مهاجرت به کشور فرانسه

محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی با آب و هوای گرم، خط ساحلی خیره کننده و سبک زندگی آرام بسیاری از مهاجران را به این منطقه می کشاند. مارسی ترکیبی بی نظیر از جذابیت دنیای قدیم و انرژی مدرن را به تمامی مهاجران از سراسر جهان ارائه می دهد. نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی این است که، این مناطق دارای فرهنگی غنی و متنوع است، که از مهاجران استقبال می کند و آنها را در آغوش می کشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کوله باری از تجربه در امر مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی می باشد. همچنین آب های عمیق مارسی در مجاورت مناطق ایرانی نشین، تا جایی که چشم می بیند کشیده شده است. زندگی در مارسی مثل این است که همواره در یک تعطیلات دائمی باشید.

در حالی که سرعت آرام زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی، نسب به پاریس یا لیون استرس کمتری دارد، اما می تواند یک نقطع ضعف باشد. این نگرش آرام به خدمات کندتر در رستوران ها، مغاذه ها و امور اداری در مارسی ترجمه می شود. شهر مارسی در سال 600 قبل از میلاد توسط یونانی ها تاسیس شد و تا به امروز به عنوان قدیمی ترین شهر فرانسه شناخته شده است. همچنین از کلیسای نمادین نوتردام دلاگارد گرفته تا منطقه چند صد ساله لوپانیر هر گوشه از مارسی حکایتی دارد. میراث فرهنگی مارسی به ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر، نه تنها مایه افتخار مردم محلی است، بلکه حس منحصر به فردی از مکان را نیز تقویت می کند. یکی از بهترین چیزهای زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی، فضای چند فرهنگی در این مناطق است.

چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

همانند اغلب شهرهای مدرن جهان، زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی نیز دارای چالش های محدودی در حوزه های مختلف می باشد. بنابراین تمامی افرادی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی را دارند، در کنار مزیت های این شهر باید با برخی از معایب مارسی نیز آشنا شوند. یکی از اصلی ترین چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی آلودگی بیش از حد مارسی است. متاسفانه مانند بسیاری از مراکز شهری، مارسی با سطوح بالای آلودگی دست و پنجه نرم می کند. به طور کلی، سطوح بالای ترافیک و خروجی های صنعتی به کاهش کیفیت هوا کمک کرده است. همچنین افزایش زباله های دریایی مانند تورهای ماهیگیری، و بطری های پلاستیکی ناشی از فعالیت بندری در مارسی نیز وجود دارد.

در نمودار زیر می توانید روند مهاجرت اتباع ایرانی به مارسی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند مهاجرت اتباع ایرانی به مارسی

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با دیگر چالش های زندگی در مارسی آشنا شوید:

چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسیتوضیحات
ازدحام جمعیتاز اواسط ژوئن تا آگوست، مارسی به یک مرکز شلوغ تبدیل می شود، که انبوهی از گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این هجوم مردم منجر به شلوغی خیابان های مارسی شده است.
نرخ جرم بالابزرگترین نقطه ضعف زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی نرخ بالای جرم و جتایت در این مناطق است. در نزدیکی حومه جنایات خشونت آمیز زیاد است.
فرصت های شغلی محدودبازار کار مارسی محدود است، به خصوص زمانی که با پاریس یا لیون مقایسه شود. نرخ بیکاری نیز در این شهر بالاتر از میانگین کشوری است.
گربه های ولگردیکی از معایب کمتر شناخته شده در این مناطق، وجود گربه های ولگرد است.

چالش های زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

بهترین مناطق مارسی برای سکونت ایرانیان

مارسی به عنوان دومین شهر بزرگ و قدیمی فرانسه دارای مناطق ویژه ای برای سکونت مهاجران به ویژه اتباع ایرانی می باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین منطقه برای زندگی در مارسی امری چالش برانگیز برای اتباع ایرانی می باشد. به عبارت دیگر، پرطرفدارترین محله های مارسی، تنوع این شهر جذاب را روشن می کند. یکی از بهترین مناطق مارسی برای سکونت ایرانیان بندر قدیمی مارسی می باشد. اغلب اتباع ایرانی که برای اولین بار به این شهر نقل مکان می کنند، در بندر قدیمی مارسی ساکن می شوند. بندر قدیمی مارسی نمادی ترین منطقه شهر محسوب می شود، و امروزه به محبوب ترین منطقه مارسی تبدیل شده است.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با محبوب ترین منطقه مارسی از دیدگاه اتباع ایرانی آشنا شوید:

بهترین مناطق مارسی برای سکونت ایرانیان در مارسیتوضیحات
لاکورنیشلاکورنیش یک بلوار ساحلی به طول 5 کیلومتر است، که برخی از معروف ترین سواحل مارسی را به هم متصل می کند.
لوپانیرلوپانیر شبیه یک روستا به نظر می رسد، که بر روی یک تپه در وسط مارسی واقع شده است. این دهکده زیبا از دوران باستان واقع شده است.
لاژولیتلاژولیت در ابتدا یکی از مهمترین بنادر مارسی بوده است، با این حال اعیانی سازی اخیر و همجوم فضای خرید خلاقانه و گزینه های متنوع غذاخوری آن را به یکی از داغ ترین نقاط شهر تبدیل کرده است.
نوایلزیکی از قدیمی ترین و چند فرهنگی ترین محله های مارسی است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین منطقه مارسی را از دیدگاه اتباع ایرانی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین منطقه مارسی را از دیدگاه اتباع ایرانی

الزامات زبانی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

تمامی مهاجرانی که قصد ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی را دارند، قبل از عزیمت باید به خوبی با الزامات زبانی در این شهر آشنا شوند. به عبارت دیگر، الزامات زبانی موجود در مارسی یکی از بزرگترین موانعی است که شما به عنوان یک مهاجر در مارسی با آن مواجه خواهید شد. در مناطق توریستی تر، افراد کمی را خواهید دید که انگلیسی صحبت می کنند، اما به طور کلی اکثر مردم محلی در مارسی فرانسوی صحبت می کنند.

اتباع ایرانی در مارسی معمولا با فعالیت های ساده روزمره مانند خرید مواد غذایی و ویزیت دکتر مشکل دارند، این موضوع بسیار ناامید کننده است، و در بعضی مواقع باعث انزوا می شود. اما اگر سعی کنید به زبان فرانسوی صحبت کنید، مردم محلی از شما استقبال می کنند. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص مهاجرت به فرانسه است.

سوالات متدوال در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پیش از انتخاب روش مهاجرتی پاسخ می دهیم:

  • محبوب ترین منطقه مارسی از دیدگاه اتباع ایرانی کدام اند؟ لاکورنیش، لوپانیر، لاژولیت و نوایلز
  • الزامات زبانی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی به چه صورت است؟ تمامی مهاجرانی که قصد ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در مارسی را دارند، قبل از عزیمت باید به خوبی با الزامات زبانی در این شهر آشنا شوند. به عبارت دیگر، الزامات زبانی موجود در مارسی یکی از بزرگترین موانعی است که شما به عنوان یک مهاجر در مارسی با آن مواجه خواهید شد. در مناطق توریستی تر، افراد کمی را خواهید دید که انگلیسی صحبت می کنند، اما به طور کلی اکثر مردم محلی در مارسی فرانسوی صحبت می کنند. اتباع ایرانی در مارسی معمولا با فعالیت های ساده روزمره مانند خرید مواد غذایی و ویزیت دکتر مشکل دارند، این موضوع بسیار ناامید کننده است، و در بعضی مواقع باعث انزوا می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *