مهاجرت به کشور سوئیس

محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

زوریخ به دلیل اینکه یک مرکز بانکی است، اغلب دست کم گرفته می شود، اما محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ یکی از بهترین مناطق قابل سکونت در این کشور می باشد. به طور کلی شهر زوریخ سوئیس به عنوان پایتخت مالی این کشور مشهور است، که همواره مورد توجه اتباع کشورهای خارجی از سراسر جهان قرار می گیرد. البته لازم به ذکر است که، محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ به دلایل بسیاری مانند مناظر خیره کننده آن، مقصدی محبوب برای مهاجران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ می باشد. شهر زوریخ سوئیس در رشته کوه های آلپ، در انتهای شمال غربی دریاچه زوریخ واقع شده است.

علاوه بر این، محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ در بین مهاجران محبوب است، زیرا یک منطقه شهری در حال گسترش است. در واقع یکی از جهانی ترین و پویاترین مکان ها برای زندگی در سوئیس است. شهر زوریخ به داشتن استاندارد های زندگی بسیار بالا معروف است و در رتبه چهارم کیفیت زندگی در سراسر جهان قرار دارد. اتباع ایرانی هنگام زندگی در زوریخ می توانند منتظر امکانات عالی مراقبت های بهداشتی، اقامتگاه با کیفیت بالا و ارتباطات حمل و نقل قابل اعتماد باشند. نکته قابل توجه در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ این است که، اتباع ایرانی می توانند منتظر دستمزد بالایی نیز در این کشور باشند.

بهترین مناطق برای سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

انتخاب بهترین منطقه برای سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ کار بسیار دشواری است، زیرا این شهر مناطق متعددی را در اختیار اتباع خارجی به ویژه ایرانیان ارائه کرده است. به طور کلی برای مسافران تفریحی و افرادی که قصد ادامه زندگی در زوریخ را دارند هنوز دلایل زیادی برای سفر به این شهر وجود دارد. زمانی که آب های درخشان دریاچه زوریخ، خیابان های جذاب شهر قدیمی و مناظر دوردست کوه های آلپ سوئیس را ببینید، نمی توانید عاشق زوریخ نشوید. بنابراین به شدت توصیه می شود که، قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ، به خوبی با مناطق مختلف این شهر زیبا در اروپا آشنا شوید.

در این بخش از مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین مناطق زوریخ را برای اتباع ایرانی که قصد ادامه زندگی در این شهر را دارند، ارائه دهیم، این مناطق به شرح زیر می باشند:

برترین مناطق برای سکونت ایرانیان مقیم در زوریخخصوصیات
شهر قدیمی زوریخبهترین مکان برای اقامت در زوریخ برای افرادی که برای اولین بار از این شهر بازدید می کنند.
انگهاگر با خانواده به محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ می روید، بهترین منطقه برای شما در زوریخ محله انگه خواهد بود. این منطقه فروشگاه های مواد غذایی مقرون به صرفه ای را در اختیار ایرانیان قرار می دهد.
لانگ اشتراسهمنطقه لانگ اشتراسه در شمال شهر قدیمی زوریخ واقع شده است، و بهترین منطقه برای افرادی است که به دنبال زندگی شبانه در این شهر هستند.
زوریخ غربیدرست در جنوب لانگ اشتراسه در سمت دیگر ایستگاه قطار اصلی زوریخ واقع شده است.
ریسباخریسباخ به عنوان آرام ترین منطقه در زوریخ برای اتباع ایرانی شناخته می شود.

در نمودار زیر می توانید با محبوب ترین منطقه زوریخ از دیدگاه اتباع ایرانی آشنا شوید:

محبوب ترین منطقه زوریخ از دیدگاه اتباع ایرانی

امکانات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

تمامی اتباع ایرانی که به دنبال اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ را دارند، می توانند از امکانات ویژه در این مناطق بهره مند شوند. برخی از امکانات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ عبارت اند از:

  • حین سکونت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ می توانند از تمامی امکانات حمل و نقل در این شهر بهره مند شوید.
  • خانه اپرای زوریخ یکی از جاذبه های اصلی این مناطق برای اتباع ایرانی می باشد، و درست در مرز شمالی ریسباخ در کنار آب قرار دارد.
  • محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ یک نقطه بزرگ با تعداد زیادی میز و غرفه و پنجره های شیشه ای است که نور زیبای زیادی را دریافت می کند.
  • محل سکونت ایرانیان در این شهر دارای رستوران و کافه های مدرن و کلاسیک فراوانی می باشد.

امکانات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

الزامات زبانی در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

آن دسته از اتباع ایرانی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ را دارند، باید با الزامات زبانی موجود در این مناطق به خوبی آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در این مناطق مواجه خواهند شد. اغلب شهروندان زوریخ به زبان سوئیسی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی صحبت می کنند و با این حال خوشبختانه برای اتباع ایرانی لازم نیست نگران یادگیری این 4 زبان رایج در این شهر باشند. زیرا اغلب مردم در زوریخ به ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. همچنین با محبوبیت بیشتر شهر در بین مهاجران، زبان انگلیسی به طور گسترده در این شهر صحبت می شود.

در نمودار زیر می توانید روند استقبال اتباع ایرانی جهت اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند استقبال اتباع ایرانی جهت اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

البته لازم به ذکر است که، محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ نیز دارای موانع زبانی گسترده ای در حوزه های مختلف می باشد که باید به طور دقیق بررسی شوند. بنابراین توصیه می شود که مهاجران ایرانی که به زوریخ مهاجرت می کنند، اصول زبان آلمانی سوئیسی را به خوبی بیاموزند. زیرا این زبان ها هنگام خواندن اسناد مفید در این شهر مفید خواهند بود. در غیر این صورت اتباع ایرانی ممکن است برای خواندن و تکمیل مدارک مهم مهاجرت که معمولا به آلمانی یا فرانسوی در دسترس است، دچار مشکل شوند. چنانچه تصمیم خود را برای اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر در زمینه مهاجرت به سوئیس با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ پاسخ می دهیم:

  • بهترین مناطق برای سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ کدام اند؟ انتخاب بهترین منطقه برای سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ کار بسیار دشواری است، زیرا این شهر مناطق متعددی را در اختیار اتباع خارجی به ویژه ایرانیان ارائه کرده است. به طور کلی برای مسافران تفریحی و افرادی که قصد ادامه زندگی در زوریخ را دارند هنوز دلایل زیادی برای سفر به این شهر وجود دارد. زمانی که آب های درخشان دریاچه زوریخ، خیابان های جذاب شهر قدیمی و مناظر دوردست کوه های آلپ سوئیس را ببینید، نمی توانید عاشق زوریخ نشوید. بنابراین به شدت توصیه می شود که، قبل از عزیمت به محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ، به خوبی با مناطق مختلف این شهر زیبا در اروپا آشنا شوید.
  • امکانات ویژه در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ به چه صورت است؟ حین سکونت در محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ می توانند از تمامی امکانات حمل و نقل در این شهر بهره مند شوید. خانه اپرای زوریخ یکی از جاذبه های اصلی این مناطق برای اتباع ایرانی می باشد، و درست در مرز شمالی ریسباخ در کنار آب قرار دارد. محل سکونت ایرانیان مقیم در زوریخ یک نقطه بزرگ با تعداد زیادی میز و غرفه و پنجره های شیشه ای است که نور زیبای زیادی را دریافت می کند. محل سکونت ایرانیان در این شهر دارای رستوران و کافه های مدرن و کلاسیک فراوانی می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *