مهاجرت به کشور پرتغال

فرودگاه های پرتغال

فرودگاه های پرتغال

فرودگاه های پرتغال پس از چندین سال رکود، اکنون به بازگشت به رشد امیدوار شده است. بنابراین سفر هوایی به پرتغال معمولا نسبتا ساده، سریع و بدون استرس است، علاوه بر این، فرودگاه های پرتغال از آنجایی که از کشورهای کوچک تری هستند، معمولا بدون دردسر می باشند. به عبارت دیگر، معمولا در مقایسه با فرودگاه های وسیعی مانند لندن، عبور از امنیت و یافتن دروازه خود بسیار سریع است. البته لازم به ذکر است که، فرودگاه های پرتغال توسط شرکت TAP اداره می شود. پرتغال 10 فرودگاه دارد که سالانه 59 میلیون نفر مسافر از آن تردد می کنند. فرودگاه های پرتغال به 73 خط هوایی مختلف خدمات رسانی می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرودگاه های پرتغال ما را در این مقاله که با کمک مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراه فرمایید.

نکات کلیدی در خصوص فرودگاه های پرتغال

آن دسته از اتباع کشورهای خارجی که به دنبال استفاده از فرودگاه های پرتغال هستند، باید با نکات کلیدی در خصوص فرودگاه های این کشور آشنا شوند. بنابراین اولین قدم برای استقاده از فرودگاه های پرتغال، بررسی نکات کلیدی این فرودگاه برای اتباع خارجی می باشد.

در صورت استفاده از پروازهای پرتغال باید چند نکته را در نظر بگیرید، این نکات شامل موارد زیر می باشد:

نکات کلیدی در خصوص فرودگاه های پرتغالتوضیحات
زمان مورد نیازفرودگاه های پرتغال توصیه می کنند که 2 ساعت قبل از حرکت پرواز، حتی برای پرواز کوتاه مدت در فرودگاه های این کشور حاضر باشید.
مدارکهنگام مراجعه به فرودگاه های پرتغال همیشه باید پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. اگر در حوزه شنگن پرواز می کنید، کارت شناسایی اروپایی خوب است.
خدمات در دسترساگرچه پرتغال کشور کوچکی است، اما اغلب فرودگاه های این کشور حداقل خدمات بسیار ابتدایی از جمله صرافی، پارکینگ، کرایه ماشین و جایی برای نوشیدن قهوه را خواهند داشت.

نکات کلیدی در خصوص فرودگاه های پرتغال

محبوب ترین خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال

تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد سفر به پرتغال را دارند، باید به خوبی با محبوب ترین خطوط هوایی در این کشور آشنا شوند. زیرا خطوط هوایی بی شماری در سطح جهانی در فرودگاه های پرتغال در حال فعالیت هستند. مزایای استفاده از خطوط هوایی معتبر بین المللی در فرودگاه های پرتغال بازگشت از آن، چمدان های نگهدارنده موجود در کرایه اصلی شما و همچنین غذا و نوشیدنی هایی است که ارائه می دهند. با توجه به اینکه برخی از خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال ارزان قیمت هستند، ممکن است کمی در هزینه خود در این کشور صرفه جویی کنید. اما اغلب مسافران فریب می خورند که برای چمدان و نوشیدنی ها هزینه اضافی جهت مهاجرت به پرتغال بپردازند.

در تصویری که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان ارائه کرده ایم، می توانید با برخی از محبوب ترین خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال آشنا شوید:

خطوط هوایی پرطرفدار در پرتغال

 

ترانسفر فرودگاهی در فرودگاه های پرتغال

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که اتباع کشورهای خارجی هنگام سفر به پرتغال نادیده می گیرند، شرایط ترانسر فرودگاهی در فرودگاه های پرتغال می باشد. اما نگران نباشید، زیرا ترانسفر فرودگاهی در فرودگاه های پرتغال به نسبت اغلب فرودگاه های مدرن اروپایی بسیار ساده تر صورت می گیرد. به طور کلی، تاکسی ها در سراسر پرتغال نسبتا ارزان هستند، به خصوص اگر به قیمت های ایالات متحده و بریتانیا عادت دارید. همچنین اگر در مورد خود ملاقات می کنید، اگر در مورد سفر مطمئن نیستید و نمی دانید کجا می توانید با راننده خود ملاقات کنید، همیشه توصیه می کنیم از Uber فرودگاه ها استفاده کنید.

ارزان ترین روش های حمل و نقل غیر عمومی معمولا در فرودگاه های زیر در دسترس هستند:

محبوب ترین خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال

همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن Uber ارزان ترین روش حمل و نقل فرودگاهی در پرتغال محسوب می شود. علاوه بر این، معمولا یافتن روش های حمل و نقل در این اپلیکیشن بسیار آسان است. در نهایت اینکه، بولت اپلیکیشن جدیدی برای کمک به ترانسفر فرودگاهی در پرتغال می باشد، و قیمت های بهتری نسبت به Uber به مسافران ارائه می دهد. به طور کلی ترانسفر فرودگاهی در پرتغال امکانات ویژه ای را در اختیار تمامی شهروندان قرار می دهد.

فرودگاه های منطقه ای در پرتغال

یکی از متدوال ترین روش ها برای سفر در پرتغال، استفاده از فرودگاه های منطقه ای در این کشور می باشد. اگر به ویژه به فارو یا پورتو پرواز می کنید، پرواز های منطقه ای در این کشور بسیار منطقی است. اگر دو نفر یا  بیشتر سفر می کنید، ممکن است برای شما منطقی تر باشد که ماشین کرایه کنید. زیرا مسافت ها خیلی طولانی نیستند و هزینه ها به احتمال زیاد کمتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است که، رفتن به فرودگاه های منطقه ای و عبور از امنیت در این فرودگاه ها بسیار ساده تر از فرودگاه های بین المللی در این کشور می باشد.

یکی از مزیت های اساسی در فرودگاه های منطقه ای در پرتغال، هزینه های بسیار مقرون به صرفه در این فرودگاه ها می باشد. به طور مثال هزینه پرواز از لیسبون به پورتو برای هر نفر حدود 90€ (یورو) است و حدود یک ساعت طول می کشد. همچنین هزینه پرواز به فارو برای هر نفر حدود 130€ (یورو) است و حدود 45 دقیقه طول می کشد. در آخر اینکه، اگر از لیسبون به آلگاروه می روید، اجاره ماشین ممکن است بهترین ایده باشد. چنانچه تصمیم خود را برای استفاده از فرودگاه های پرتغال گرفته اید، جهت اطمینان خاطر بیشتر در این حوزه با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مهم ترین سوالات در خصوص فرودگاه های پرتغال

در بخش پایانی مقاله به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • محبوب ترین خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال کدام اند؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که قصد سفر به پرتغال را دارند، باید به خوبی با محبوب ترین خطوط هوایی در این کشور آشنا شوند. زیرا خطوط هوایی بی شماری در سطح جهانی در فرودگاه های پرتغال در حال فعالیت هستند. مزایای استفاده از خطوط هوایی معتبر بین المللی در فرودگاه های پرتغال بازگشت از آن، چمدان های نگهدارنده موجود در کرایه اصلی شما و همچنین غذا و نوشیدنی هایی است که ارائه می دهند. با توجه به اینکه برخی از خطوط هوایی در فرودگاه های پرتغال ارزان قیمت هستند، ممکن است کمی در هزینه خود در این کشور صرفه جویی کنید. اما اغلب مسافران فریب می خورند که برای چمدان و نوشیدنی ها هزینه اضافی جهت مهاجرت به پرتغال بپردازند.
  • نکات کلیدی در خصوص فرودگاه های پرتغال شامل چه مواردی است؟ زمان مورد نیاز، مدارک و خدمات در دسترس
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *