مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته هتلداری در فرانسه

رشته هتلداری در فرانسه

رشته هتلداری در فرانسه از رشته های جذاب ارائه شده در بخش مهمانداری و توریسم است. فرانسه دارای مدارس تخصصی برای ارائه دوره های هتلداری است. لیسانس رشته هتلداری در فرانسه دوره های 3 ساله است که پایه این رشته را بررسی می کند و به دانشجویان آموزش می دهد. دوره های تخصصی تر این رشته به دوره های 2 ساله ارائه می شود و مطالب هتلداری را به صورت عمیق تری دنبال می کند. فرانسه از کشورهای مطرح و توریستی جهان است و سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. این نشان دهنده اهمیت رشته هتلداری در فرانسه است. با بررسی رشته هتلداری در فرانسه در ادامه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تحصیل رشته هتلداری در فرانسه

فرانسه سرزمین خوش سلیقه، ظرافت، شادی، سرزمین ستاره‌ های میشلن و هتل قصر، گراند کروس و خانه لوکس، زیبایی و هنر است. تحصیل رشته هتلداری در فرانسه یکی از بهترین گزینه های تحصیل این رشته در اروپاست. مهمان نوازی مدرن دستخوش انقلابی به ژرفای صنعتی شدن این بخش در اواسط قرن 20 است. مهمان نوازی امروزی نیازمند تکنیک بی عیب و نقص و مدیریت تجاری در سطح جهانی است. آنچه که این دوره جدید مهمان‌ نوازی را تعریف می ‌کند فراتر از تکنیک و فرهنگ یا مدیریت خوب است و بیشتر بر خلاقیت، زیبایی‌شناسی و طراحی خلاقانه تجربیات منحصربه‌فرد و کامل در پس‌زمینه ‌ای از تکامل سریع فناوری تمرکز می‌کند.

برنامه تحصیل رشته هتلداری در فرانسه فرهنگ مهمان نوازی اروپایی و تخصص مدیریت جهانی را توسعه می دهد که آموزش مهمان نوازی قاره ای برای آن مشهور است. برنامه درسی تأکید ویژه ‌ای بر طراحی تجربه دارد، که شامل تخصص‌ های آکادمیک و حرفه ‌ای جهانی است که بوسیله هنرهای منحصر به ‌فرد صنایع لوکس، مد و آرایشی فرانسه، سینما و تئاتر فرانسه، و طراحی فرانسوی، خوراک ‌شناسی و باغ‌ داری افزایش یافته است.

در جدول زیر موسسات برای تحصیل رشته هتلداری در فرانسه ذکر شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1مدرسه تجاری IPAG
2موسسه بازرگانی ILCI
3مدرسه فریرس
4آکادمی بین المللی مدیریت هتلداری و توریسم AIM پاریس
5مدرسه تجاری ISC پاریس
6موسسه ITSME

تحصیل رشته هتلداری در فرانسه

لیسانس رشته هتلداری موسسه ITSME فرانسه

با تحصیل لیسانس رشته هتلداری موسسه ITSME فرانسه آشنایی دانشجویان با دنیای گردشگری و مهمان نوازی صورت می گیرد. این برنامه 3 ساله دانشجویان را با روش های مدرن و فناوری درگیر کردن و ترویج فرهنگ گردشگری آشنا می کند. این موسسه آموزش پیشرفته در مدیریت مهمانداری را با تجربه عملی به نفع دانشجویان ارائه می دهد. رشد کلی دانشجو با تمرکز بر مهارت های تجزیه و تحلیل، تدبیر و تصمیم گیری سنگ بنای برنامه است. تبلیغات، حقوق بین‌الملل، کارگاه ‌ها و دوره ‌های کارآموزی به خوبی در برنامه درسی بافته شده ‌اند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان تجربه‌ای را به دست می ‌آورند که هرگز فراموش نمی ‌کنند.

لیسانس رشته هتلداری موسسه ITSME فرانسه به شرح زیر است:

سالدروس
سال 1بازاریابی بنیادی، مقدمه ای بر حقوق، مطالعه کمی، مقدمه ای بر اقتصاد، انگلیسی تجاری، استانداردهای حسابداری، کارگاه CV و اخلاق مصاحبه، کارآموزی (اختیاری) 1 تا 2 ماه، تحقیقات بازار، تجارت جهانی، اصل حسابداری، انگلیسی تجاری، تاریخچه گردشگری و فعالیت فرهنگی
سال 2بازاریابی عملیاتی، مبانی حقوق، مذاکره عملیاتی، تحقیقات بازاریابی و اقتصاد بازار (پیشرفته)، مدیریت ارتباط با مشتری (پیشرفته)، اصول مالی، ارتباط، انگلیسی فرانسوی
سال 3مدیریت امکانات، مدیریت خزانه داری و مدیریت ریسک بین المللی، تبلیغات بین المللی، استانداردهای حسابداری، انگلیسی تجاری، فرانسوی متوسط، تفکر انتقادی، روش تحقیق، مدیریت تجارت بین الملل، ارتباطات و سخنرانی عمومی، فرهنگ عمومی، پیش پایان نامه (سمینارهای روش تحقیق)

پیش نیاز: تکمیل سطح دوازدهم یا بعد از برنامه مقدماتی. نامزدها پس از مطالعه موردی و مصاحبه فردی انتخاب می شوند. دانشجویان بین المللی باید واجد شرایط دریافت ویزای تحصیلی فرانسه و پاسپورت باشند.

کار در رشته هتلداری در فرانسه

با مدرک هتلداری، فارغ التحصیلان برای کار در رشته هتلداری در فرانسه می توانند با موقعیت های چالش برانگیز مانند مدیر محصول، مدیر هتلداری یا مدیر توسعه تجارت گردشگری، مدیر رویداد، مدیر روابط با مهمان، اپراتور گروه تور، مدیر بازاریابی گردشگری، مدیر مرکز اطلاعات توریستی، مدیر آژانس مسافرتی و غیره اقدام کنند. برای تبدیل شدن به بازیگران کلیدی صنعت گردشگری و مهمان نوازی شغلی امیدوارکننده به انتخاب شما در انتظار شماست.

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در فرانسه جهت کار در فرانسه در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در فرانسه

تاریخچه مهمان نوازی در فرانسه

مهمان نوازی فرانسوی، غذا خوری و شراب آن افسانه ای است. اولین رستوران مدرن در قرن هجدهم در فرانسه افتتاح شد، همانطور که اولین هتل های واقعی نیز افتتاح شد و تاریخچه مهمان نوازی در فرانسه آغاز شد. غذاهای فرانسوی و شراب فرانسوی استانداردهایی بوده اند که همه چیزهای دیگر برای نسل ها با آن سنجیده شده است. کوت دازور – ریویرای فرانسه – اوقات فراغت استراحتگاه را در قرن نوزدهم تعریف کرد، در حالی که سزار ریتز و آگوست اسکوفیه استانداردهای تجمل مدرن را در پاریس در آغاز قرن بیستم ایجاد کردند. پل بوکوز مفهوم غذاهای فرانسوی و هنر استقبال از à la française را یک نسل بعد در سراسر جهان گسترش داد.

  • فرانسه فقط سنت و میراث نیست. مقصد شماره یک گردشگری در سراسر جهان، فرانسه است که بزرگترین اپراتور هتلداری جهان را در خود جای داده است.
  • Riviera دارای بهترین رستوران جهان است و پاریس مهم ترین شهر جهان برای جلسات و رویدادها رتبه بندی شده است.
  • طراحانی مانند فیلیپ استارک، پیر ایو روشون و ژاک گارسیا در کانون انقلاب جهانی سبک زندگی در مهمان ‌نوازی بوده ‌اند.
  • صحنه استارت‌ آپ فرانسه، 10 کشور برتر برای نوآوری، با ایده‌ های کسب‌ و کار جدید مهمان ‌نوازی، از تحولات استراحتگاه‌ های متحول کننده گرفته تا جذابیت، پرشور است.

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری موسسه All Emlyon فرانسه

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری موسسه All Emlyon فرانسه از آموزش مبتنی بر پروژه‌ های پیشرفته استفاده می‌کند که توسط دوره ‌ها و ماژول ‌های ارائه شده توسط دانشگاهیان در سطح جهانی و متخصصان برتر صنعت پشتیبانی می ‌شود. علاوه بر این، موسسه شرکای متخصصی را از سایر حوزه ‌ها به نمایندگی از طراحی، مد، و هنر از طریق کنفرانس‌ ها و مربیگری وارد می‌کند. 3 پروژه اصلی، مربوط به 3 ترم تحصیلی، دانشجویان را به چالش می‌کشد تا از خلاقیت و شایستگی ‌های طراحی تجربه خود برای توسعه و اجرای ایده ‌آمیز رستوران‌ های نوپا، طراحی برندهای جدید برای یک بازیگر اصلی مهمان ‌نوازی (ارائه به مدیران شرکت‌ های بزرگ در جهان) استفاده کنند. با خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای مهاجرتی مطمئن اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *