک بسیار پر جنب و جوش است.

فعالیت های متداول در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت

الزامات زبانی در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت

یکی از بزرگترین چالش هایی که اتباع خارجی حین اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در نانت با آن مواجه هستند، الزامات زبانی موجود در این شهر می باشد. بر خلاف اغلب شهرهای اروپایی، برای اقامت در نانت باید به خوبی با زبان محلی این شهر آشنا شوید، زبان رسمی مردم نانت زبان فرانسوی است. آنها یک سیاست بسیار محکم برای تداوم زبان فرانسوی دارند، که این امر برای تقویت زبان فرانسوی مهاجران بسیار مفید است. علاوه بر این، ماندن در خانواده های میزبان فرانسوی این روند را تسریع می کند. اغلب مردم نانت، مهاجران را تشویق می کنند که حتی با دوستان آمریکایی خود در برنامه فرانسوی صحبت کنند. تقریبا هیچ فردی در نانت انگلیسی صحبت نمی کند، و اگر هم صحبت می کنند فقط چند کلمه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به فرانسه، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *