مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته کامپیوتر در سوئیس

رشته کامپیوتر در سوئیس

رشته کامپیوتر در سوئیس قطعا یکی از بهترین گزینه های شما برای تحصیل می باشد. سوئیس یک کشور چندزبانه و یکی از صلح طلب ترین کشورها در جهان است. شما می توانید در سوئیس به زبان های انگلیسی و فرانسوی و آلمانی تحصیل کنید و از مزایا تحصیل در این کشور بهره مند شوید. در سوئیس دانشگاه های معروف بسیاری دانشجویان بین المللی را پذیرش می کنند. این کشور دانشگاه های معتبر و بین المللی زیادی دارد که آموزش های مختلفی را ارائه می دهند. تحصیل در این کشور می تواند شما را در یک فضای خاص قرار دهد که منجر به یادگیری چند زبان و فرهنگ بشود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به متقاضیان مهاجرت به سوئیس می باشد.

تحصیل رشته کامپیوتر در سوئیس

علوم کامپیوتر یک علم جوان در رابط بین ریاضیات و مهندسی و علوم طبیعی است. این ویژگی بین رشته ای است و به امکانات پردازش، ذخیره، انتقال، نمایش و استفاده از اطلاعات از منظر علمی و فنی می پردازد. علوم رایانه فناوری های اطلاعات و ارتباطات را برای علم ، تجارت و جامعه توسعه می دهد، که به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ما نفوذ کرده و زندگی ما را تغییر می دهد. راه حل های نوآورانه علوم رایانه به عنوان کلید پیشرفت فنی بیشتر در نظر گرفته می شود. علوم کامپیوتر با چالش های گوناگونی روبرو است و فرصت های بی شماری را برای تجزیه و تحلیل مشکلات پیچیده، توسعه راه حل های فنی هوشمندانه و در نتیجه کمک به شکل گیری مسئولانه و خلاقانه جهان ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد برخی از بزرگ ترین هزینه ها برای تحصیل رشته کامپیوتر در سوئیس هستید:

پارامترمبلغ به فرانک
هزینه زندگی در یک ماه3700 CHF
اجاره آپارتمان 2 خوابه1800CHF
حمل و نقل در 1 ماه150CHF
متوسط هزینه خوراک در 1 ماه500CHF

دانشگاه رشته کامپیوتر در سوئیس

تحصیل علوم رایانه در دانشگاه بازل یک برنامه علمی است و آموزش علوم رایانه کاربردی و مدرن را با دانش پایه ای قوی از ریاضیات ارائه می دهد. این به فارغ التحصیلان خود این فرصت را می دهد که دانش خود را در یک زمینه حرفه ای گسترده در تجارت و مدیریت به کار گیرند ، اما ابزارهای نظری برای ورود به تحقیق را نیز ارائه می دهد. در طول تحصیل در این دانشگاه، دانش آموزان یاد می گیرند که مشکلات را به طور سیستماتیک تجزیه و تحلیل کرده و به طور مستقل با استفاده از فن آوری های اطلاعات و ارتباطات راه حل ارائه دهند. کار در یک تیم و ارائه راه حل های علوم رایانه، محور برنامه است.

تحقیقات علوم رایانه در دانشگاه بازل بر 2 موضوع متمرکز شده است:

  • سیستم های توزیع شده
  • هوش ماشین

در زمینه سیستم های توزیع شده، تمرکز بر طراحی و توسعه بیشتر دستگاه هایی مانند برنامه های شبکه های کامپیوتری قدرتمند است که عناصر آنها در مکان های مختلف، حتی در قاره های مختلف قرار دارد. محققان در حوزه هوش ماشین، سیستم های تصمیم گیری مستقل را برای برنامه ریزی و پیش بینی رویدادها یا وضعیت های آینده توسعه داده و بهینه می کنند. هر 2 زمینه توسط چندین گروه تحقیقاتی کار شده است و در آموزش به آنها توجه ویژه ای می شود. در سومین سال تحصیلی خود، می توانید یکی از 3 تخصص را انتخاب کنید تا برنامه مدرک تحصیلی خود را در یک زمینه حرفه ای خاص تنظیم کنید یا می توانید واحدهای آموزشی را از هر تخصصی بگیرید و در این زمینه همه کاره شوید.

تحصیل رشته کامپیوتر در سوئیس در مقطع ارشد

مدرک کارشناسی ارشد یک مدرک کارشناسی ارشد است که نیاز به یک دوره کارشناسی با موفقیت دارد. این برنامه در مجموع 90 اعتبار ECTS اعطا می کند. برنامه کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر به اصطلاح تک دوره ای است که فقط شامل یک موضوع اصلی است. کار عملی تحت نظارت در طول 1 سال هسته اصلی مطالعات را تشکیل می دهد. یک امتیاز اعتباری ECTS تقریباً معادل 30 ساعت مطالعه است. برنامه کارشناسی ارشد دارای صلاحیت بالاتری است و دانش آموزان را برای زمینه های کاری که در آن مهارت های تحلیلی و مفهومی قوی مانند تحقیقات و توسعه صنعتی، مدیریت یا مدیریت پروژه یا علوم مورد نیاز است، آماده می کند. برنامه کارشناسی ارشد علوم رایانه دوره هایی را در زمینه های مختلف مانند علم، اقتصاد، علوم اجتماعی، تحقیقات اطلاعات، رابط انسان و ماشین، رمزنگاری و امنیت، محاسبات توزیع شده ترکیب می کند.

کار دانشجویی در سوئیس شرایط خاصی دارد. در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و تحصیل و بیکاری در رشته کامپیوتر در سوئیس هستید:

میزان اشتغال و تحصیل و بیکاری در رشته کامپیوتر در سوئیس

مدارک لازم برای تحصیل رشته کامپیوتر در سوئیس

از آنجا که سوئیس بخشی از منطقه شنگن است، ویزای شینگن حق رفتن به این کشور را برای شما به ارمغان می آورد، اما اگر می خواهید به عنوان دانشجو در آنجا بمانید، باید چند قدم دیگر بردارید. روش ها برای دانشجویان EU/EFTA و غیر EU/EFTA متفاوت است. پس از دریافت نامه پذیرش، مراحل تعیین وقت سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور خود را دنبال کنید. این روش زمان بر است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که قرار ملاقات را 6 ماه قبل از مطالعه تعیین کنید. زمان پردازش ویزای اقامت کوتاه 10-15 روز و برای ویزای اقامت طولانی مدت 8 تا 10 هفته است. برای هر سند مورد نیاز، باید اصل را به همراه 3 نسخه ارائه دهید. مقالات باید به زبان انگلیسی یا به یکی از زبان های ملی سوئیس (آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی یا انگلیسی) باشد.

تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی مدارک مختلفی نیاز دارد. در لیست زیر شاهد برخی از مدارک برای تحصیل در رشته کامپیوتر در سوئیس هستید:

  • فرم های تکمیل شده و امضا شده برای ویزای اقامت طولانی (نوع D)
  • گذرنامه معتبر
  • 4 عکس بیومتریک به اندازه گذرنامه
  • نامه پذیرش (گواهی ثبت نام)
  • اثبات پرداخت هزینه ثبت نام و شهریه (برای اولین سال تحصیل شما)
  • سوابق تحصیلی و ریز نمرات
  • نامه انگیزه
  • روزمه تحصیلی و کاری

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در سوئیس

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در سوئیس

علوم رایانه در همه زمینه های زندگی نقش دارد. زندگی و کار بدون سیستم های کامپیوتری و سخت افزار و نرم افزار اصلی غیرقابل تصور شده است. مشاغل برای متخصصان علوم رایانه بسیار متنوع است. چه به عنوان مهندس نرم افزار، متخصص شبکه و امنیت، مهندس سیستم، مشاور فنی، مدیر پروژه و یا به عنوان بنیانگذار شرکت نوپای خود، طیف وسیعی از توسعه حرفه ای دارید. پایگاه های داده، شبکه ها، خدمات فناوری اطلاعات، وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه عناصر استاندارد فعالیت هر شرکتی هستند. وظیفه مهندسان کامپیوتر این است که این نرم افزار را به طور مطمئن اجرا کرده و از عملکرد ایمن و پایدار آن اطمینان حاصل کنند. آنها سیستم های کامپیوتری را در محیط های پیچیده طراحی، پیاده سازی و اجرا می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پس از تحصیل در سوئیس اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *