ویزای مسافرتی کانادا

زایمان در کانادا با ویزای توریستی

زایمان در کانادا با ویزای توریستی

در کشور کانادا بارداری با هدف زایمان با ویزای توریستی امکان پذیر می باشد، اما واقعیت های مهمی برای متقاضیان در پی دارد. نکته دیگری که برای متقاضیان از اهمیت دارد هزینه های مربوط به آن می باشد. در سال های اخیر زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن مورد توجه بسیاری از افراد به خصوص ایرانی ها قرار گرفته است. سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که با تولد فرزند در این کشور تابعیت و اقامت کانادا به فرد و خود اعطاء می گردد یا خیر. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله در باب زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن و شرایط زایمان دراین کشور اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

سیستم اخذ تابعیت کشورها از جمله کانادا

مطابق قوانین حقوق بین الملل خصوصی تابعیت کشورها بر اساس سیستم خون، سیستم خاک و یا هر 2 سیستم به افراد ارائه می گردد. در کشورهای مختلف در دنیا این قوانین متفاوت می باشد. پیش از انتخاب کشوری برای مهاجرت فرد باید در این رابطه تحقیقات لازم را انجام دهد. تابعیت بر اساس سیستم خون به این معنی می باشد که طفل متولد شده بر اساس ارث تابعیت والدین یا یکی از آن ها را دریافت می کند. یعنی اگر تابعیت والدین فرد فرانسوی باشد کودک بعد از متولد شدن تابعیت کشور فرانسه را اخذ می نماید. اگر تابعیت والدین متفاوت باشد معمولا فرد تابعیت هر دو کشور را اخذ می کند.

امروزه در بیشتر کشورها بر اساس سیستم خون تابعیت به فرد اعطاء می شود. تابعیت بر اساس سیستم خاک به این منظور می باشد که صرف نظر از تابعیت پدر و مادر فرد، تابعیت کشوری که فرزند در آن جا متولد می شود به او اعطاء خواهد شد. سیستم ارائه تابعیت در برخی از کشورهای جهان به خصوص در قاره آمریکا تابعیت بر اساس سیستم خاک اعطاء خواهد شد.

 بررسی اخذ تابعیت کانادا

همانطور که گفته شد این مقاله در رابطه با زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن می باشد. اما در این بخش می خواهیم سیستم اعطاء تابعیت در این کشور را بررسی نماییم. در کشور کانادا بر اساس سیستم خاک به افراد تابعیت ارائه می شود. یعنی کودکانی که تابعیت والدین کانادایی می باشد و یا کودکانی که پدر و مادر تابعیت کشورهای دیگر را دارند با تولد در این کشور تابعیت کانادایی دریافت می کنند.

کودکان بعد از تولد در خاک کانادا شناسنامه و پاسپورت کشور کانادا را دریافت می کنند. بنابراین اگر زوج های ایرانی به هر روشی حتی با ویزای توریستی وارد این کشور شوند و فرزند در این کشور متولد شود تابعیت کانادایی دریافت می کنند. با تصمیم دولت کشور کانادا در سال 2019 تعداد پذیرش مهاجران در این کشور زیاد شده و این تصمیم تا سال 2023 ادامه خواهد داشت. جهت اخذ اقامت کانادا می توانید مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

بررسی زایمان در کانادا با ویزای توریستی

قبل از بررسی موضوع زایمان با ویزای توریستی و هزینه های آن بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم. امروزه درخواست متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به این کشور افزایش یافته است. از میان کشورهای دنیا که از طریق تولد در آن جا فرزند تابعیت آن کشور را دریافت می کند. کشور کانادا و کشور آمریکا جزء بهترین گزینه ها محسوب می شوند. با توجه به مشکلات سیاسی پیش آمده بین دولت کشور آمریکا و دولت کشور ایران، محدودیت های شدیدی برای ایرانیان توسط رئیس جمهور این کشور وضع شده است. با این شرایط ورود ایرانیان به این کشور تقریبا غیر ممکن می باشد. پس کشور کانادا بهترین انتخاب برای متقاضیان می باشد.

کشور کانادا به دلیل همسایگی با کشور آمریکا روابط گسترده ای با این کشور دارد. از سوی دیگر به دلیل عضویت کانادا در در اتحادیه کشورهای منافع المشترک بریتانیا، ارتباط زیادی با بریتانیا و اعضاء آن به خصوص کشور استرالیا دارد. همچنین به دلیل تسلط کشور فرانسه بر کانادا پیش از تسلط انگلیسی ها مشترکات زیادی را با کشور فرانسه دارد. به عنوان مثال می توان گفت در شهر کبک سیستم زبان و فرهنگ بر اساس سیستم فرانسه اداره می شود.

بررسی زایمان در کانادا با ویزای توریستی

ویزای توریستی کانادا

برای بررسی زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن می توان گفت که متقاضیان باید پیش از اقدام به بارداری نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدامات لازم را انجام دهند. مدت زمان ارائه ویزا از زمان درخواست تا ارائه آن تقریبا به 6 ماه زمان نیاز دارد. فاصله زمان پرواز از کشور ایران تا کشور کانادا بین 12 تا 15 ساعت می باشد. به این منظور برای جلوگیری از پیش آمدن مشکل برای مادر بهتر است تا قبل از هفته 28 به این کشور سفر کنند. متقاضیان باید به ین نکته توجه نمایند که با توجه به اینکه در کشور ایران سفارت خانه کانادا وجود ندارد متقاضیان برای صدور ویزا و انجام کارهای بیومتریک یا انگشت نگاری باید به کشور دیگری مثل ترکیه و ارمنستان سفر کنند.

شرایط زایمان در کانادا با ویزای توریستی

متقاضیان باید در اولین قدم شهری را برای اقامت و تولد فرزند انتخاب کنند و به آن شهر مراجعه کنند. معروف ترین شهرهای کانادا عبارتند از: ونکوور، تورنتو، کلگری، مونترال و اوتاوا می باشد. بعد از تعیین شهر متقاضیان باید محل سکونت خود را برای مدت 4 ماه تعیین نماید. محل سکونت می تواند هتل، آپارتمان یا حتی آپارتمان وابستگان باشد. بعد از آن با تهیه بلیط و اخذ ویزای توریستی متقاضیان می توانند وارد این کشور شوند. یکی از مشکلات دیگر این است که پرواز مستقیمی از ایران به کشور کانادا وجود ندارد. برای سفر به این کشور باید ابتدا به کشور دیگری رفته و پس از آن به کشور کانادا سفر کنند.

پس از تولد کودک با تشکیل پرونده در بیمارستان روند صدور پاسپورت کشور کانادا آغاز می شود. بعد از اخذ پاسپورت این کشور، فرزند شهروند کشور کانادا محسوب می شوند. این مزایا و خدمات عبارتند از:

  • آموزش و بهداشت به صورت رایگان بهره مند می شود.
  • پس از آن که سن فرزند به 18 سال رسید والدین می توانند اقامت دائم را به دست بیاورند.

هزینه زایمان در کانادا

برای زایمان به صورت طبیعی، یک شب اقامت در بیمارستان و اراده خدمات بالینی تا 10 روز بعد از زایمان هزینه ای بالغ بر 5000CAD (دلار کانادا) نیاز می باشد. برای تولد فرزند به صورت سزارین باید هزینه های بیشتری پرداخت نمایید. اگر شخصی می خواهد خدمات بیشتری دریافت نماید. برای ویزیت های انجام شده و انتخاب دکتر زنان و زایمان باید مبلغ 3500CAD (دلار کانادا) به بالا پرداخت نمایید. برای سایر خدمات و سونوگرافی ها نیز باید حداقل مبلغ 1500CAD (دلار کانادا) پرداخت نمایند. علاوه بر این هزینه های دیگری مثل وسایل نوزاد، لباس، دارو و هزینه های احتمالی در نظر گرفته شود.

اطلاعاتی در رابطه با زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن در اختیار متقاضیان قرار داده شد. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید پیشنهاد می شود اطلاعات لازم و دقیق را به دست بیاورید. به این منظور می توانید مقاله مهاجرت آسان و سریع به کانادا و مقاله مهاجرت به کانادا را مطالعه نمایید. همچنین مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهند. موسسه ما خدماتی در این باب ندارند و این مقاله در باب اطلاعات برای متقاضیان نگارش شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *