مهاجرت به کشور فرانسه

محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو

محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو

هر ساله بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، برای مهاجرت به محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو به فرانسه نقل مکان می کنند. زندگی در بوردو، به ویژه در محل سکونت ایرانیان در این شهر به معنای زندگی شهری پر جنب و جوش، جهانی و تاریخی است. بوردو پایتخت آکیتن در بخش ژیروند، در سال 2008 با 350 اثر تاریخی باورنکردنی به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه درخشان در زمینه مهاجرت، آماده ارائه مشاوره های دقیق به شما عزیزان در خصوص محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو می باشد. مرکز شهر بوردو، به ویژه محل سکونت ایرانیان در این شهر دارای ساختمان های سنگی با شکوه با نمادهای تزئین شده است. تمامی آنها پس از شروع یک پروژه بازسازی در سال های اخیر، به خوبی تمیز شده اند.

هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان در بوردو

یکی از مهم ترین دلایلی که اغلب مهاجران زندگی در بوردو را انتخاب می کنند، هزینه پایین زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر می باشد. البته لازم به ذکراست که، تمامی افرادی که قصد ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو را دارند، قبل از عزیمت بهتر است با هزینه های زندگی در این شهر آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول اقامت در بوردو مواجه خواهند شد. زیرا هزینه زندگی در بوردو بسته منطقه سکونت مهاجران و سبک زندگی آنها متفاوت خواهد بود. به طور کلی، از آنجایی بوردو یکی از محبوب ترین مقاصد اقامتی در اروپا محسوب می شود، اما هزینه زندگی در این شهر به نسب سایر نقاط فرانسه پایین تر خواهد بود.

در نمودار زیر می توانید رشد هزینه زندگی در بوردو را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

رشد هزینه زندگی در بوردو

جهت پوشش هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو، بهتر است قبل از نقل مکان به این شهر، از دستمزد ماهیانه خود مطلع شوید. به طور کلی تمامی مهاجرانی که قصد ادامه زندگی در بوردو را دارند، به طور متوسط باید ماهیانه حدود 1800 (یورو) درآمد خالص با احتساب مالیات داشته باشند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در بوردو مواجه خواهند شد. نکته قابل توجه در خصوص هزینه زندگی در بوردو این است که، هزینه زندگی در شمال بوردو معمولا بالاتر از مناطق جنوبی این شهر می باشد.

در نموداری که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه و ارائه کرده ایم می توانید با برخی از مهمترین هزینه های زندگی در بوردو آشنا شوید:

برخی از مهمترین هزینه های زندگی در بوردو

بهترین مناطق بوردو برای سکونت اتباع ایرانی

بوردو به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای فرانسه، مناطق مختلفی را در اختیار اتباع ایرانی از سراسر جهان قرار داده است. برخی از مهمترین مناطق بوردو برای سکونت ایرانیان عبارت اند از:

بهترین مناطق بوردو برای سکونت ایرانیانخصوصیات
چارترونچارترون که در شمال مرکزی بوردو واقع شده است، یکی از بهترین مناطق بوردو برای سکونت ایرانیان است. زیرا این منطقه دسترسی بالایی در تمامی زمینه ها دارد.
باکالانباکالان که به عنوان یک شهر فرهنگی در بوردو محسوب می شود، دارای اماکن قدیمی و تاریخی بی شماری می باشد. این منطقه بیشتر برای مهاجران جوان بهتر است.
سنت ژنسسنت ژنس در جنوب غربی بوردو قرار دارد، که به دلیل رستوران و کافه های بی شمار خود مورد اتباع ایرانی بوده است.
سنت سوریناین ناحیه که بین خیابان ها و بلوارها قرار گرفته، نسبتا نزدیک به مرکز شهر بوردو است. سنت سورین فضایی آرام و دلنشین را به ویژه برای سالمندان ارائه کرده است.

بهترین مناطق بوردو برای سکونت اتباع ایرانی

نکات امنیتی برای زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو

آن دسته از افرادی که قصد اقامت در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو را دارند، قبل از عزیمت به این شهر باید با برخی از نکات امنیتی در بوردو آشنا شوند. با رعایت مراحل ساده زیر، می توانید زندگی ایده آلی را در بوردو برای خود محیا کنید:

  • همیشه ماشین خود را در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو قفل کنید.
  • همواره دوچرخه خود را در مناطق شلوغ زنجیر کنید.
  • هیچ وسیله ای را در خودروی خود قابل مشاهده نگذارید.
  • از پارکینگ های زیرزمینی پولی استفاده کنید.
  • شب ها به تنهایی در مناطق خطرناک بوردو پیاده روی نکنید، همچنین شب ها از پارک های عمومی اجتناب کنید.
  • مراقب وسایل شخصی خود به خصوص در تراموا و ایستگاه های شلوغ در بوردو باشید.

بوردو به ویژه محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر به طور کلی امن است، اما رعایت برخی از نکات کلیدی در این مناطق امری ضروری است. طبق تحقیقات صورت گرفته در سال 2024 بوردو نسبت به سایر شهرهای فرانسه در رتبه ای امن تر قرار دارد. اما به طور کلی، در حالی که جنایات خشونت آمیز در بوردو رایج نیست، دزدی و خرابکاری نیز بی سابقه نیست. در نهایت اینکه، برخی از مناطق در بوردو وجود دارند که مردم محلی به شما می گویند که از آنها اجتناب کنید. چنانچه مطالب این مقاله در خصوص مهاجرت به فرانسه برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات تخصصی درباره محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو

در بخش موخره تمامی تلاش ما پاسخ گویی به سوالات پرتکرار شما خواهد بود:

  • هزینه زندگی در محل سکونت ایرانیان در بوردو شامل چه مواردی است؟ یکی از مهم ترین دلایلی که اغلب مهاجران زندگی در بوردو را انتخاب می کنند، هزینه پایین زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در این شهر می باشد. البته لازم به ذکراست که، تمامی افرادی که قصد ادامه زندگی در محل سکونت ایرانیان مقیم در بوردو را دارند، قبل از عزیمت بهتر است با هزینه های زندگی در این شهر آشنا شوند. در غیر این صورت با چالش های متعددی در طول اقامت در بوردو مواجه خواهند شد. زیرا هزینه زندگی در بوردو بسته منطقه سکونت مهاجران و سبک زندگی آنها متفاوت خواهد بود. به طور کلی، از آنجایی بوردو یکی از محبوب ترین مقاصد اقامتی در اروپا محسوب می شود، اما هزینه زندگی در این شهر به نسب سایر نقاط فرانسه پایین تر خواهد بود.
  • بهترین مناطق بوردو برای سکونت اتباع ایرانی کدام اند؟ چارترون، باکالان، سنت ژنس و سنت سورین
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *