مهاجرت به کشور استرالیا

شرایط ویزای همراه استرالیا

شرایط ویزای همراه استرالیا

متقاضیان خارجی پس از ورود به کشور استرالیا درصدد ارسال دعوتنامه و اطلاع شرایط ویزای همراه استرالیا برای همراهان درجه یک خود می باشند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر چندین سال سابقه درخصوص مهاجرت به کشور استرالیا اطلاعات لازم را در این مقاله در اختیار شما قرار خواهد داد.

در باب مهاجرت به این کشور مباحث زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • شرایط مهاجرت به این کشور برای متقاضی اصلی و همراه به چه صورت می باشد؟
  • مدارک و شرایط لازم جهت ارسال دعوتنامه برای همراه به این کشور چه مواردی خواهد بود؟
  • هزینه های اساسی زندگی در این کشور به چه صورت می باشد؟

شرح وضیعت اقتصادی کشور استرالیا

اقتصاد این کشور به عنوان یک اقتصاد بسیار پیشرفته شناخته شده است. از این رو در تولید ناخالصی این کشور رتبه 12 اقتصاد ملی و رتبه 25 را درخصوص صادرات کالا به خود اختصاص داده است. این این در سال 2017 توانسته رکورد اقتصادی طولانی ترین رشد ناخالصی را از آن خود نموده است. به طور تقریبی تولید ناخالصی در این کشور حدود 1.7 تریلیون $ (دلار استرالیا) می باشد. ارزش منابع طبیعی این کشور حدود 19.9 تریلیون $ (دلار استرالیا) است که در صنایعی مانند معدن سازی توانسته رشد قابل توجهی داشته باشد. رشد ناخالصی صنعت معدن سازی حدود 8.4% می باشد.

در خصوص کسب اطلاعات درباره این کشور به نکات زیر دقت فرمائید:

جزییات کشور استرالیا

بررسی طرق مهاجرت به کشور استرالیا

جهت مهاجرت قانونی و اخذ اقامت و تابعیت این کشور، روش های قانونی بسیاری وجود دارد. هر کدام از روش ها نیاز به ارائه شرایط مدارک معتبری خواهند داشت. روش های قانونی مهاجرت به این کشور عبارتند از روش تحصیلی، کاری، سرمايه گذاری، خرید ملک، کارآفرینی و غیره. در هر یک از روش های ذکر شده با توجه به شرایط متقاضی و اجازه صادر شده از این کشور امکان درخواست الحاق خانواده متقاضی (همسر و فرزندان) امکان پذیر می باشد. البته بایستی ابتدا شرایط متقاضی از لحاظ تامین مالی و اقامت این کشور بررسی گردد. جهت کسب اطلاعات دقیق در باب مهاجرت از طرق قانونی به این کشور مقاله اعزام دانشجو به استرالیا مطالعه بفرمائید.

طرق مختلف اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا در تصویر زیر شرح داده است:

طرق مختلف اخذ اقامت استرالیا

 

شرایط مهاجرت تحصیلی و ویزای همراه استرالیا

در میان روش های مهاجرتی به این کشور، روش تحصیلی مورد توجه اکثر متقاضیان بین المللی بوده است. در این نوع ویزا همراه متقاضی اصلی می تواند اقدام به دریافت این نوع ویزا نماید. البته در نظر داشته باشید که متقاضی اصلی و همراه متقاضی بایستی مدارک معتبری را سفارت این کشور ارسال نمایند‌. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ویزای تحصیلی این کشور مقاله ویزای تحصیلی استرالیا اطلاعات شاخصی برخوردار می باشد‌.همچنین مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی با توجه به ملیت متقاضی متفاوت می باشد.

لیست مدارک مورد نیاز در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلمدارک
1ارائه فرم تکمیل درخواست ویزای تحصیلی این کشور
2ارائه گذرنامه و کلیه مدارک متقاضی
3ارائه نامه پذیرش کتبی از دانشگاه مورد نظر
4ارائه گواهی معتبر دال بر مدرک زبان و دانش زبانی متقاضی
5ارائه گواهی سلامت
6ارائه رسید پرداخت هزینه دانشگاه و ویزا متقاضی
7ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی

شرایط مهاجرت کاری و ویزای همراه استرالیا

اغلب متقاضیان تقاضاء کار در این کشور را خواهند داشت، که تنها از طریق دریافت پیشنهاد کاری میسر خواهد بود. دریافت پیشنهاد کاری از کارفرما معتبر در این کشور خود به عنوان امتیاز بالایی محسوب می گردد. از این رو دستیابی به این مدرک چندان راحتی نخواهد بود. همچنین سایر فاکتورهای مهم از جمله سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره. طبق سیستم امتیازبندی جهت اجازه کار در این کشور بسیار موثر می باشد. همچنین هزینه این نوع ویزا با توجه به ملیت متقاضی متفاوت خواهد بود.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار استرالیا در جدول زیر طبقه بندی شده است:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر
2ارائه فرم تکمیل درخواست ویزا مذکور
3ارائه نامه پیشنهادکاری معتبر از جانب کارفرما این کشور
4ارائه گواهی رسید پرداخت هزینه ویزا
5ارائه گواهی سلامت

در این نوع ویزا نیز شرایط درخواست برای همراه متقاضی اصلی وجود دارد. همچنین همراه متقاضی می تواند در این کشور با متقاضی اصلی اقامت گزیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب شرایط کار در این کشور را در مقاله کار در استرالیا را مطالعه بفرمائید.

شرایط مهاجرت کاری و ویزای همراه استرالیا

هزینه های اصلی زندگی در استرالیا

جهت مهاجرت یه این کشور اطلاع از شرایط و هزینه زندگی برای متقاضی اصلی و همراه بسیار ضروری می باشد. متقاضیان بین المللی جهت اخذ اقامت قانونی خود می باید گواهی از مسکن اجاره ای را جهت تایید مدارک ارائه دهند. از این رو هزینه مسکن در این کشور در داخل یا خارج از این کشور متفاوت می باشد. اطلاعات بیشتر در مقاله هزینه زندگی در استرالیا با جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار گرفته است.

در لیست زیر به بررسی هزینه های خرید و اجاره مسکن در این کشور خواهیم پرداخت:

  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 162609$ (دلار استرالیا)
  • هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 126071$ (دلار استرالیا)
  • هزینه اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر حدود 276766$(دلار استرالیا)
  • هزینه اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر حدود 191722$ (دلار استرالیا)
  • خرید هر متر مربع در مرکز شهر حدود $834430 (دلار استرالیا)
  • خرید هر متر مربع در خارج از مرکز شهر حدود 599623$ (دلار استرالیا)

در مقاله شرایط ویزای همراه استرالیا در باب انواع شرایط مهاجرت به این کشور و همچنین شرایط اخذ ویزای همراه به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق در باب مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی مانند مهاجرت به آلمان می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *