مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته فارماکولوژی در اسلوونی

رشته فارماکولوژی در اسلوونی

برای تحصیل رشته فارماکولوژی در اسلوونی می توانید در دانشگاه های انگشت شمار اما معتبر در این کشور در مقطع مختلف نیز تحصیل کنید. در اسلوونی تنها یک دانشکده داروسازی وجود دارد که می توانید در آن فارماکولوژی را به زبان انگلیسی بخوانید. این تنها سازمان دانشگاهی در جمهوری اسلوونی برای مطالعه داروسازی و زیست پزشکی آزمایشگاهی است. FFA با استانداردهای اروپایی به عنوان یک دانشکده متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این کار تحقیقاتی را ارتقا می دهد و تحقیق و تحصیل داروسازی را 2 قسمت جدایی ناپذیر می داند. در نتیجه، هدف آن تحریک دانش آموزان برای مشارکت در تحقیقات در نیمه دوم برنامه مطالعه 5 ساله است، که منجر به دانش آموزان با انگیزه و عالی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی اسلوونی مشاور شماست.

تحصیل در اسلوونی

کشور اسلوونی یک کشور کوچک با مساحت کمی بیش از 20000 کیلومتر مربع و جمعیت بیش از 2 میلیون نفر است. علی رغم مساحت بسیار کوچکی که دارد این کشور از نظر بیولوژیکی متنوع ترین کشورها در جهان است. این کشور مستقل است که در جنوب شرقی اروپا واقع شده و با ایتالیا، اتریش، مجارستان و کرواسی هم مرز است. آخرین اطلاعات بسیار مهم است زیرا بسیاری از مردم نمی دانند این کشور کجاست. برخی تصور می کنند که در آمریکای شمالی یا جنوبی است. اسلوونی دارای سیستم آموزشی با رتبه بالا است که از بهترین سیستم های اتحادیه اروپا محسوب می شود. زندگی دانشجویی در اسلوونی کاملاً برای موفقیت ایجاد شده است و دانشگاه ها در اینجا دانشجویان خارجی را در بر می گیرند. اکثر اسلوونیایی ها حداقل به یک زبان خارجی، معمولاً انگلیسی یا آلمانی مسلط هستند، اما بسته به منطقه، ایتالیایی یا مجارستانی نیز امکان پذیر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعات مشخصی در خصوص دانشگاه لیوبلیانا که امکان تحصیل رشته فارماکولوژی دارد را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
تعداد کل دانش آموزان38762
تعداد دانشجویان بین المللی2476
تعداد کل پرسنل دانشگاهی2782
تعداد کارکنان بین المللی107
تعداد مدارک کارشناسی ارائه شده4751
تعداد مدارک دکتری اعطا شده781
تعداد دانشجویان جدید مقطع کارشناسی7563
تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد جدید4815
تعداد دانشجویان جدید دکتری617
رتبه دانشگاه لیوبلیانا در جهان365
رتبه دانشگاه لیوبلیانا در اروپا159
رتبه در پزشکی258
رتبه در فارماکولوژی و سم شناسی167

تحصیل رشته فارماکولوژی در اسلوونی

فارماکولوژی یک علم مرکزی در پزشکی مدرن است. درک علل و پیشرفت بیماری ها، مانند سرطان، دیابت، آسم وHIV ، رویکردهایی را برای طراحی مولکول های دارویی موثر ارائه می دهد که می تواند علائم را تسکین داده یا بیماری را درمان کند. این دوره یک رویکرد مدرن برای مطالعه طراحی دارو و مسیرهای مربوط به آن دارد. مطالعات در دانشکده با انگیزه بالای دانشجویان، ماهیت بین رشته ای برنامه ها، رویکردهای مطالعه متنوع و ارتباطات خوب با کارفرمایان بالقوه در زمینه اقتصادی (صنعت داروسازی، عمده فروشان داروسازی) مشخص می شود. فارغ التحصیلان داروسازی در آزمایشگاه های تحقیقات پزشکی و در صنعت داروسازی بسیار مورد توجه هستند. این دوره تمرکز عملی قوی دارد و به شما امکان می دهد مهارت های آزمایشگاهی مورد نیاز برای فارغ التحصیل فارماکولوژی قابل استخدام را توسعه دهید. جلسات عملی آزمایشگاهی در آزمایشگاه های آموزشی مدرن و وسیع ارائه می شود.

در سال 1 رشته فارماکولوژی، شما از مفاهیم اساسی مانند بیوشیمی، زیست شناسی سلولی، ژنتیک و فیزیولوژی درک خواهید کرد. شما همچنین دانش و شایستگی اصلی را در محیط آزمایشگاه به دست خواهید آورد. سال دوم داروسازی، سم شناسی و شیمی دارویی را معرفی می کند و موضوعات پیشرفته تری را در زمینه داروسازی پوشش می دهد. شما ضمن به دست آوردن درک عمیق تر از فرآیندهای آسیب شناختی و رویکردهای درمانی، مهارت های آزمایشگاهی و تحقیقاتی را تقویت خواهید کرد. در سال 3، شما آگاهی از پیشرفت های فعلی در زمینه داروسازی را افزایش خواهید داد. در طول پروژه پایان نامه خود، می توانید در زمینه داروسازی تخصص و تمرکز خود را بر روی حوزه خاصی از علاقه بگذارید.

در نمودار زیر شاهد نحوه ارزیابی دانشجویان رشته فارماکولوژی در دانشگاه های کشور اسلوونی می باشید:

ارزیابی دانشجویان رشته فارماکولوژی در دانشگاه های اسلوونی

تاریخچه آموزش داروسازی در اسلوونی

دانشکده داروسازی یکی از جدید ترین و جوان ترین دانشکده های دانشگاه لیوبلیانا است. این دانشگاه 50 سال سابقه تدریس داروسازی و شیمی بالینی دارد. سال 1960 برای تحصیل داروسازی در اسلوونی ضروری بود. در آن سال گروه داروسازی در دانشکده علم و صنعت تاسیس شد. محل آن در خیابان Ašker ؤç eva بود که دانشکده داروسازی از آن زمان در آنجا ایستاده است. در سال 1974، داروسازی( VTOZD سازمان پایه اولیه کار مرتبط) در دانشکده علم و فناوری دانشگاه لیوبلیانا تأسیس شد. در سال 1991 تغییر نام رخ داد و جدید به گروه داروسازی، دانشکده علم و فناوری تغییر یافت. 3 سال بعد دانشکده داروسازی از دانشکده علم و صنعت جدا شد و مستقل شد. با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، دانشکده داروسازی در سال 2000 محل فعالیت خود را گسترش داد.

در دانشکده داروسازی در لیوبلیانا، دانشجویان می توانند بین 3 گزینه انتخاب کنند:

  • مطالعه داروسازی یا همان فارماکولوژی
  • زیست پزشکی آزمایشگاهی
  • آرایشی و بهداشتی

دانشکده داروسازی در اسلوونی تنها دو برنامه را برای تحصیلات تکمیلی در حوزه درجه داروسازی را ارائه می دهد:

  • کارشناس ارشد داروسازی (MPharm)
  • دکترای فلسفه در داروسازی (PhD)

دانشکده رشته فارماکولوژی در اسلوونی

دانشکده رشته فارماکولوژی در اسلوونی

دانشکده داروسازی یک دانشکده متوسط ​​با استانداردهای اروپایی است. تقریباً 145 دانشجو در برنامه کارشناسی ارشد داروسازی، 40 دانشجو در زیست پزشکی آزمایشگاهی، 40 دانشجو در برنامه زیبایی، 40 دانشجو در کارشناسی ارشد پزشکی پزشکی آزمایشگاهی، 25 دانشجو در برنامه کارشناسی ارشد داروسازی صنعتی و حدود 30 دانش آموز در چرخه سوم برنامه زیست پزشکی را دارد. برنامه کارشناسی ارشد داروسازی به عنوان مدرک کارشناسی ارشد داروسازی (MPharm) اعطا می شود که فرصت های شغلی زیادی را ایجاد می کند و فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا برنامه دکتری (سیکل سوم) زیست پزشکی را ادامه دهند. حرفه داروساز به طور خودکار در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته می شود. دانشکده داروسازی یکی از اعضای فعال انجمن اروپایی دانشکده های داروسازی و کنسرسیوم Pharmine است که هدف آن تضمین کیفیت در آموزش و آموزش داروسازی است.

اگرچه دانشکده داروسازی یکی از جدیدترین اعضای دانشگاه لیوبلیانا است، اما بیش از 50 سال سابقه در آموزش بالینی و حرفه ای بیوشیمیایی دارد. این تنها دانشکده ای است که این نوع برنامه ها را در اسلوونی ارائه می دهد و همچنین در مقیاس اروپایی به عنوان دانشکده داروسازی متوسط ​​در نظر گرفته می شود. دفاتر نمایندگی و بخش های عمومی (داروخانه ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه های پزشکی توجه زیادی به مشارکت دانش آموزان در تحقیقات در هر 3 مقطع تحصیلی می شود. این دانشکده موافقت نامه های تبادل دانشجو را امضا کرده است که به دانشجویان اجازه می دهد تعهدات تحصیلی خود را در 40 دانشگاه در سراسر اروپا انجام دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت به اسلوونی پاسخگوی سوالات و ابهامات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *