شرایط سوئیس, مهاجرت به کشور سوئیس

ساعت به وقت سوئیس

ساعت به وقت سوئیس

سوئیس کشوری محصور در خشکی در اروپای مرکزی است. کشورهای همسایه عبارتند از: اتریش، فرانسه، ایتالیا، لیختن اشتاین و آلمان. جغرافیای سوئیس بیشتر کوهستانی با فلات مرکزی است و در این مقاله علاوه بر شرایط جغرافیایی در مورد ساعت به وقت سوئیس نیز صحبت خواهیم نمود. سیستم دولتی به طور رسمی یک کنفدراسیون است اما از نظر ساختار شبیه به یک جمهوری فدرال است. رئیس دولت و رئیس دولت رئیس جمهور است. سوئیس دارای یک اقتصاد بازار مدرن است که در آن قیمت کالاها و خدمات در یک سیستم قیمت آزاد تعیین می شود. سوئیس یکی از اعضای اتحادیه تجارت آزاد اروپا است. اگرچه کشور کوچکی است، اما نقطه ملاقات سه فرهنگ اصلی اروپا – آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی است. این کشوری است که به دلیل ثبات، چندفرهنگی و رفاه خود شناخته شده است.

شواهد باستان شناسی نشان می دهد که منطقه ای که اکنون سوئیس است در اوایل 40000 سال قبل از میلاد مسکونی بوده است. توسعه سوئیس مدرن را می توان به یک کنفدراسیون (گروه بندی سیاسی سست) از چندین جامعه و ایالت دره آلپ در قرون وسطی ردیابی کرد. این جوامع اولیه کانتون نامیده می شدند و امروزه بیست و شش استان سوئیس به همین نام خوانده می شوند. تاریخ سوئیس در اروپا منحصر به فرد است زیرا سوئیس هرگز سلطنت نداشته است. در عوض، اعضای مختلف کنفدراسیون امور سیاسی را اداره می کردند. در نظام سیاسی امروز، هنوز بسیاری از قدرت ها در دست کانتون ها باقی مانده است. برای علاقه مندان سفر به سوئیس، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی خود را جهت حل مسائل قانونی سفر به سوئیس اعلام می نماید.

اطلاعات عمومی درباره ساعت به وقت سوئیس

مرزهای فعلی سوئیس در سال 1815 در کنگره وین تعیین شد. سوئیس در جنگ جهانی اول (1914-1918) و جنگ جهانی دوم (1939-1945) بی طرف بود (از جانبداری خودداری کرد). مواضع بی طرف این کشور همچنین مانع از پیوستن آن به سازمان ملل شده است. سوئیسی ‌ها در یک دموکراسی زندگی می ‌کنند که در آن شهروندان عادی اغلب نفوذ بیشتری نسبت به سایر کشورها دارند. نمونه منحصر به فرد دموکراسی مستقیم که در بخش هایی از سوئیس یافت می شود. شهروندان در یکشنبه در بهار در زیر آسمان باز گرد هم می‌آیند تا قوانینی را تصویب کنند و مقامات را با بالا بردن دست انتخاب کنند. سوئیس هم از نظر قلمرو و هم از نظر جمعیت یکی از کوچکترین کشورهای اروپاست. از نظر اندازه تقریباً برابر است با منطقه ترکیبی ماساچوست، کانکتیکات و رود آیلند و تقریباً 70% از کشور را کوه‌ها پوشانده ‌اند.

سه منطقه جغرافیایی طبیعی سوئیس عبارتند از: کوه های ژورا در شمال غربی، کوه های آلپ در جنوب و فلات مرکزی یا میتلند. این فلات مرکزی شامل تمام شهرهای بزرگتر و اکثر شهرهای بزرگ است. معروف ترین رشته کوه های آلپ سوئیس ماترهورن است که 14692 فوت (4478 متر) از سطح دریا بالا می رود. دو رودخانه اصلی اروپا، راین و رون، سرچشمه‌ های خود را در کوه ‌های آلپ سوئیس دارند. جمعیت تقریباً 7 میلیون نفری سوئیس بسیار متنوع است. این کشور از چهار قوم اصلی آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش تشکیل شده است. سوئیس دارای چهار زبان ملی است. گویشورهای Schwyzerdütsch حدود دو سوم کل سوئیس ها را تشکیل می دهند. 18% دیگر فرانسوی صحبت می کنند، حدود 10% بیشتر در منطقه تیچینو – به ایتالیایی صحبت می کنند، و تقریباً 1% به زبان رومانش صحبت می کنند، لهجه ای که در منطقه گریسون صحبت می شود.

اطلاعات عمومی درباره ساعت به وقت سوئیس

جذابیت های گردشگری در سوئیس

برخی از دلایلی را که سوئیس مکانی است که در طول زندگی خود باید از آن بازدید کنید را کشف کنید. خواه مناظر دیدنی کوهستان، فعالیت‌ های دل‌ انگیز یا غذایی باشد که شما را بیشتر میل می‌کند، باید حداقل یک بار آ‌نها را تجربه کنید. نکته دیگر اینکه، چه یک کوهنورد مشتاق باشید یا فقط کسی که عاشق یک عکس خوب است، Matterhorn برای لیست سطل شما ضروری است. مانند یک دندان دندانه دار، به آسمان می جهد و دلیل خوبی دارد که بیشترین عکسبرداری شده در جهان است. قله خلوت آن یکی از دیدنی ترین مناظر جهان است که در هیچ سفری به سوئیس نباید آن را از دست داد. علاوه بر این در سوئیس، جهان را ملاقات خواهید کرد. چراکه از نظر تاریخی، سوئیس پناهگاهی برای تبعیدیان سیاسی از سراسر جهان بود. این موضوع امروز هم صادق است.

به عنوان مثال، ژنو کاملاً شبیه هیچ شهر دیگری نیست. بیش از 190 ملیت در این شهر زندگی و کار می کنند و این شهر را تبدیل به دیگ ذوب واقعی فرهنگ ها کرده است. در فضای سیاسی غیرقابل پیش بینی امروز، این کشور دریای نسبی آرامش است. در حالی که با جناح های انزواطلب خود مبارزه می کند، هنوز هم می توانید دموکراسی پایدار را در عمل ببینید. علاقه مندان به سیاست و کسانی که به دنبال فرار از دنیای پرهیاهوی realpolitik برای مدتی هستند، سفر به سوئیس را دوست دارند، جایی که به طرز شگفت انگیزی جدا کردن آن آسان است. جذابیت دیگر اینکه می ‌توانید یک روز را به شخم زدن در میان کوه‌ های آلپ برفی بگذرانید و در خیابان ‌های تیچینو یا مونترو در خیابان‌ های نخل‌کاری شده قدم بزنید. اکثر مردم برای برف و اسکی می آیند.

شکل زیر سایر جذابیت های کشور سوئیس را نشان می دهد:

جذابیت های کشور سوئیس

وضعیت آب و هوایی در سوئیس

آب و هوای سوئیس در فلات قاره ای معتدل، در کوهستان آلپ و در کانتون تیچینو معتدل تر است. شهرهای اصلی سوئیس در فلاتی واقع شده اند که در ارتفاع حدود 400/600 متری (1300/2000 فوت) قرار دارد. زمستان‌ های سرد و کسل‌ کننده، با دمای متوسط ​​در ژانویه کمی بالاتر از انجماد و تابستان ‌های گرم، با میانگین بالاترین دمای حدود ۲۴/۲۵ درجه سانتی‌گراد (۷۵/۷۷ درجه فارنهایت) و شب‌های خنک وجود دارد. در کوهستان ها با افزایش ارتفاع، آب و هوا سردتر می شود، اما در زمستان بالای مه و ابرهای کم ارتفاعی قرار می گیرند که غالباً فلات را می پوشاند، بنابراین در این فصل نیز آفتاب بیشتری دارند. کانتون تیچینو، واقع در شیب رو به جنوب، دارای آب و هوای معتدل‌تر و آفتابی‌تر است، اگرچه بسیار بارانی است.

در زمستان، بارش برف در فلات بسیار مکرر است. باد سردی که در این کشور و در مرکز فرانسه به آن Bise می گویند، از شمال شرقی می وزد و در زمستان و بهار بیشتر است. بارش های دیررس برف و یخبندان نمونه ای از بخش شمالی کوه های آلپ است که در معرض جریان های سرد شمال اروپا قرار دارد. در نیمه دوم آوریل، زمانی که اولین روزهای گرم رخ می دهد، طوفان های رعد و برق در بعد از ظهر شروع به فوران می کنند. جبهه های آب و هوایی اقیانوس اطلس می توانند روزهای خنک و بارانی را حتی در تابستان به ارمغان بیاورند. در تابستان، گاهی اوقات ممکن است دوره های گرم با حداکثر دمای 33/34 درجه سانتیگراد (91/93 درجه فارنهایت) یا بیشتر وجود داشته باشد که معمولاً چند روز طول می کشد، اما به دلیل گرم شدن آب و هوا بیشتر می شود.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با میانگین آب و هوا در کشور سوئیس شرح داده شده است:

میانگین آب و هوا در کشور سوئیس

اختلاف زمانی بین ایران و ساعت به وقت سوئیس

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (ایران) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در ژنو، سوئیس خواهد بود. یک تماس تلفنی از تهران، ایران با ژنو، این کشور تنظیم کنید اگر ساکن تهران، ایران هستید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در ژنو، این کشور تماس بگیرید، می ‌توانید از ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ژنو، سوئیس 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار با فردی در ژنو، سوئیس تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 11:30 صبح تا 7:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا در زمینه موضوعات دیگری همچون مشکلات زندگی در سوئیس تمام راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در اختیار متقاضیان سفر به سوئیس قرار دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *