مهاجرت به کشور ایرلند

محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

تمامی مهاجرانی که در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک زندگی می کنند، اغلب از تاریخ غنی شهر، مردم محلی دوستانه و صحنه های هنری قدردانی می کنند. اتباع کشورهای خارجی از پیاده روی شهر لذت می برند، که به آنها امکان می دهد به راحتی خیابان های جذاب لیمریک را کشف کنند. علاوه بر این، هزینه کمتر زندگی محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک در مقایسه با شهرهای دیگر ایرلند جذابیت قابل توجهی را به این منطقه اعطا کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک می باشد. نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک این است که، این مناطق طبیعی خیره کننده مانند صخره های موهر و برن را فراهم می کند.

هزینه مسکن در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

اگر به دنبال ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک هستید، قبل از عزیمت باید به خوبی با هزینه های زندگی به ویژه هزینه مسکن آشنا شوید. بنابراین بررسی هزینه مسکن در لیمریک به عنوان یکی از کلیدی ترین کارهای اتباع خارجی در این شهر می باشد. البته لازم به ذکر است که، هزینه زندگی در لیمریک بسته به نوع منطقه و نوع ملک متقاضیان در این شهر متفاوت خواهد بود. به طور کلی میانگین هزینه اجاره یک آپارتمان در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک حدود 900€ (یورو) برای یک فرد مجرد می باشد. در حالی  که هزینه خرید یک خانه سه خوابه در این مناطق حدود 79000€ (یورو) در هر متر مربع خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید روند استقبال اتباع ایرانی برای اجاره مسکن در لیمریک را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند استقبال اتباع ایرانی برای اجاره مسکن در لیمریک

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با هزینه های اجاره مسکن در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک به خوبی آشنا شوید:

هزینه های رایج اجاره مسکن در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریکهزینه ماهانه به € (ِیورو)
اجاره اقامتگاه 3 خوابه در مرکز شهر لیمریک1850€
اجاره اقامتگاه 1 خوابه در مرکز شهر لیمریک1050€
اجاره اقامتگاه 3 خوابه خارج از مرکز شهر لیمریک1000€
اجاره  اقامتگاه 1 خوابه خارج از مرکز شهر لیمریک700€
اجاره اقامتگاه های مشترک خارج از مرکز شهر لیمریک510€

بهترین محله ها برای اقامت اتباع ایرانی در لیمریک

زندگی در لیمریک همواره یکی بهترین گزینه ها برای اتباع کشورهای خارجی به ویژه ایرانیان بوده، زیرا این شهر محله های مختلفی را در اختیار اتباع ایرانی قرار داده است. بنابراین انتخاب بهترین محله برای زندگی در لیمریک یکی از کارهای ضروری به محض رسیدن به لیمریک می باشد. با اینکه زندگی در مرکز شهر لیمریک برای مهاجران همیشه امکان پذیر نیست، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید مکان های عالی دیگری را برای زندگی پیدا کنید. هر یک از مناطق مسکونی لیمریک امکانات ویژه ای را در اختیار اتباع کشورهای خارجی قرار می دهد.

در جدول ارائه شده در بخش زیر می توانید با بهترین محله های لیمریک جهت سکونت اتباع ایرانی آشنا شوید:

بهترین محله های لیمریک برای اقامت اتباع ایرانیخصوصیات
آناکوتیآناکوتی محله ای آرام است که در ضلع شرقی و همسایگی مرکز شهر لیمریک واقع شده است. در این منطقه می توانید از مناظر زیبا لذت ببرید.
کستل رویکستل روی در مرکز شهر لیمریک واقع شده است، یکی از محبوب ترین مناطق لیمریک برای اقامت اتباع ایرانی می باشد.
دورادویلاین منطقه کمی دورتر از مرکز شهر لیمریک قرار دارد. دورادویل بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال مکانی آرام و به دور از  هرج و مرج شهری هستند.
مونلیناین منطقه برای خانواده ها و کودکان بسیار ایده آل است، یکی از خانواده پسند ترین مناطق لیمریک می باشد.

بهترین محله ها برای اقامت اتباع ایرانی در لیمریک

چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

اتباع کشورهای خارجی به محض ورود به محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک با چالش های متعددی در زمینه های مختلف آشنا می شوند. به عبارت دیگر، زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک در کنار مزیت های بی شماری که در اختیار  اتباع کشورهای خارجی قرار می دهد، دارای معایب متعددی نیر خواهد بود. اصلی ترین چالش زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک هزنیه زندگی بالا در این شهر می باشد. هزینه زندگی در لیمریک به نسب برخی از شهرهای ایرلند بسیار بالا تر است.

جهت آشنایی بیشتر با دیگر چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک، به تصویر ارائه شده در بخش زیر مراجعه فرمایید:

چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

نحوه یافتن اقامتگاه در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

یکی از اصلی ترین مباحثی که قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک باید به طور دقیق بررسی کنید، نحوه یافتن اقامتگاه در این شهر می باشد. اما نگران نباشید، زیرا محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک گزینه های اقامتی مناسبی را در اختیار اتباع کشورهای خارجی قرار می دهد. در قدم اول می توانید به صورت آنلاین برای املاک اجاره ای در این شهر جستجو کنید. یا اینکه می توانید با یک مشاور املاک محلی تماس بگیرید تا به شما در یافتن اقامتگاه مناسب کمک کنند. علاوه بر این، تبلیغات در روزنامه های محلی یا در تابلوهای اعلانات در آن منطقه یکی از متداول ترین روش ها برای یافتن اقامتگاه در لیمریک می باشد. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مطالب، بالا بردن سطح آگاهی شما در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک بوده است.

مهم ترین سوالات در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک

در بخش موخره مقاله پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • چالش های اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک شامل چه مواردی است؟ اتباع کشورهای خارجی به محض ورود به محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک با چالش های متعددی در زمینه های مختلف آشنا می شوند. به عبارت دیگر، زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک در کنار مزیت های بی شماری که در اختیار  اتباع کشورهای خارجی قرار می دهد، دارای معایب متعددی نیر خواهد بود. اصلی ترین چالش زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در لیمریک هزنیه زندگی بالا در این شهر می باشد. هزینه زندگی در لیمریک به نسب برخی از شهرهای ایرلند بسیار بالا تر است.
  • بهترین محله های لیمریک جهت سکونت اتباع ایرانی کدام اند؟ آناکوتی، کستل روی، دورادویل و مونلین
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *