مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته هتلداری در اسلوونی

رشته هتلداری در اسلوونی

تحصیل رشته هتلداری در اسلوونی در دانشگاه های این کشور به صورت دوره های لیسانس و فوق لیسانس ارائه می شود. اسلوونی دارای دانشگاه های معتبری است. هتلداری امروز رشته ای مهم در باب گردشگری است و فارغ التحصیلان را برای مشاغل مختلف این رشته از جمله مدیریت هتلداری، مدیر رویداد، برنامه ریز و بسیاری دیگر آماده می کند. توجه داشته باشید که دوره ها به زبان اسلوونیایی ارائه می شود و دوره های انگلیسی کمی نیز در دانشگاه های بین المللی اسلوونی ارائه می گردد. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته ایمنی شناسی در اسلوونی را بررسی کرده اند.

تحصیل رشته هتلداری در اسلوونی

گردشگری یکی از فعالیت هایی است که به سرعت در حال رشد است. امروزه تعداد سفرها به تعداد جمعیت جهان در حدود 7 میلیارد نفر رسیده است. سفر یک دهم تولید ناخالص داخلی جهان را تولید می کند، در حالی که توسعه گردشگری مزایای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی را نیز به همراه دارد. گسترش گردشگری فرصت های تجاری را به کشورها، مناطق، جوامع محلی و کارآفرینان و همچنین بخش های عمومی و غیردولتی ارائه می دهد. سفر به عنصری از سبک زندگی و کیفیت زندگی تبدیل شده است.

در مفهوم محدود، گردشگری شامل کار در هتل ‌ها، بارها و رستوران ‌ها، آژانس ‌های توریستی، خطوط هوایی، دفاتر کنگره، پارک ‌های تفریحی، سازمان ‌های گردشگری، ادارات دولتی و شهرداری و غیره می ‌شود. اما در یک مفهوم وسیع ‌تر، گردشگری شامل سایر کارهای مرتبط با گردشگری مانند بانک ها، شرکت های بیمه، مغازه ها، آژانس های تبلیغاتی، صنعت ساختمان و بخش ترافیک نیز می شد. تحصیل رشته هتلداری در اسلوونی و ثبت نام در برنامه گردشگری انتخاب مناسبی برای کسانی است که از فرصت های تجاری این صنعت آگاه هستند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در اسلوونی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه لیوبلیانا
2دانشگاه ماریبور
3کالج هتلداری بلد
4موسسه VSGT

تحصیل رشته هتلداری و گردشگری دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

برنامه تحصیل رشته هتلداری و گردشگری دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی درک عمیقی از عملیات توریستی، مدیریت، بازاریابی، توسعه گردشگری و تأثیرات آن، هم از نظر تئوری و هم از طریق مثال های عملی ارائه می دهد. با مطالعه ادبیات و مثال های تجاری، از طریق بحث در طول سخنرانی ها و سمینارها، از طریق کار فردی و کار گروهی، دانش و مهارت های مورد نیاز برای یک حرفه ای موفق را به دست خواهید آورد. در این فرآیند، اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی که در حوزه های عملی، سیاسی و توسعه گردشگری فعالیت می کنند، حمایت می شوید. همچنین دانش و مهارت های ویژه مرتبط با عملیات تجاری مبتنی بر ارزش و الزامات توسعه پایدار و مسئولانه را به دست خواهید آورد. و امکان مطالعه برخی از مطالب در خارج از کشور را خواهید داشت.

هنگامی که با ویزای دانشجویی اسلوونی برنامه تحصیلی را تکمیل می کنید، واجد شرایط تجزیه و تحلیل، ترکیب و تدوین مستقل راه حل هایی برای مشکلات پیچیده تجارت گردشگری و توسعه پیش روی شرکت های توریستی، مقاصد، سازمان های بخش دولتی و غیر دولتی خواهید بود. روش ها و رویه های تحقیق به شما کمک می کند تا تفکر انتقادی و مشخصات یک شهروند جهانی را توسعه دهید که از مسئولیت آینده اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بهتر آگاه است.

  • با دانش پایه ای که در طول مطالعات گردشگری در دانشکده اقتصاد و بازرگانی به دست آورده اید، همچنین توانایی گسترش مداوم دانش خود و سازگاری نوآورانه با روندهای جدید را خواهید داشت.
  • شما می دانید که چگونه به دنبال فرصت های بازاریابی باشید، راه حل های موثر و مسئولانه طراحی کنید و فعالیت هایی را انجام دهید که به عملی شدن ایده های شما کمک می کند.
  • شما یاد خواهید گرفت که چرا و چگونه اصول اخلاقی، پایدار و حرفه ای را در کار خود جاسازی کنید.

کار در رشته هتلداری در اسلوونی

به عنوان فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد هتلداری واجد شرایط کار در رشته هتلداری در اسلوونی خواهید بود. دانش تخصصی در علوم تجارت به دست خواهید آورد و فرصت های شغلی را در بسیاری از بخش ها ایجاد خواهید کرد. شما از لحاظ فنی و حرفه ای واجد شرایط کار در شرکت هایی خواهید بود که در بازار گردشگری فعالیت می کنند و با برنامه ریزی یا سیاست گردشگری سروکار دارند. شما همچنین واجد شرایط کار خواهید بود به عنوان مثال هتل ها، آژانس ها، شرکت های حمل و نقل، شرکت های تبلیغاتی و کسانی که در مدیریت کنگره یا رویداد فعالیت دارند. علاوه بر این، می توانید در شرکت های دیگر کار کنید، به عنوان مثال مغازه ها، بانک ها، آژانس های تبلیغاتی در بخش خصوصی و دولتی یا سازمان های غیر دولتی.

حرفه ها و مشاغل:

  • مدیر گردشگری در یک شرکت، مدیر هتل و مدیر محصول
  • رئیس گردشگری برون مرزی برای بازارهای مختلف یا رئیس گردشگری پذیرایی برای بازارهای مختلف
  • سر محصول – طراحی محصولات گردشگری یا فروش محصولات گردشگری یا بازاریابی و ترویج محصولات گردشگری
  • برنامه ریز توسعه گردشگری برای سازمان های گردشگری یا برنامه ریز توسعه گردشگری و سیاست بخش عمومی
  • تحلیلگر یا محقق گردشگری
  • مشاور توسعه گردشگری
  • مروج گردشگری
  • وبلاگ نویس گردشگری
  • تجارت الکترونیک و مدیر رسانه های اجتماعی در گردشگری
  • برنامه ریز یا برگزار کننده رویداد
  • استراتژیست پایداری یا CSR شرکت گردشگری
  • کارشناس گردشگری دیجیتال

با داشتن ویزای کار اسلوونی می توانید در این مشاغل کار کنید.

درآمد مدیر هتلداری در اسلوونی

از آنجایی که مشاغل مختلفی در رشته هتلداری و گردشگری وجود دارد میزان درآمدها نیز در این کشور متفاوت است. به صورت کلی درآمد مدیر هتلداری در اسلوونی بالاست و در اسلوونی نیز این شغل حقوق مناسبی دارد.

در نمودار زیر میزان درآمد کار در اسلوونی در رشته هتلداری در اسلوونی ذکر شده است:

درآمد کار در اسلوونی در رشته هتلداری

کالج هتلداری بلد اسلوونی

کالج هتلداری بلد اسلوونی در سال 1996 به عنوان یکی از اولین موسسات آموزش عالی در اسلوونی تاسیس شد. کالج حرفه ای بلد با بیش از 1300 فارغ التحصیل می بالد که سهم قابل توجهی در موفقیت صنعت گردشگری و مهمان نوازی اسلوونی دارند. علاقه شدید به تحصیل در کالج عالی حرفه ای برای مهمان نوازی، سلامتی و گردشگری بلد ثابت می کند که این کالج با موفقیت در حال توسعه بوده و شهرت بالایی در بین جوانان و عموم افراد حرفه ای به دست آورده است. شرایط عالی مطالعه در ساختمانی با تجهیزات پیشرفته و تیم مجرب و متعهد از معلمان تضمین کننده دانش گسترده و مفید است که با آموزش عملی در هتل مدرسه بازسازی شده آستوریا ارتقا یافته است. برای اخذ پذیرش تحصیلی در اسلوونی می توانید مدارک لازم را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *