مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته فارماکولوژی در اسلواکی

رشته فارماکولوژی در اسلواکی

تحصیل در رشته فارماکولوژی در اسلواکی دارای شرایط خاص خودش می باشد. علاقه مندان در حوزه فارماکولوژی می توانید در این کشور تحصیل کنند. شروع تحصیلات فارماکولوژی در اسلواکی تصمیم بسیار خوبی است. این کشور از فرهنگ و تاریخ واقعاً جالبی برخوردار است و بسیاری از موارد را در آنجا کشف خواهید کرد. بدیهی است که شما می توانید مکان های زیبا و دیدنی را نیز تحسین کنید، زیرا اسلواکی از این لحاظ چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با این حال، شاید مهمترین دلیل تحصیل در آنجا، جدا از مزایای کشور، سیستم آموزش ملی آن باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در کشور اسلواکی به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل در اسلواکی

دانشگاه های اسلواکی از بهترین دانشگاه ها هستند، بنابراین شما می توانید به مطالعات پزشکی با کیفیت بالا، تجهیزات بسیار مجهز و شناسایی کامل اتحادیه اروپا در مورد مدارک تحصیلی دسترسی پیدا کنید. فضای بین المللی در دانشگاه ها آمادگی کامل برای آینده شغلی شما را فراهم می کند. هزینه زندگی بسیار کم است و زندگی در آن بسیار راحت است، زیرا اسلواکی کشوری امن است که در آن احساس خوبی خواهید داشت. شهرها، و همچنین شهرهای قدیمی، مانند براتیسلاوا، با خیابان های کوچک، میادین جذاب و بناهای تاریخی بسیار زیبا هستند. علاوه بر این، در حالی که در اسلواکی زندگی می کنید، می توانید از بسیاری از کشورهای دیگر مانند مجارستان جمهوری چک یا لهستان دیدن کنید. تحصیل فارماکولوژی در اسلواکی نیز ارزشمند است.

در جدول زیر شاهد رتبه های دانشگاه های برتر کشور اسلواکی در سال اخیر هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Comenius University in Bratislava1688
Slovak University of Technology in Bratislava21210
Technical University of Košice31286
Pavol Jozef Šafárik University in Košice41631

تحصیل رشته فارماکولوژی در اسلواکی

تحصیل و تحقیقات در موسسه فارماکولوژی بر پرداختن به برخی از مسائل مربوط به درمان بیماری های انکولوژیکی از جمله مقاومت در برابر داروهای ضد سرطان و مطالعه داروهای جدید و بالقوه ضد سرطان از مواد طبیعی متمرکز شده است. از طریق موضوع نسبتاً جدیدی که در این موسسه مجدداً مورد بررسی قرار گرفته است، می توان بر رگ زایی به عنوان یکی از اهداف احتمالی تأثیر عوامل ضد سرطان تأثیر گذاشت. مطالعه پلی مورفیسم ژن هنوز یکی دیگر از زمینه های تحقیق در زمینه بروز و درمان تومورها است. با همکاری بخش های بالینی، ما تجزیه و تحلیل ایمونوفنوتیپی و سیتوژنتیک بیماری های هماتوکولوژیک را ارائه می دهیم. در زمینه آموزشی، کارکنان موسسه داروسازی آموزش فارماکولوژی و فارماکولوژی بالینی را برای دانشجویان کارشناسی، دکتری و دکتری دانشکده پزشکی و دانشکده علوم به 2 زبان اسلواکی و انگلیسی ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی از کشور اسلواکی می باشید:

فارغ التحصیلی رشته فارماکولوژی از کشور اسلواکی

شرایط رشته فارماکولوژی در اسلواکی

در این بخش دانشگاه برتر در کشور اسلواکی را برای تحصیل رشته فارماکولوژی معرفی می کنیم. دانشگاه های برتر در براتیسلاوا، پایتخت جمهوری اسلواکی واقع شده اند. این دانشگاه هت در سال قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های داروسازی در اسلواکی هستند و برنامه کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. با توجه به سنت آن ها، استاندارد بالا و شهرت خوب بهترین دانشجویان را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. به همین دلیل، سال 2023 در بین 700 دانشگاه داروسازی برتر جهان رتبه بندی می شوند. هدف اصلی آن ارائه سطح تحصیلات درجه یک برای متخصصان فارماکولوژی آینده است. دوره طول استاندارد 5 سال (10 ترم) است. هر سال تحصیلی از سپتامبر آغاز می شود و تا پایان ماه آگوست سال بعد ادامه دارد.

برای شرایط و مواعد زمانی تحصیل در این کشور نیز باید گفت که هماهنگ با اروپا می باشد. لذا می توانید با بسیاری از کشورهای دیگر همگام باشید. سال تحصیلی به 2 ترم ترم زمستانی (از سپتامبر تا فوریه) و ترم تابستانی (از فوریه تا آگوست) تقسیم می شود. هر سال تحصیلی دارای 3 دوره امتحانی است. ترم زمستانی از اواسط دسامبر تا اواسط فوریه و ترم تابستانی از اواخر ماه مه تا شروع جولای و آخرین ترم از اواسط آگوست تا پایان آگوست. پس از گذراندن 5 آزمون دولتی در فارماکولوژی و شیمی دارویی و فارماکوگنوزی (ترم زمستان). داروسازی اجتماعی و خرده فروشی و فناوری داروسازی (ترم تابستان) (سال 5)، دانش آموخته مدرک کارشناسی ارشد داروسازی (میلی گرم) را دریافت می کند.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در خصوص تحصیل در رشته فارماکولوژی در اسلواکی هستید:

طول تحصیلهزینه هر ترمظرفیت دانشجوپذیرشحداقل امتیاز برای پذیرش
5 سال7500£120آزمون شیمی و زیست500

شرایط رشته فارماکولوژی در اسلواکی

دانشگاه تحصیل رشته فارماکولوژی در اسلواکی

دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا در سال 1919 تاسیس شد. این دانشگاه بسیار نزدیک به مرکز تاریخی شهر و قلعه معروف چارلز است. در براتیسلاوا تعداد زیادی بیمارستان عمده وجود دارد که دانشجویان در آنها در دوره های بالینی آموزش می بینند. دانش آموزان پس از موفقیت در آزمون کنکور، می توانند در این برنامه پذیرفته شوند. این آزمون شامل سوالات چند گزینه ای در زیست شناسی و شیمی است. تاریخ معاینه در طول تابستان برنامه ریزی شده است. دانشکده داروسازی در کومنیوس یعنی دانشکده داروسازی سالانه 80-100 دانشجوی کارشناسی می پذیرد و تعداد زیادی از آنها دانشجویان بین المللی هستند. پس از اتمام موفقیت آمیز این برنامه 4 ساله، فارغ التحصیلان باید 2 ترم در داروخانه ای در اسلواکی یا در کشور دیگر اتحادیه اروپا تمرین کنند. تحصیل در مقاطع مختلف اسلواکی در این رشته در این دانشگاه امکان پذیر است.

آزمون کنکور در اواخر ماه اوت برگزار می شود و شامل آزمون چند گزینه ای در زیست شناسی و شیمی است. تحصیل در اسلواکی به زبان انگلیسی در دانشکده داروسازی دانشگاه کامنیوس در همه شاخه های فعالیت های علمی و پژوهشی که در دانشکده انجام داده می شود، نتایج مهم علمی را به دست آورده است. دانشکده برنامه کارشناسی ارشد داروسازی را ارائه می دهد که کاملاً با سیستم آماده سازی داروسازان در اتحادیه اروپا سازگار است. جدا از کار آموزشی، بخش مهمی از زندگی دانشکده شامل فعالیت های علمی و پژوهشی است که بیشتر به جنبه های جداگانه داروها و داروها متمرکز شده است. قبل از اینکه کار تحقیقاتی 1989 در چارچوب برنامه دولت تحقیق انجام شود، این روزها عمدتا توسط آژانس های ملی و بین المللی کمک هزینه پشتیبانی می شود.

تحصیل در براتیسلاوا

براتیسلاوا از تمام مزایای یک شهر جهان و با سابقه طولانی برخوردار است. مردم اسلواکی بسیار صمیمی هستند و بیشتر آنها انگلیسی و آلمانی را در سطح بسیار خوبی صحبت می کنند و وقتی خارجی ها از آنها اطلاعات می خواهند مشتاق و مهربان هستند. فعالیت های مختلفی وجود دارد که می توان در براتیسلاوا انجام داد. بازدید کنندگان متوجه خواهند شد که نه تنها چیزی برای همه وجود دارد بلکه کسی نیز برای همه چیز وجود دارد. این شهر برای دوستداران هنر و فرهنگ موزه های مهم، گالری های هنری، تئاترها و سالن های موسیقی و نمایش های عالی اپرا در تئاتر ملی اسلواکی را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به اسلواکی مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *