مهاجرت به کشور کانادا

محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال

محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال

افرادی که تصمیم خود را برای تجربه یک زندگی لذت بخش در کانادا گرفته اند، محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال گزینه مناسبی برای آنها خواهد بود. مونترال سومین شهر بزرگ کانادا و دومین شهر بزرگ عمدتا فرانسوی زبان در جهان غرب پس از پاریس است. شهرت محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال به خاطر شب زنده داری پر جنب و جوش در تمامی نقاط این شهر می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کوله باری از تجربه در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال می باشد. مونترال تا به امروز شهر شلوغ و جهانی برای تمامی افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری و زندگی بهتر در خارج از کشور هستند. محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال نسبت به یک منطقه معمولی آمریکای شمالی، احساس اروپایی تری دارد.

نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال این است که، هزینه زندگی در این مناطق به نسب سایر شهرهای کانادا بسیار مقرون به صرفه تر است. البته لازم به ذکر است که، مونترال یکی از بهترین مکان های کانادا، اگر نگوییم جهان، برای تربیت کودکان است. حدود نیم میلیون کودک خوش شانس در مونترال زندگی می کنند، که این شهر را خانه خود می دانند. همچنین بسیاری از والدین به این شهر نقل مکان کرده اند، زیرا زندگی خانوادگی در مونترال امکان انتخاب، راحتی و مقرون به صرفه بودن را فراهم می کند. محله های مونترال پراکنده از پارک های عمومی و زمین های بازی متعدد می باشد.

بهترین مناطق برای سکونت ایرانیان در مونترال

مونترال شهر محله هایی است که هر یکی از آنها جذابیت های منحصر به فردی دارند، که انتخاب بهترین منطقه را برای اقامت در این شهر دشوار می کند. اما بهترین مناطق مونترال برای سکونت ایرانیان در این شهر، اغلب در اطراف مرکز شهر مونترال می باشد. محل زندگی در مونترال به ترجیحات و نیازهای خاص مهاجران بستگی دارد، بنابراین بررسی تمامی مناطق مونترال قبل از عزیمت به این شهر، امری بسیار ضروری خواهد بود. تصمیم گیری در مورد محل زندگی در مونترال ممکن است مدتی طول بکشد، بنابراین سعی کنید تا زمانی که به آنجا نرسیده اید، و بیشتر شهر را ندیده اید، به مکانی طولانی مدت در این شهر متعهد نشوید. اما نگران نباشید، زیرا جریان ثابتی از اقامتگاه های اجاره ای در مونترال در اختیار اتباع ایرانی قرار دارد.

در جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان ارائه کرده ایم، می توانید با محبوب ترین مناطق مونترال آشنا شوید:

محبوب ترین مناطق مونترال جهت سکونت ایرانیانتوضیحات
ویل ماریویل ماری در مرکز شهر مونترال واقع شده است، که شامل منطقه تجاری مرکزی و خیابان های تجاری اصلی می شود.
گریفین تاوناوج مهاجرت و اسکان در زمان قحطی و پس از آن به این منطقه از مونترال بوده است، که اغلب کارگران غیر ماهر با قایق وارد شدند.
مونت رویالمحله مونت رویال مستقیما در شمال شرقی مرکز شهر مونترال واقع شده است، که خانه بیشترین تعداد هنرمندان نیز  می باشد.
مک گیلمک گیل یکی از مناطق یهودی نشین در مونترال است، که اغلب به عنوان منطقه ای برای بازنشستگان شناخته می شود. اغلب افراد برای دوری از مناطق پر جنب و جوش مرکز مونترال، به مک گیل مهاجرت می کنند.

شرایط آب و هوایی در محل سکونت ایرانیان در مونترال

بررسی شرایط آب و هوایی محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال، کمک های بسزایی را به تمامی مهاجران در طول اقامت در  مونترال خواهد کرد. مونترال چهارفصل متمایز را تجربه می کند، و زمستان ها در این شهر با آنچه اغلب مهاجران در کشور مادری خود به آن عادت دارند متفاوت است. پوشش برف در این مناطق را می توان از اوایل دسامبر، تا اواخر مارس انتظار داشت، هرچند که سال به سال متغیر است. به طور کلی، ژانویه و فوریه در این مناطق سرد هستند، و دمای هوا اغلب به منفی 20 درجه سانتیگراد یا کمتر می رسد. فصل بهار در این مناطق معمولا کوتاه  است، با یک ماه مه گرم که منجر به تابستان های گرم و مرطوب می شود. در آخر اینکه، رنگ های پاییز در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال منفجر می شوند، با برگ های نارنجی و قهوه ای که کوه رویال و پارک های بزرگ اطراف جزیره را می پوشاند.

شرایط آب و هوایی در محل سکونت ایرانیان در مونترال

هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال

بزرگترین امتیاز مالی برای هر فردی که در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال زندگی می کند، هزنیه زندگی مقرون به صرفه در این مناطق می باشد. یکی از اصلی ترین بخش های هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال، که قسمت عمده ای از بودجه ماهانه افراد را تشکیل می دهد، هزینه اجاره اقامتگاه است. قیمت ملک و اجاره در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال مقرون به صرفه تر از بسیاری از مناطق این شهر خواهد بود. به طور مثال، یک اتاق مناسب در یک آپارتمان مشترک در  یک محله امن در مونترال را می توان با حداقل 490CAD (دلار کانادا) در ماه اجاره کرد. همچنین برخی از آپارتمان های یک خوابه در این مناطق از 650CAD تا 890CAD (دلار کانادا) شروع می شود. البته این ارقام پایه هستند، که بسته به سلیقه و انتظارات می تواند متفاوت باشد.

به طور کلی، هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال مقرون به صرفه است، اما این می تواند با دستمزد کمی کمتر و مالیات بالاتر از میانگین ملی جبران شود. البته لازم به ذکر است که، آب و برق خانگی در این مناطق قیمت کاملا مناسبی دارد و به طور کلی در ماه هزینه دریافت می کنند. با این حال، خواربار فروشی ها و غذا خوردن در بیرون از میانگین ملی بالاتر است. اما هزینه حمل و نقل در محل سکونت ایرانیان مقیم در مونترال به طور قابل توجه پایین تر از سایر شهرهای کانادا می باشد. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص مهاجرت به کانادا، برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *