مهاجرت سرمایه گذاری در ژاپن

سرمایه گذاری در ژاپن

سرمایه گذاری در ژاپن

سرمایه گذاری در ژاپن از طرق قانونی مهاجرت و اخذ اقامت محسوب می گردد. در خصوص سرمایه گذاری در ابتدا بایستی از شرایط و قواعد کلی اطلاع یابید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت سرمایه گذاری در این کشور اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد. سرمایه گذاری در این کشور از سال 2011 رو به رشد بوده است. چنانچه به دنبال سرمایه گذاری در محیطی امن می باشید، کشور ژاپن گزینه مناسبی خواهد بود.

پیش از مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور ابتدا به اطلاعاتی در خصوص این کشور توجه فرمائید:

درباره کشور ژاپن

کشور ژاپن در شرق قاره آسیا قرار گرفته است. از سوی دیگر واقع در شمال غربی اقیانوس آرام می باشد. این کشور از سمت غرب با دریای ژاپن هم مرز است. از سمت دریای اوخوتسک از سمت شمال با دریای چین از سمت شرق و با کشور تایوان از سمت جنوب هم مرز می باشد. کشور ژاپن جزء کشورهای امن به شمار می آید. زیرا میزان جرم و جنایت در این کسور بسیار پایین می باشد. همچنین کشور ژاپن از سیستم آموزشی، کسب و کار و همچنین ثبت سرمایه منظمی برخوردار است. از طرفی هم در سال 2019 بیشترین مقدار سرمایه گذاری در این کشور حدود 313 بیلیون $ (دلار) بوده است.

در نمودار زیر به بررسی سایر اطلاعات این کشور خواهیم پرداخت:

در باب ژاپن

علت سرمایه گذاری در کشور ژاپن

کشور ژاپن از دیرباز توانسته پیشرفت بسزایی در بخش سرمایه گذاری در این کشور داشته باشد. یکی از شاخص ترین دلایل سرمایه گذاری در این کشور منوط به ثبات اقتصادی و شرایط رشد سرمایه می باشد. راه های متفاوتی در خصوص سرمایه گذاری در این کشور در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. چند نمونه از راه های معمول سرمایه گذاری در این کشور بدین شرح می باشد:

  • امکان سرمایه گذاری به صورت انفرادی
  • سرمایه گذاری در بخش خرید ملک
  • سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده
  • سرمایه گذاری در بخش طلا
  • اجازه ثبت شرکت

الزامات و شرایط شرمایه گذاری در ژاپن

حداقل میزان سرمایه گذاری در این کشور حدود 5000000 ¥ (ین ژاپن) می باشد. شما با در دست داشتن این مقدار می توانید برنامه سرمایه گذاری خود را در این کشور شروع کنید. به هر میزانی که سرمایه شما بیشتر باشد، شانس پذیرش برنامه سرمایه گذاری شما قابل قبول تر خواهد بود. در وهله اول متقاضی بایستی یک برنامه مناسب در پیشبرد و ثبت سرمایه در این کشور ارائه دهد. موضوع سرمایه گذاری متقاضی در چندین مرحله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ثبت شرکت معتبر و قانونی یکی دیگر از شرایط سرمایه گذاری در این کشور می باشد. همچنین شرط اساسی دیگر در خصوص ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور، شراکت با یک فرد مقیم کشور ژاپن خواهد بود. جهت مهاجرت به ژاپن مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

در نمودار زیر به بررسی رشد سرمایه گذاری در این کشور خواهیم پرداخت:

رشد سرمایه گذاری در ژاپن

شرایط درخواست ویزای سرمایه گذاری ژاپن

پس از جمع آوری مدارک هویتی و ارائه مبلغ لازم جهت سرمایه گذاری می توانید برای درخواست سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایید. در وهله اول بایستی از طریق مرجع قانونی و اداره مهاجرت این کشور جهت اخذ ویزای معتبر اقدام فرمایید. سپس شرکت رسمی خود را پایه گذاری نمایید. جهت اطلاع از اعتبار رسمی بودن شرکت شما بایستی کلیه پرداخت های حقوقی و مالیاتی را ارائه دهید. سپس برای اخذ گواهینامه رسمی CEO اقدامات لازم را انجام دهید. گواهینامه CEO را می توانید از اداره مهاجرت این کشور دریافت نمایید. تبدیل گواهینامه CEO به ویزای سرمایه گذاری این کشور در اداره مهاجرت این کشور امکان پذیر خواهد بود. همچنین جهت اطلاع از شرایط اقامت در ژاپن، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

طول دوره درخواست ویزای سرمایه گذاری در کشور ژاپن

به طور کلی جهت اخذ گواهینامه CEO نیاز به مدت زمانی حدود 2 الی 3 هفته خواهد بود. همچنین 2 هفته زمان نیاز خواهد بود که ویزای قانونی این کشور را دریافت نمایید. ویزای سرمایه گذاری در این کشور از اعتبارهای متفاوتی برخوردار می باشد. از این رو دارای اعتبارهای 1 ساله، 3 ساله و 5 ساله است. همچنین این نوع ویزا قابل تمدید می باشد. به طور کلی طول دروه اصلی این نوع ویزا به نوع برنامه سرمایه گذاری در این کشور بسیار بستگی خواهد داشت. در صورتی که ویزای خود را طی چندین مرحله تمدید نمایید، شانس اخذ اقامت این کشور را خواهید داشت. جهت اطلاع از شرایط کار در ژاپن می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

طول دوره درخواست ویزای سرمایه گذاری در کشور ژاپن

مزایای ثبت سرمایه در کشور ژاپن

سرمایه گذاری در این کشور علاوه بر اخذ اقامت قانونی مزایای دیگری را برای متقاضیان خارجی به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای سرمایه گذاری در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • دروازه ورود به بازار کار آسیا
  • ثبت سرمایه به صورت قانونی
  • تبادل با سایر شرکت های تجاری
  • رشد سرمایه و سودآوری
  • اخذ اقامت و تابعیت قانونی

در خصوص اطلاع از سایر روش های مهاجرتی به این کشور می توانید مقاله تحصیل در ژاپن را از طریق لینک مذکور بررسی بفرمائید.

شرایط زندگی در کشور ژاپن

در خصوص سرمایه گذاری در این کشور امکان اخذ اقامت قانونی را به دست خواهید آورد. از این رو جهت زندگی در این کشور بایستی از هزینه های شاخص زندگی در این کشور اطلاع یابید. عمده ترین هزینه مربوط به خرید یا اجاره آپارتمان خواهد بود. در جدول زیر چند نمونه در خصوص خرید یا اجاره آپارتمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

اجاره یا خرید آپارتمانهزینه به ین ژاپن
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر8355063¥
اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر5690242¥
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر19623908¥
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر11929825¥
خرید هر متر مربع در مرکز شهر92449801¥
خرید هر متر مربع در خارج از مرکز شهر51369357¥

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه زندگی در ژاپن مطالعه مقاله مذکور اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در مقاله پیشرو شرایط سرمایه گذاری در ژاپن به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری خواهید داشت با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *